@administrators לאור הנ"ל כדאי לשנות את הנוסח למשהו בסגנון "בטל פניה" או "מחק פניה" משום שזה נועד רק למקרים שהפונה חזר בו מהפניה לפני שטיפלתם בפנייתו.
עריכה: במחשבה שניה, כל נוסח אחר מהנוסח שמופיע (אם אין לכם יותר צורך בפניה זו, אנא סגרו את הפניה, ותעזרו לנו במתן השרות) לא יבהיר את הנחיצות של מחיקת הפניה ואת העזרה למערכת השירות.
ונוסח של "אם עדיין לא ענינו לכם וכבר אין לכם צורךבפניה אנא מיחקו אותה כדי לעזור לנו במתן השירות" זה מידי ארוך.
אלא"כ יש למישהו רעיון לנוסח מתומצת יותר שיביע את התכנים לעיל.