ושוב שידרוג במערכת הפניות.
-
כדי שבטוח תקבל שירות טוב, הרובוט של נטפרי עוקב אחרי ההקלדה בפניה ואם הוא מזהה שכתבת "דחוף" קופצת לך תזכורת להוסיף נקודות..
לראות ולא להאמין עד כמה אפשר לשרת את הלקוח...!!!
-
@מוגן
או סתם כדי שהלקוח לא יהיה מופתע למה לא נותנים חשיבות עליונה לפניה שלו כשאין לה נקודות, שלא יבוא אח"כ בטענות. -
יפה ומועיל,
שמתי לב גם שאם כותבים "אתר" ולא מצרפים כתובת אתר תקינה, מתקבלת הערה על כך. -
@מוגן נראה לי שזה ישן. אני אישית שמתי לב לזה לפני כשלושה חודשים, ויכול להיות אפי' שזה מלפני כן. בכל מקרה זה בוודאי דבר מאוד מועיל.
-
-
אני מקווה שעוד מעט הרובוט יתן רשימת שאלות נפוצות עם תשובות, לפי נוסח השאלה.
לענ"ד זה יקל על מערכת הפניות, מכל מיני שאלות ובירורים פשוטים.
יש דברים כאלו בהרבה אתרים. -
@קרש רק צריך שהאדם יבין מה הרובוט אומר. נתקלתי בכמה משתמשים שצריכים ביאור ברחל בתך הקטנה, או אפילו הפיצית.
-
עוד שיפור קטן שראיתי כעת
שורת לחיצת הקוד הוקטנה