• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נטפרי בהוט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    46 פוסטים 13 כותבים 2.4k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • GYMG מנותק
      GYM @אינו יודע לשאול
      נערך לאחרונה על ידי GYM

      @אינו-יודע-לשאול אמר בנטפרי בהוט:

      @אנוממי

      @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

      @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

      מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

      1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
      2. האם יש ניתוקים
      3. דרך מי מתחברים ?

      אני בהוט
      דרך סים כשר
      https://www.speedtest.net/result/11233550425
      100 מגה
      בעיקרון זה 98
      יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
      וזה לא אצל הוט
      זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

      אני בהוט דרך @סים-כשר כבר 7 חודשים לא היו לי שום בעיות בספק
      דווקא בתשתית כל פעם שיש הפסקת חשמל בשכונה הקרובה לביתי אפילו כשלי אין יורדת המרכזיה של הוט וזה יכול לקחת שעות לעלות בחזרה
      אבל מבחינת מהירות יש לי 204 מגה כשסוכם על 200

      מה מהירות העלה?

      אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • אינו יודע לשאולא מנותק
        אינו יודע לשאול @GYM
        נערך לאחרונה על ידי אינו יודע לשאול

        @gym 18a9193b-485e-4a5e-b34e-5ef1433397f2-image.png
        עם דפדפן בשימוש תוך כדי בדיקה

        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ר מנותק
          רמיזא @אינו יודע לשאול
          נערך לאחרונה על ידי

          @אינו-יודע-לשאול חזק ביותר,
          תגיד אין שום ניתוקים ? אין נפילות סינון ?

          אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • אינו יודע לשאולא מנותק
            אינו יודע לשאול @רמיזא
            נערך לאחרונה על ידי

            @רמיזא פעם אחת ל20 דקות היה נפילת סינון לפני חצי שנה הסתדר מעצמו

            אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
            כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • סים כשרס מנותק
              סים כשר
              נערך לאחרונה על ידי

              ITC עדכנו שפתרו את הבעיה אודה לתגובתכם האם הסתדר

              שירות לקוחות - סים כשר
              טל 08-802-1818
              מייל service@simkasher.co.il

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אנוממי @סים כשר
                נערך לאחרונה על ידי

                @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                ITC עדכנו שפתרו את הבעיה אודה לתגובתכם האם הסתדר

                חיובי
                כבר בבוקר למחרת זה עבד

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ מנותק
                  מיקי @אנוממי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אנוממי המהירות של ה200 זה גם על מחשב נייח או רק עם סים כי אי יש לי מהירות מאוד נמוכה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אנוממי @מיקי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מיקי אמר בנטפרי בהוט:

                    לי יש נייח
                    חיבור קווי

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מיקי @אנוממי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אנוממי מה הפרטים של מישהו שיחבר אותי גם?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אנוממי @מיקי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מיקי אמר בנטפרי בהוט:

                        @אנוממי מה הפרטים של מישהו שיחבר אותי גם?

                        סים כשר
                        @סים-כשר

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מיקי @אנוממי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אנוממי האתר שלו לא נפתח יש מייל או משהו כזה?

                          סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • סים כשרס מנותק
                            סים כשר @מיקי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מיקי
                            אפשר או בטלפון 088021818 או במייל sk088021818@gmail.com

                            שירות לקוחות - סים כשר
                            טל 08-802-1818
                            מייל service@simkasher.co.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מנותק
                              אנוממי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @סים-כשר
                              במוצש"ק כל אתר נטען הרבה זמן
                              והיום גם כל אתר נטען כמה דקות ורק לאחר מכאן עובד

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א מנותק
                                אנוממי @אנוממי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                @סים-כשר
                                במוצש"ק כל אתר נטען הרבה זמן
                                והיום גם כל אתר נטען כמה דקות ורק לאחר מכאן עובד

                                וגם נפל לגמרי כמה פעמים היום ואתמול

                                סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סים כשרס מנותק
                                  סים כשר @אנוממי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אנוממי
                                  אם חלילה מחר ימשיך להיות בעיות
                                  אל תסתמך רק על הפורום (לא כל הזמן אני על זה)
                                  תתקשר בבקשה או תשלח מייל שנוכל לבדוק בשעת מעשה בשעות פעילות
                                  תודה על תשומת הלב

                                  שירות לקוחות - סים כשר
                                  טל 08-802-1818
                                  מייל service@simkasher.co.il

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אנוממי @סים כשר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                    @אנוממי
                                    אם חלילה מחר ימשיך להיות בעיות
                                    אל תסתמך רק על הפורום (לא כל הזמן אני על זה)
                                    תתקשר בבקשה או תשלח מייל שנוכל לבדוק בשעת מעשה בשעות פעילות
                                    תודה על תשומת הלב

                                    כנ"ל גם היום

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אנוממי @סים כשר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                      @אנוממי
                                      אם חלילה מחר ימשיך להיות בעיות
                                      אל תסתמך רק על הפורום (לא כל הזמן אני על זה)
                                      תתקשר בבקשה או תשלח מייל שנוכל לבדוק בשעת מעשה בשעות פעילות
                                      תודה על תשומת הלב

                                      צילום מסך 2021-05-11 225924.jpg
                                      אני משלם על 100 מגה בושה!!!
                                      וזה אחרי ניתוקים של כל כמה דקות

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א מנותק
                                        אנוממי @אנוממי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                        @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                        @אנוממי
                                        אם חלילה מחר ימשיך להיות בעיות
                                        אל תסתמך רק על הפורום (לא כל הזמן אני על זה)
                                        תתקשר בבקשה או תשלח מייל שנוכל לבדוק בשעת מעשה בשעות פעילות
                                        תודה על תשומת הלב

                                        צילום מסך 2021-05-11 225924.jpg
                                        אני משלם על 100 מגה בושה!!!
                                        וזה אחרי ניתוקים של כל כמה דקות

                                        https://www.speedtest.net/result/11403910905

                                        סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • סים כשרס מנותק
                                          סים כשר @אנוממי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אנוממי
                                          פנית למוקד שלנו?
                                          כתבתי שלא כל הזמן אנחנו נמצאים בפורום

                                          שירות לקוחות - סים כשר
                                          טל 08-802-1818
                                          מייל service@simkasher.co.il

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            אנוממי
                                            נערך לאחרונה על ידי אנוממי

                                            עכשיו האינטרנט בקושי זז
                                            הבודק תקלות של נטפרי אומר שיש איטיות
                                            הוט היפנו אותי לITC
                                            ITC ישבו חצי שעה הריצו כל מיני פקודות 8.8.8.8. וכ'ו
                                            עשו שליטה מרחוק...
                                            והחליטו שהבעיה בסינון!!!
                                            מהבדיקת מהירות דרך הוט יש 98 ודרך ספק אחר 3

                                            @סים-כשר

                                            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון