עזרה במהירות טעינה ובהעלאה
-
@שלמה-וויס העלאה בסלולר יותר טובה, כשיש לך רשת טובה.
אבל היה לך 70 הורדה??!!! אתה בטוח? בבדיקת בספיד טסט? -
@mashav אתה מתלהם ללא סיבה.
במהירות תקינה אמורים לקבל 100 מלא.
אם לא מקבלים מאה מלא, הוי אומר שהתשתית לא תומכת במאה מלא והורדה תפתור את הבעיה.
מניסיון אישי של כמה וכמה חיבורים, ולאו דווקא בRL/סינון בכלל. -
@mashav אמר בעזרה במהירות טעינה ובהעלאה:
אבל היה לך 70 הורדה??!!! אתה בטוח? בבדיקת בספיד טסט?
אני מקבל קבוע בסים סלולרי 60/40!!!
-
@משרדי מי שמקבל כמעט 90 בוויפי זה אומר שיש לו 100 מלא!
אני יודע שיש כאלה שיש להם בעיה בתשתית ואז צאיך להוריד, אבל זה לא זה!
אני יגיד לך מה היה לי, הייתי בבזק עם ספק אר אל והכל היה טוב ויפה,
ניידתי לבנדל שלהם וממילא גם החלפתי לראוטר שלהם, והמהירות גם ירדה מאד וגם כמעט לא היה לי אינטרנט, מתנתק רוב הזמן!
פניתי אליהם ואמרו לי תוריד ל40, רבתי איתם המון שזה ודאי לא הבעיה, שהרי עד עכשיו כשהייתי בבזק הכל עבד מצוין! והם לא הסכימו לדבר איתי בכלל.
רק אחרי המון התעקשויות ובזבוז זמן הסכימו להתחבר לבדוק, והתברר שהגדירו לי בטעות בראוטר שם אחר, וכל פעם שהם התחברו התנתק לי! זה טעות בסיסית שאם לא היו מתעקשים איתי כמו טפשים היו מגלים מיד וחוסכים לי ולהם זמן מיותר.
הבעיה שעם 100 מגה פשוט אין לי שירות, כי על כל דבר אומרים תוריד ל40......
לא רוצים לספק 100 מגה אל תספקו, תגידו שאתם מספקים רק 40. אבל אל תשקרו ואח"כ תנסו להוריד את כולם!
אני גר באזור חילוני שהתשתית מאד מפותחת ומגיעה גם ל200 מגה ואין לי בעיה בתשתית.
ודרך אגב, עד עכשיו גם אחרי שסידרו את הבעיה, המהירות לא יציבה ויורדת הרבה פעמים, ואין עם מי לדבר כי "תוריד ל40"......
לדעתי זה באשמת הראוטר שלהם שהוא ראוטר ישן ופשוט שנמכר בחנויות בפחות מ200 ₪, והם מוכרים אותו ב300 ועוד 50 משלוח, רק שרציתי שלא יעשו בעיות בשירות ויגידו לי על דבר זה בגלל הראוטר שלך, לכן קניתי מהם, וגיליתי שגם ככה יש להם תי' אחר לכל דבר.
המסקנא- אם חשוב לכם היציבות המהירות והשירות, אל תלכו על בנדל! -
@mashav אני הייתי עם בזק ואייס, והגעתי למהירות גבוה כמו 90 בהורדה, אבל באייס היה הרבה נפילות, אז לקחתי ספק של rl מה אגיד לכם, מהירות איטית להחריד, כל יום התקשרתי שיטפלו בזה, הם התחברו בשליטה מרחוק, אבל חוץ מלהגדיר משהו באנטי וירוס ובדיקת מהירות לא עשו שום דבר, הם אמרו לי שהבעיה בתשתית או בראוטר הוכחתי להם שעם אייס אני מגיע למהירות גבוה מאוד, וכל יום ענו לי זה בטיפול, יתקשרו אליך ועדיין מחכה לטלפון שלהם.
כרגע עזבתי אותם. -
דדדדדדדדדדדדדדדדייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה כבר נהיה בלתי נסבל אני עוד פחות משבוע עם החיבור הזה ואני מרגיש על נטסטיק!!!!! כל דבר טוען וטוען ונתקל בשגיאות וכו' עכשיו עשיתי בדיקת מהירות נוספת ותראו איזה שינוי דרסטי (-לרעה)
(בשעה 10 בלילה), בRL אומרים תוריד ל40.... אני מעוניין כבר מחר לנייד לחברה אחרת, מחכה לשמוע הצעות טובות של 100 מגה במחיר סביר -
@שלמה-וויס אני עברתי ליוסי תקשורת בנדל של פרטנר, הם שיווקו את זה יום אחד והפסיקו לשווק את זה, הם טוענים כל הזמן שיתחילו לשווק את זה שוב פעם בשבוע הבא, ואחרי שבוע עוד שבוע, בכל אופן זה עולה 99 ש"ח
והנה המהירות
חייב לציין שמהירות העלאה אצלך הוא נדיר ביותר, לקוחות לא מגיעים למהירות העלאה כל כך גבוה. -
@רמיזא אני אהיה מאד מרוצה מהמהירות שלך בתנאי שלא יהיו בעיות, אין לי בעיה גם עם מהירות של 60-70 אבל העיקר שיהיה בקבוע ולא לפי מצבי הרוח
-
@רמיזא השאלה האם יש בכלל משהו שיכול להבטיח חיבור יציב במשך כל שעות היום, גם מה שמוזר עם הסיפור שלי שבהורדת קבצים אני מגיע למהירות של 6-10 מגהבייט בשניה ובהורדה מדרייב אני מקבל אפי' 12 מגהבייט לשנייה ויותר שזה אומר מהירות של 96 מגהביט (אני מוריד עם IDM) זותומרת שהתשתית בטוח בסדר גמור, לגבי הספק שייך כזה דבר שבדברים מסויימים יש מהירות מלאה וברוב הדברים המהירות איטית? או שאולי בכלל קשור לנטפרי?
-
@שלמה-וויס
אני לא יודע אם זה קשור, אבל יכול להיות שהנפילה היא בחיבור לחו"ל.
הספק רוכש רוחב פס בכבלים התת-ימיים לחו"ל, ובמידה והוא מחבר יותר לקוחות ממה שרוחב הפס מאפשר התוצאה היא ירידה במהירות בגלישה לשרתים בחו"ל בלבד.
צריך לבדוק אם לא זאת הבעיה. -
@שלמה-וויס אם אתה לקוח של בזק היום, תבקש שיתנו לך ספק אייס, זה ספק מצויין.
תבדוק גם פה
https://netfree.link/wiki/אבחון_בעיות_התחברות_לאינטרנט האם כל ההגדרות במחשב תקינות. -
@חינמי אבל הבעיה היא גם בפורום נטפרי, מתמחים טופ, ג'ימייל (-לפעמים לוקח לו 2-3 דקות לטעון!!)
-
@רמיזא אמר בעזרה במהירות טעינה ובהעלאה:
ספק אייס, זה ספק מצויין.
לברוח
ספק גרוע
ספק ללא רוחב פס יציב
בזק עצמם המליצו לי לעבור
וטוענים שכיום הם כבר לא ממליצים להתחבר אליה -
@a0533057932 הם גנבים גדולים, אבל בחודשים האחרונים אין להם בעיות.
אין להם כמעט לקוחות, כך שהם לא צריכים רוחב פס גדול, וחוץ מזה יש להם רוחב פס גדול מאוד. -
@רמיזא אני עזבתי השבוע
ויש להם הרבה בעיות גם בשבועות האחרונים -
@a0533057932 מעניין, כשאני הייתי ב-אר-אל ונמאס לי הגדרתי את היוזר שלהם בראוטר וזה היה טוב.
-
@רמיזא ייתכן מאד שהבעיה במהירות זה הגדרת קהילה, כמו שאני נתקלתי בעבר
-
@יחזקאל-גלנדאור אמר בעזרה במהירות טעינה ובהעלאה:
@רמיזא ייתכן מאד שהבעיה במהירות זה הגדרת קהילה, כמו שאני נתקלתי בעבר
מה????? מה הקשר??
-
@mashav היה לי גם את הבעיה הזאת, וזה היה בגלל הגדרת קהילה
-
@שלמה-וויס גם לי יש את אותו בעיה, ואני ב019 גם לי יש בחלק מהזמן 97 ובלילה או בערב ולפעמים גם ביום יורד ל12 ופחות, והם בדקו אצלם ולהם הופיע תמיד 97, ולא הסכימו לבדוק כי אמרו שהביעה במחשב או בחיבור שלי בוייפי, ואחרי ששיגעתי אותם הם שלחו טכנאי, ובבית הוא ראה שיש הבדל בית מה שמקבלים בחברה למה שאני מקבל בבית, מה שלא אמור להיות בכלל, והוא ראה שבהעלאה אני מקבל 5.2 וזה מאוד מוזר, בסוף הוא הלך לחיבור הראשי בבנין ושם הוא קיבל 97 באותו זמן שבבית אני קיבלתי 12 באותו מחשב ואותו מודם, ולכן אמר שהחיבור של הבית שלי בעייתי כי הוא מנותק במקום מסויים ובלילה או כשקר החוט נמתח ואין הרבה חיבור, ולכן אני מקבל פחות, ולכן אני צריך למשוך חוט חדש מהלוח עד הבית, על חשבוני, נשמע הגיוני אבל עוד לא בדקתי .
בכל אופן יש לי בשבוע האחרון ניתוקים המון פעמיים אבל זה קשור לנטפרי כך לפחות נטפרי אומרים והם מנסים לתקן את זה.