מסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.
-
יש פו דיון מצד עלות המתכנתים שהם עולים כסף והרבה ומשום כך הכל נדחה.
לי יש דרך לעשות את זה ובזול יכולים לפנות אלי -
@nk איפה אתם רואים שזה ענין של עלות?
-
כל הדיון הוא שמתכנתים עולים יקר מאוד ולכן קשה מאוד להתקדם אם פרויקט שכזה.
ויש אנשים והרבה שמוכנים לשלם כסף והרבה כדי שיתנו להם מענה מתאים!!!! -
@nk
תביא 20-40K לחודש
ונטפרי יוכלו לגייס עוד עובד או שניים שאולי ימצאו פתרון. -
זה העינין שאני לבד לא יתרום/ יעשלם סכום שכזה.
אבל יש הרבה רנשים שמוכנים לשלם סכומים שונים כדי לקבל מענה מתאים ולשם בירור העינן צריך לחלק את הנושאים לנושאים מדויקם וכל אחד יצביע/ ואו יגיד כבה מוכן לשלם חד פעמי תמורת מיזם מסוים / וכן כמה מוכן לשלם כל חודש תמורת אותו מיזם וככה נטפרי ידעו מראש איפה הם עומדים והאם הם יכולים לקדם ואם כן מה???ב.
יש לי ידע איך להשיג את כל העינן בזול מאוד ואם הם רוצים אני יכול להפנות אותם למקומות מדויקים (לא מכאן!!) כדי שידעו איך לעשות זאת באופן מדויק ויעל!!! -
@nk
אבל גם אחרי גיוס של 50K
נטפרי לא יכולים להתחייב לכלום
זה ילך רק למחקר. -
וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיבדקו כמה צריך כדי לתת מענה מתאים לבעלי עסקים וצרכים מיוחדים מהירים.
ויבדקו כמה הלקוחות רצנים וכמה מוכנים לשלם בעד מזם שכזה.
וכך יעדכנו את הבעלי עסקים. -
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיבדקו כמה צריך כדי לתת מענה מתאים לבעלי עסקים וצרכים מיוחדים מהירים.
הבדיקה גם עולה כסף
אם אין להם פתרון כרגע על השולחן
צריך לשלם לעובד שיחפש פתרון. -
@nigun אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיבדקו כמה צריך כדי לתת מענה מתאים לבעלי עסקים וצרכים מיוחדים מהירים.
הבדיקה גם עולה כסף
אם אין להם פתרון כרגע על השולחן
צריך לשלם לעובד שיחפש פתרון.אפשר לפתח מודל בשתי שלבים (מו"פ).
השאלה היא האם אנשים יבינו את העלות שעלולה לתפוח בשלב המעבר ממחקר לפיתוח. -
@ברצינות אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@nigun אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
@nk אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיבדקו כמה צריך כדי לתת מענה מתאים לבעלי עסקים וצרכים מיוחדים מהירים.
הבדיקה גם עולה כסף
אם אין להם פתרון כרגע על השולחן
צריך לשלם לעובד שיחפש פתרון.אפשר לפתח מודל בשתי שלבים (מו"פ).
השאלה היא האם אנשים יבינו את העלות שעלולה לתפוח בשלב המעבר ממחקר לפיתוח.אבל מחקר לא תמיד מביא את התוצאה
אז מי יממן את זה? -
@ברצינות
אם נטפרי יבהרו זאת ויסברו את זה באופן ברור
אז כן!
(אפשר להגיד אנחנו צריכים כרגע לבדוק את העינין והעלות הראשונית (לא מחייבת) אנחנו משערים ב 60.000 אלף ש"ח עבור עובד שיבדוק (ויתכן שלא יצא מיזה כלום) את העלות של הפיתוח הכללי של העינין
זמן משוער לבדיקה 3 חודשים התשלום עבור משכורות לעובד למשך תקופת הבדיקה (סביר להניח שמספיק פחות מיזה)) -
כנראה שהבעלי עסקים לא נמצאים במסלול שהם יכולים להגיב
-
@magicode אמר במסלולים מיוחדים לבעלי עסקים.:
מסכים שאפשר לעשות כל מיני פתרונות.
אבל זה כבר לא פשוט כמו שהצגתם את זה.
וזה הופך את המערכת למורכבת.
וכל הפיכה של מערכת למורכבת זה אומר יותר תקלות ויותר תחזוקה.ובדיוק על זה מוכנים לשלם על התחזוקה והפיתוח!!!!!
-
מה קרה דעך נושא הידיבור הזה לגעתי זה מאוד חשוב וכדאי שיעלו אותו להצבעה
-
אני לא בקי בכל הנושא שנכתב פה.
אבל אני כבר המון זמן נגד מסלול VIP או בכל שם דומה שתרצו שתקראו לזה.
כי אני סבור שאם יהיה מסלול VIP, יהיה יותר מקרים מצד התמיכה. לזלזל בתת מודע במי שלא בחר במסלול הזה ולתת לו שירות פחות בטענה שהוא לא במסלול הזה.
אני חושב שבגלל שאנחנו בני אדם אין לנו יכולת להתמודד עם הנטיה הטבעית הזאת ולכן למען כלל הציבור עדיף שלא יהיה מסלול כזה בכלל. -
@magicode א"א לעשות זאת בצורה שהתומך לא ידע איזו פניה מגיעה ממסלול VIP?
למשל שפניות אלו יוקדמו לראש התור ע"פ פרמטרים שיקבעו, אבל לתומך לא יופיע סוג המסלול ממנו נשלחה הפניה. -
@magicode אפשר לפתוח מחלקת תמיכה ייעודית לעסקים (או VIP כפי שאתה קורא לזה). הצוות הרגיל של התמיכה לא אמור להיות מושפע מזה.
-
@memgd
אתה אומר את זה כי אתה לא מכיר את נפש האדם.
נפש האדם שאם יש לו מקום לברוח בקצרה הוא עושה את זה.
ואתה רואה שכל נותני השירות כולל טכנאים מעדיפים להפיל את הבעיה על מישהו אחר במקום לקחת אחריות.
לכן מחלקת VIP תתן אפשרות לסתום את הפה לכל מי שרוצה להתלונן על השירות.
ולדעתי לא תתן שום עזרה מועילה.
כי לאחר בדיקה הדברים שאנשים לחוצים עליהם והיו צריכים VIP כביכול ממילא דורשים עבודה או שאי אפשר לפתור אותם בכלל. -
בעזרת השם יתברך.
יש לפחות שלושה אופציות אפשריות
שנים מהם כבר נכתבו.
א. שהתומך לא ידע מאיזה מסלול.
ב. תומכים מיוחדים למסלולים מיוחדים.
ג. אפשרות לשלוח פניה אם יותר נקודות.(פתרון חלקי).חלק מהמסלולים לא קשור בכלל לתומך כמו בדיקה כמותית ומהירה של תמונות זה נעשה אוטומטי.
-
@magicode השאלה מה המטרה ומה נכלל בשירות VIP,
באם זה תמיכה טלפוניות ושליטה מרחוק שבעל עסק יש לו תקלה הוא מתקשר ומשתדלים לעזור לו על המקום בלי שהוא יצטרך לשלוח פניות והקלטות הלוך ושוב, או מסלול שהתמונות לא מגיעים לחריגה או נבדקות יותר מהר וכדו' אני חושב שזה בכלל לא אמור להשפיע על היחס של התומכים.