לפני זמן מה, התלוננתי כאן על פרצה שאינה מטופלת כראוי בנטפרי.
אני חייב לציין שמהנהלת נטפרי פנו אלי אישית, ואכן עשו מספר שינויים מורגשים והקטינו את מימדי הבעיה.
עדיין לא פרפקט... אבל בכיוון.
תודה רבה!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חיוך
-
התלוננתי כאן לפני תקופה, עכשיו הזמן להגיד תודה
-
RE: התלוננתי כאן לפני תקופה, עכשיו הזמן להגיד תודה
@מעלה-ומוריד הזיכרון שלך חזק מאוד... אבל לפעמים צריך לנקות מטמון ולהתחיל מחדש.
לא אהבת את הסגנון? קורה... השתדלתי הפעם להסתגנן נעים וטוב... לא כך? אז למה להוריד במקום להעלות?... -
RE: צאט של גוגל
@moshep זה באמת ממכר...
כי בהתכתבות במייל אפשר לחטוף תנומה עד שההודעה מבינה שהיא צריכה להישלח, אח"כ כשהיא מבררת אצל עוברים ושבים איך מגיעים לכתובת הנמען... קצת פקקים, ובסוף היא מופיעה אצל הנמען, שבינתיים כנראה החליט גם הוא לחטוף תנומה.... מהירות של דואר ישראל כמעט...
ובצ'אט, עוד לפני שאתה מספיק לראות מה כתבת בעצמך, זה כבר מופיע אצל השני... עם השגיעאות כטיב, ועם כל מה שרצית לא לשלוח.... -
RE: פתיחת משאב חיפוש ביוטיוב לסרטונים שמאושרים בנטפרי.
לעניות דעתי, בכוונה פיתחו המפתחים את וידאו טוב בצורה גרועה, או כמו שהתבטא @וידאל היקר 'אתר על הפנים'... כדי שלא יוכלו לבלות בו שעות רבות, ולעבור משיר לשיר ומסרטון לסרטון עפ"י הקשרים והצעות כמו ביוטיוב.
אלא רק שמי שמחפש משהו מסויים ימצא, ולא יותר.
וזאת מפני שהמוטו של נטפרי הוא שלא יהיה בילוי אלא רק שימוש נצרך, ומזה הטעם נחסמים כל המשחקים והאפליקציות שאינם מכילים תוכן גרוע אלא נטו הפגת שיעמום.
ושאפו להם על כך... -
כעת נבדקות התמונות שנשלחו לפני...
אשמח אם מישהוא כאן יוכל להסביר מה זה אומר...
כתוב לי לפני 0 שניות או אפילו 45 שניות, ואני ממתין 3 דקות, וכלום... עדיין בדרך... לא יודע אם בדרך הלוך או חזור...
זה אצל כולם ככה, או שיש משהוא נגדי?
ואגב בהזדמנות זו אני מוכרח לומר שכמשתמש שנים רבות בנטפרי אני מרוצה מאוד מההגדרות המשובחות, הסינון הקפדני והכמעט מושלם... מההיענות המהירה, ומשירות איכותי. כן, למרות המעט תלונות שיש... -
RE: החידוש בפניות תג "בטיפול נטפרי"
@נ-חיים באמת כדאי לשנות נוסח. יותר מתאים 'פנייתך טופלה, צור קשר במקרה הצורך'.
-
RE: צפייה בזמן אמת
@משפחת-כהן כל שידור חי משמעותי וכשר יש לו קישורים פתוחים במקומות בהם זה מתפרסם. כגון קול חי, קול ברמה, שיא לייב ועוד.
שידור קטן יותר או עירוני לא מוכר, צריך כנראה לבקש לפתוח.. -
RE: פתיחת משאב חיפוש ביוטיוב לסרטונים שמאושרים בנטפרי.
הסכמנו שצריך חוסר נוחות באתר, עכשיו השאלה עד כמה.
גם בעיני החוסר נוחות שם מוגזם, אבל לדון כמה צריך להיות נח וכמה לא, זה כמו לדון על ההוראה של לנדא שלא יהיה מקומות ישיבה בפיצה ובפלאפל.... מה יעזור להתווכח... -
מעבר ביוטיוב לסרטון הבא
לאחרונה אחרי סרטון שרואים בנטפרי דרך יוטיוב מועברים אוטומטית לסרטון אחר, קשור לקודם.
לפעמים זה מעולה, חפשו לדוגמא שיר לחנוכה, וזה יעביר מחרוזת אחרי מחרוזת...
אך אם תחפשו לדוגמא את 'משה פרץ שיר למעלות', השיר הבא יהיה לא טוב...
ואז מה?
א. הכל נתקע, אין אחרוה אין קדימה... חסימה הרמטית וחסל.
ב. לפעמים גם הכותרת לסרטון הבא לא ראויה לקריאה, ושם אין סינון אוטמטי...
תשאירו את המעבר, זה מעולה. רק תתקנו את הנצרך.
תודה נטפרי! -
RE: סינון תמונות ע"י רובוט -למה א"א לשלב את שניהם??
@ב-ל גם באלמנט אחד צריך רובוט בדרגה גבוהה מאוד...
א"א להעלות הרבה רעיונות, אבל יש לא מעט דברים הדומים לעט, מכשירים שונים, וכדו', שא"א לפתוח. -
RE: סינון בסקייפ
@netanel איזה לחץ....
אגב הרובוט האוטמטי לפעמים מפטפט על הסודות שלנו עם הבת זוג שלו, החייזר. -
RE: חדר מחשבים וירטואלי
@מעלה-ומוריד מצד אחד בחדר מחשבים יש עלות רבה של שכירת מקום, קניית ציוד משרדי יקר, תחזוק וכו', הרבה יותר מחדר וירטואלי.
מצד שני כיון שהנוחות לגשת לחדר המחשבים מהמחשב הביתי נוחה הרבה יותר, רק המחיר ימעיט את השימוש בו.
אך באמת כל הרעיון לתת גישה לאתרים נוספים בכפוף לסוג של קנס אינו הגיוני, ובפרט שלאדם ממוצע ומבוסס כמה שקלים אינו שיקול, ולאדם פחות מבוסס זה ממש יקר...
צריך רעיון אחר כדי לפתוח לזמן מה אפשרויות נוספות.
כרגע, שצריך בעצם לעשות מינוי חדש, זה די הגיוני, לא?