ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. חינמי
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 2
    • נושאים 4
    • פוסטים 196
    • הגבוה ביותר 102
    • קבוצות 0

    חינמי

    @חינמי

    270
    מוניטין
    99
    צפיות בפרופיל
    196
    פוסטים
    2
    עוקבים
    1
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    כתובת אימייל chinami.netfree@gmail.com

    חינמי הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חינמי

    • רקע חדש ל Windows 10 למשתמשי נטפרי | ערכת נושא בהירה

      תגובה: מי רוצה רקע נחמד ל Windows 10? 🙂

      בשרשור דאז עלו בקשות לרקע בהיר וכן הצעה להיפוך כדי שהלוגו לא יוסתר ע"י האייקונים של השולחן עבודה.
      בנוסף, הרקע ברזולוצית UHD - 4K.
      תודה ל @GolanArt (ול @WINDOWS אה, הם לא מחוברים? 😉 )על הלוגו הנפלא וההשראה, וכן למציעים, @clickone ו @ayys613 על ההצעות לשדרוג.

      להורדה דרך Pixabay (וגם לתת 👍 על הדרך...)

      הרקע החדש:
      netfree_wallpaper_uhd_v1.1.png

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: רקע חדש ל Windows 10 למשתמשי נטפרי | ערכת נושא בהירה

      אפשר להוריד גם דרך Pixabay, (ועל הדרך גם לתת ב👍 ...)
      pixabay.com/illustrations/netfree-wallpaper-windows-10-4k-5659325/

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: עוד פיתוח חדש מנטפרי.. צ'אט קבוצתי

      @יוליוס אמר בעוד פיתוח חדש מנטפרי.. צ'אט קבוצתי:

      זה לכאורה חוקי, כי המדווח הוא צד בשיחה, אבל מסריח. זה ממש לא נראה טוב.
      צריך לחשוב על פתרון כמו שליחה אנונימית ללא פרטי המשתתפים ורק תוכן, והבהרה ברורה לצד כפתור הדיווח שרק הטקסט נשלח וללא פרטים אישיים.

      אפליקציה לבקרת הורים זה סביר בעינך?
      נטפרי לא מכריחים אף אחד לדווח.
      לאדם שמשתתף בצ'אט קבוצתי יש זכות לעשות עם התוכן מה שמתחשק לו, ובכלל זה - גם דיווח לנטפרי.
      לצערי אני לא מריח את הסירחון.
      אולי יש לי קורונה... 😁

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: שגיאות בדרייב

      @מאןדהו אמר בשגיאות בדרייב:

      זה אכן נכון שאין אף חברה שתכתוב ספר בגודל של ויקי נטפרי בשביל הוראות שימוש אבל אין אף חברה שצריך ספר בכזה גודל בשביל הוראות שימוש.

      הנושא של תעודות הבטחה (לדוגמה) קיים בכל הסינונים.
      לך תחפש הדרכה איך להתקין תעודות של רימון/אתרוג/נתיב וכד' ותחזור לדווח לנו כמה מדריכים מצאת.

      בויקי נטפרי ישנם קרוב ל100 מדריכים מפורטים רק בנושא תעודות הבטחה!!!

      אז נכון, כשיש מדיניות סינון (להבדיל מחברות מתחרות) צריך גם לפרט אותה, וב"ה גם זה נעשה על הצד היותר טוב.
      אבל כשלאחרים יש רק תביעות סרק ו/או פרסומות צבעוניות ו/או "כבל תת ימי" ו/או "רובוט עוזר אישי" (תמשיכו את הרשימה בעצמכם) -
      נטפרי עובדת לתת שירות נפלא במרכז הפניות ו/או לכתוב מדריכים... (תמשיכו את הרשימה בעצמכם, היא ארוכה...).

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      חינמי
      חינמי
    • RE: משתמש ב"המכלול"?

      @אלף-אלף
      @נטפריס אמר במה קרה ל"מכלול"?:

      @מכלולאי אמר במה קרה ל"מכלול"?:

      עלות השרתים - 10000 ש"ח בחודש. כיוון שבחצי שנה האחרונה יש עליה תלולה בכיסות למכלול, האתר מתקשה לעמוד בעומס. על מנת שהאתר יעבוד בצורה חלקה, יש צורך להוסיף עוד שרת, בעלות של 5000 ש"ח.

      זה סכומים גדולים מאוד גם לאתר עם תעבורה ענקית.
      על מנת שהאתר יעבוד בצורה חלקה צריך לקחת אנשי מקצוע נכונים.
      אם אנשי המקצוע יחשפו את עצמם ויפרטו מה המצב ולמה צריך כסף, זה יהיה סיבה לתרום.
      אחרת יש חשש שהכסף רק עוזר למכלול להיות בלתי יעיל.

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי

      @yzahn אמר בהצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי:

      מה שיוצא מזה הוא שלמרות שאני ואתה מאמינים שנטפרי פועלים לגמרי לטובת הציבור, יש אנשים שמתייחסים עליהם כסוג של אוייב, יש לפעמים הרגשה שעוד מעט (או בעוד חמש שנים) הולך להיות מלחמה ציבורית מול ה"אטימות" של נטפרי והדיקטטורה שלהם על התקשורת החרדית. בינתיים זה רק בקטן, והתיאורים שלי נראים כמוגזמים קצת, אבל לא נראה לי שזה הולך להשתפר, להיפך, ככל שנטפרי יצברו יותר תאוצה, התקפות אלו צפויים רק להתחזק יותר.

      לדעתי יש סוג מסוים של אנשים בציבור החרדי שרוצים אמנם סינון על האינטרנט - אבל לא רוצים שהאינטרנט יהיה מסונן...
      הסינון מבחינתם נועד לספק במקרה הטוב - את המצפון, ובמקרה הפחות טוב - את הקהילה.
      בעבר כל אותם אנשים לא היו בנטפרי, ולכן גם לא שמעו אותם, מה שקרה במהלך השנים הוא שנטפרי הפכה ל'סטנדרט' החרדי בסינון אינטרנט, מה שדחף לנטפרי גם חלק מאותם אנשים שלא מעוניים שיסננו להם את האינטרנט,וכשנטפרי עושה את עבודתה, ומסננת את האינטרנט - ברור שזה מקומם את אותם אנשים, שגם שופכים את מררתם על נטפרי, שמבחינתם היא באמת 'סוג של אויב'.
      הפתרון לבעיה לא נמצא בידי נטפרי ולא בידיו של אף אחד אחר, בסופו של יום האדם הוא בעל בחירה חופשית...
      מי שמלכתחילה לא רוצה שיסננו לו, אין זה תפקידה של נטפרי לחנך אותו ולהראות לו את הטוב שביהדות...

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      חינמי
      חינמי
    • RE: חדש במערכת הפניות בנטפרי :-(

      @פלורידה
      אז יש לי רעיון. לשנות את הסלוגן של נטפרי ל: נטפרי. הסינון שעושה לך טובה.
      המשפט הזה אמנם נכון לגמרי, אבל יש צורה חכמה יותר להעביר מסר.
      נטפרי אולי לא חייבת לתת שירות (?), אבל לא תמיד נכון להעביר ללקוח את התחושה הזאת.
      נ.ב. תו"כ דיבור, הנוסח קצת השתנה.
      c14724a6-241a-4d3a-9baa-c6a8c0e2245e-image.png

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: נטפרי ללינוקס?... אולי ניצור הפצת לינוקס כשרה?

      @יצחקחק אמר בנטפרי ללינוקס?... אולי ניצור הפצת לינוקס כשרה?:

      @חינמי אמר בנטפרי ללינוקס?... אולי ניצור הפצת לינוקס כשרה?:

      וכן לינוקס היא מערכת קלת משקל, מה שאומר שלא כל אברך שצריך להקליד בוורד ולשלוח מייל,
      יצטרך לקנות מחשב בלכל הפחות 1500 ש"ח, זה ירוץ חלק גם על מחשב לוח יחיד ב40$ דוגמת Raspberry Pi.

      הבעייה היא שכולם מכורים לוורד של מייקרוסופט... אז זה פחות ילך מהבחינה הזאת...

      @nigun
      @tzvi
      חם מהתנור, בתזמון מושלם - MS Office על אובונטו!!!
      Secret Project Brings “Very Usable” Microsoft Office to Ubuntu 20.04

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      חינמי
      חינמי
    • RE: אין כמו נטפרי בעזרה ובהדרכה

      @aiib אמר באין כמו נטפרי בעזרה ובהדרכה:

      @מישהו12 אמר באין כמו נטפרי בעזרה ובהדרכה:

      @SAS אמר באין כמו נטפרי בעזרה ובהדרכה:

      @מישהו12 אמר באין כמו נטפרי בעזרה ובהדרכה:

      יעיפו אותי מהישיבה

      אם זה לרדת לסינון נמוך יותר אני מבין
      אבל פה זה תוספת קדושה אז לא חושב שזה יפריע למישהו

      יפריע להם כי למשל הדרייב יהיה פתוח לי וחלק מיוטיוב שהם הגדירו כרשימה שחורה

      יש מצב שהVPN של נטפרי ייקל יותר על הסינון של רימון? הוא לא רק יוסיף חומרה לסינון הקיים?

      הVPN של נטפרי יפתח את החסימה ויתחיל לסנן.
      אכן, ישנם אתרים שחסומים ברימון ופתוחים בנטפרי.

      פורסם ברשמים
      חינמי
      חינמי
    • חדש במערכת הפניות בנטפרי :-(

      23f554fa-792c-4f11-8b19-aba1571a0630-image.png

      @magicode
      לדעתי כדאי לשפר את הניסוח, להוסיף "בכדי שנצליח לעמוד בעומס, אנא שילחו רק פניות שחשובות לכם."
      הניסוח הנוכחי משרה תחושה ללקוח כאילו הוא עובד אצל נטפרי.

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי חינמי

    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @מן-המודיעין אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      אני התייאשתי עברתי לספק אחר,(יוסי תקשורת)

      גם אני

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @aiib אני לא בסיבים

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @חינמי אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      כרגע אצלי יש ניתוקים לסירוגין כל כמה שניות.

      כרגע חזר.
      אני לא סגור על זה, אבל אולי זה תקלה בwifi שלי.

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      כרגע אצלי יש ניתוקים לסירוגין כל כמה שניות.

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @מושט אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      למי פונים?

      @ib

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      זה בגלל שאתה עושה בדיקת מהירות מול שרת שנמצא באותה חברה או באותו חווה.
      תראה בדיקת מהירות מול הוטנט בפתח תקווה.

      כיתוב בבעיות טעינה

      זה לשרת בפתח תקווה, והחווה שלי בחיפה...
      נטפרי בפתח תקווה, לא?

      $ speedtest --host=speedtest.interhost.net
      
         Speedtest by Ookla
      
           Server: Interhost Networks Ltd - Petah Tikva (id = 53728)
              ISP: O.m.c. Computers & Communications Ltd
          Latency:     2.50 ms   (0.04 ms jitter)
         Download:  3261.01 Mbps (data used: 4.0 GB)
           Upload:  1881.03 Mbps (data used: 2.0 GB)
      Packet Loss:     0.0%
       Result URL: https://www.speedtest.net/result/c/51935543-4329-4bef-bf1e-6b9aa7e0cd8e
      
      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      מה שהכי מסקרן אותי זה ההמתנה בחיפוש גוגל.
      84a7968f-aaa6-42b4-81c7-0ef642f67519-image.png

      המתנה של 2.5 שניות.
      זה ממש לא מובן לי.

      לשם השוואה, באתר של נטפרי -
      29166a34-83d8-405d-bc67-d37b7133c0ed-image.png

      והפינג לשני השרתים -

      PS C:\Users\Netanel> ping netfree.link
      
      Pinging netfree.link [51.89.182.69] with 32 bytes of data:
      Reply from 51.89.182.69: bytes=32 time=86ms TTL=44
      Reply from 51.89.182.69: bytes=32 time=92ms TTL=44
      Reply from 51.89.182.69: bytes=32 time=87ms TTL=44
      Reply from 51.89.182.69: bytes=32 time=84ms TTL=44
      
      Ping statistics for 51.89.182.69:
          Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
      Approximate round trip times in milli-seconds:
          Minimum = 84ms, Maximum = 92ms, Average = 87ms
      PS C:\Users\Netanel> ping google.com
      
      Pinging google.com [172.217.22.110] with 32 bytes of data:
      Reply from 172.217.22.110: bytes=32 time=11ms TTL=112
      Reply from 172.217.22.110: bytes=32 time=11ms TTL=112
      Reply from 172.217.22.110: bytes=32 time=18ms TTL=112
      Reply from 172.217.22.110: bytes=32 time=11ms TTL=112
      
      Ping statistics for 172.217.22.110:
          Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
      Approximate round trip times in milli-seconds:
          Minimum = 11ms, Maximum = 18ms, Average = 12ms
      
      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      זה בדיקה לדוגמה משרת שלי:
      כיתוב בבעיות טעינה

      הפינג אפסי.

      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      רוב הבעיות של האיטיות והניתוקים נמצאים בתשתית בדרך כלל. וזה עוזר לראות שגם זה איטי.

      בדרך כלל אין בעיות בשרת וזה המהירות שמקבלים.

      -
      -

      1. זה בדיקה מהשרת סינון?
      2. מה פשר הפינג הגבוה בספק בזק?
      פורסם בכללי
      חינמי
      חינמי
    • RE: הסינון נפלא ביותר אבל כבר חז"ל אמרו "בקרו טלה"

      @חצקל אמר בהסינון נפלא ביותר אבל כבר חז"ל אמרו "בקרו טלה":

      @חי-ל נעילת דיון ציבורי אינו מניעת ביקורת!
      ביקורת אפשר להעביר בערוצים המקובלים ולא על גבי פורום..

      צודק לחלוטין.
      ובפרט שהדיון הציבורי הופך להתכתשות ציבורית...

      פורסם ברשמים
      חינמי
      חינמי