למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח
-
@אחד-מי-יודע
אין ספק שנטפרי זה אחד מהדברים שהצילו את הדור, לצד לא פחות מגאונות בצורת הסינון וצורת השירות היחודית. -
@יוסי-תקשורת
קודם כל אציין לשבח שהשירות לקוחות שלכם עונה ממש מהר, והם ממש משתדלים לעזור. מקווה שתמשיכו ככה.
רק חבל קצת שהוא מתחיל לעבוד רק מ10 בבוקר. אם יש לי תקלה בשבע בבוקר מה אני אמור לעשות?ועוד משהו, להבנתי אתם לא ממש הספק אלא מתווכים בין נטפרי לפרטנר ופרטנר יושבת על תשתית של בזק. אז כל פעם שיש תקלה יש פה טלפון שבור כי אי אפשר לפנות ישירות לבזק ועד שהם בודקים יכול לקחת כמה שעות. לדוגמה אצלי יש איזו בעיה במהירות כמו שאכתוב בהמשך וכשפניתי לשירות שלכם הוא אמר לי שאי אפשר לבדוק מול בזק מיידית אם יש בעיה ורק אחרי כמה שעות יש תשובה.
דבר שלישי משהו מוזר, אני עברתי אליכם בהתחלה רק לספק ובתשתית נשארתי אצל RL והיה ממש בסדר עם הספק- ספוטנט. אבל אחרי שהתחברתי לבנדל התחילו הבעיות, בהתחלה זה עבד מעולה 40 הורדה חמש העלאה אבל בשעות הצהריים הראוטר התנתק פתאומית מהתשתית ולא הצליח להתחבר, ורק אחרי רבע שעה בערך זה הסתדר אבל מאז המהירות ממש נמוכה.
אני מצרף פירוט שבו אפשר לראות איך מהיום בצהרים המהירות הורדה והעלאה נמוכים משמעותית.
יש איזה תקלה בספק מהצהרים?? -
@יוליוס אמר בלמשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח:
ליכם בהתחלה רק לספק ובתשתית נשארתי אצל RL והיה ממש בסדר עם הספק- ספוטנט. אבל אחרי שהתחברתי לבנדל התחילו הבעיות, בהתחלה זה עבד מעולה 40 הורדה חמש העלאה אבל בשעות הצהריים הראוטר התנתק פתאומית מהתשתית ולא הצליח להתחבר, ורק אחרי רבע שעה בערך זה הסתדר אבל מאז המהירות ממש נמוכה.
אני ממש שמח לשמוע שאת המרוצה מהשירות
בנושא הפניה ממול בזק ישירות - מכיון שמדובר בחבילות שוק סיטונאי כמו בכל מקום הפניה חייבת להיפתחח ע"י פרטנר ממול בזק.
תמיד אנחנו מאפשרים ללקוח את 2 האופציות או באנדל או ספק בלבד - למרות ש 99% אחוז מלקוחות הבאנדל מרוצים תמיד יש חריגים [ חברת התשיתות מנסות לשים מקל בגלגלים וזה לא חדש ולא מהיום]
בכל אופן אני ישמח אם תעביר לי מייל מסודר ל support@yossi-tikshoret.co.il אני יבדוק את הנושא לעומק.
על פניו לפי המוצג כאן יש לך בכתובת הגבלת מהירות מצד בזק ברמת התשתית ואתה לא מקבל את כל הייתרונות של הבנאדל [ 100/5 ] . -
@יוסי-תקשורת באופן כללי במקרה של תקלה הלקוח אמור לפנות אליכם או לפרטנר או לבזק?
אציין שכבר חודש וחצי אני עם הבאנדל שלכם ולא הייתה אף תקלה
והמהירות תמיד יותר גבוהה מהחבילה באזור ה44/5.5 בחבילה של 40/5 -
תמיד בכל מקרה של תקלה פונים אך ורק אלינו!
אנחנו מרכזים את הטיפול ממול הגורם הרלוונטי פרטנר או בזק תשתיות! -
שבוע טוב
האם הבאנדל הזה מתאים גם להוט נט ? -
@קראט-2000
לא. הבנאדל של פרטנר מותאם לתשתית בזק בלבד -
אין לי תשתית
אני צריך לפנות לבזק להתקנת תשתית ואז אני יכול לקבל את החבילה הזו? -
@מעלה-ומוריד
אני אישית קניתי מבזק ואז שמתי נטפרי באמצעות יוסי תקשורת.
מה שרואים פה אבל זה שכתוב שהם מספקים תשתית... -
אצלנו תוכל להתחבר גם לתשתית בזק
-
@יוסי-תקשורת אפשר מס' טלפון?
-
להצטרפות קלה ופשוטה
שלחו מייל : shop@yossi-tikshoret.co.il
בטלפון: 03-8010333
או באמצעות האתר: [חיבור אולנין לספק ותשתית - נטפרי]ציטוט
-
אני מחובר לבאנדל בזק + ITC - במבצע החדש שלהם
האם אתם עושים שיוך לנטפרי ? [ באנדל הפוך ] -
בהחלט
אך חשוב לציין אין קשר בין זה לבין הבנאדל של פרטנר מדובר על 2 תוכניות שונותאתה מוזמן לפנות אלינו
שלחו מייל : shop@yossi-tikshoret.co.il
או בטלפון: 03-8010333 -
לתשומת לב
קיבלנו מפרטנר .. החל מ 1/6/21 יהיה שינוי בתמחור החבילה למצטרפים חדשים.
זה הזמן לנצל הטבות ייחודיות לחבילה זאת לבעלי תשתית אינטרנט פעילה!- מחיר קבוע וזול
- גלישה יציבה ומהירה
- ניוד ומעבר קלים מאוד
- שבוע נסיון ללא עלות
מי שמעונין להצטרף שיפנה אלי במייל.