@vpn אמר בבעיה בנטויזן:

יש לי בעיה דומה עברתי מבזק לנטויז'ן ומאז הקו טלפון לא עובד . יש לציין שאין לי אינטרנט דרך הקו זה קו כשר. כל הבעיה שיש ניתוקים בקו ולפעמים [רוב הזמן] הוא לא עובד כלל הגיע טכנאי ואמר כי כיון שיש לי גם קו בזק [קו קל ] שיושב על אותו שקע זה מפריע לקו וניתק לי את בזק אך הבעיה נפתרה רק לכמה שעות אולי זה קשור להגדרות הראוטר ? אודה מאד למי שיוכל לעזור לי בנושא

הייתה לי אותה בעייה בדיוק.
דיברתי ע"ז עם רונן, והוא אמר לי שהבעייה שהשייפינג בראוטר לא מוגדר נכון.

נטויזן כמובן אמרו שמה פתאם וכו'

שלחו טכנאי שביזבז אצלי למעלה משעתיים החליף ראוטר שינה חצי עולם.
ולא פתר את הבעייה.

א"כ התקשרתי אליהם שוב, והביאו לי תומך בכיר, ואז התבר שבגלל שאני לא בספק שלהם, אז הם חייבים להגדיר לי ספק.
והספק הכי קטן אצלם זה מגה וחצי.
אז הוא מושך את ההגדרות למגה וחצי.
וזה גורם שהUP יהיה רק 150K
ואז, כשיש לך UP כזה קטן, אז יש ניתוקים בשיחות, והעבודה על המחשב הופכת להיות סיוט, ווויפרי כל הזמן נופל.....

סיכמנו את כל הבעיה הזו ומה שצריך לעשות כדי לפתור אותה בפנייה מספר 255237833
אני בכוונה שם כאן את מספר הפנייה שלי.
מקווה שהם יכולים לשת לפנייה הזו גם מחוץ לכרטיס הלקוח שלך. (אם צריך, אין לי בעייה שיתקשרו אלי [יש את הטלפון שלי בפנייה] ושיכניסו אותי לשיחת ועידה)

יש שם הוראות ברורות מה לעשות כדי לפתור את הבעייה.
בהצלחה