אני מוכר באיביי כבר חצי שנה - ורק דרך נטפרי. אם זה כרגיל? אפשר להגיד כמעט לגמרי.
שוב, מודל העסקי של מכירה באמזון שונה לגמרי מזה של איביי, אבל עקרי הדברים - הכל זורם. כמעט כל פינה באמזון [כולל שרתי אמזון AWS] פתוחים בנטפרי לגמרי, וכן הדבר בכל מיני אתרים הנצרכים לסוג זה של עבודה. וגם אם נתקלתם באתר שעדיין לא נבדק [ויהיה הרבה כאלו, היות ואתה מחפש אתרים באנגלית, ואין הרבה משתמשים בנטפרי שמחפשים את זה], בסך הכל תמתין קצת עד שיפתחו לך.
אני אגיד לך אפוא נתקעתי בעיקר - כל זמן שהוצאתי תווית משלוח, המדבקה היה מטושטש היות והוא תמונה ונשלח לבדיקה. זה עיבד העבודה הרבה, אבל ב"ה בסוף הם טיפלו ו[כמעט לגמרי] תקנו לי את זה.
והעיקר, וזה בטח ידוע לך כבר - אם יש לך צורך דחוף לראות תמונות של המוצרים, זה יהיה מאוד איטי בנטפרי. בפרט כשאתה עושה market research באתרים כאלו שבכל דף יש עשרות תמונות שכל אחד טעון בדיקה.
אבל אם רוצים - אפשר לעשות הכל מהדרין מן המהדרין.
בהצלחה!