נרשמתי לפורום רק כדי להגיב על זה.
הכותרת אמנם מחשידה, אבל כמה שהיא נכונה.
השירות בכללי נהדר (מי ישמע כמה משלמים, לפעמים שוכחים...), סובלני מתחשב ומבין מאד.
טוביה, הוא יוצא מן הכלל, גם אני נתקעתי פעמיים בדברים שהצריכו טיפול קצת מסור יותר, כשנפלתי עליו - ידעתי שאצא מרוצה, הוא ביקש לעדכן אם זה לא עובד.
פלא פלאות.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי תלמידים
-
RE: המום ממערכת הפניות👋👋👋👋
-
RE: בעיות עם אר אל
RL הם כבר מזמן לא מה שהיו פעם, ל @magicode יש הכרת הטוב כלפיו בעקבות הסכמתו הראשונה להיות הספק של נטפרי - למרות כל הקשיים, אבל מאז הם מערימים הרבה מאד קשיים, ומתנהגים קצת כמו חברה חאפרית.
הקריסה ההיא הייתה ראשונה, היו הרבה מאז, אמנם לא ארוכות כל כך, אבל בכל אופן מקשות מאד על העבודה.
מבינים שלא הכל בשליטה שלהם, אבל לפחות "יחס", תלמדו להתנהג יפה ללקוחות, ולהודיע להם שיש תקלה, מצטערים, אך עושים הכל לסדר בהקדם האפשרי.
כלום. שקט.
לא היה כלום.
זהו.