• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אין אפשרות לגלוש בנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    59 פוסטים 31 כותבים 3.1k צפיות 25 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מחובר
      magicode @yosefwitty
      נערך לאחרונה על ידי

      @yosefwitty
      לא נראה שזה מתקפת סייבר.
      ואגב תמיד יש מתקפות סייבר כל הזמן. כל שניה ושניה יש רובוטים שמנסים לפרוץ לשרתים.
      ככה זה כל השרתים בעולם.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • magicodeM מחובר
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי magicode

        ברוך השם, אחרי בדיקות שעשינו אנחנו יודעים עכשיו בצורה יותר וודאית למה זה קרה.
        אז ככה.
        סרויסים של נטפרי מחולקים למלא מלא סרויסים קטנים וזה כדי לצמצם הפרעה של סרויס אחד לשני.
        כל סרויס מתחבר עם אחד מחמשת שרתי נתונים. שמספיק אחד מהם כדי להחזיק את כל נטפרי. יש חמישה כאלו לגיבוי אחד של השני.
        יש מערכת אוטומטית בסרויסים שהם מנסים להתחבר לשרתים האלו בבת אחת.
        מה שקרה אתמול שבגלל קריסה מסויימת זה גרם לכל הסרויסים לנסות להתחבר בבת אחת לכל השרתים ובגלל שזה הרבה מאוד סרויסים זה תקע את כל השרתי מידע. שכל אחד קיבל כמויות של נסיונות התחברות. וככל שהסרויסים נתקעו יותר הם ניסו יותר.
        בגלל שזה חיבורים מאובטחים אז החיבור לוקח הרבה יותר עיבוד מחיבור רגיל. ולכן גם אם היה הרבה יותר שרתים זה לא היה מועיל בלי תכנון חכם שלהם. כי הם היו מותקפים באותו סדר גודל.

        אני שמח שזה התברר כמתקפה עצמית בגלל באג. ולא איזה מתקפת סייבר.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        משרדימ ע מוגןמ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 39
        • משרדימ מנותק
          משרדי @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode תודה על ההסבר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ע מנותק
            עמאר @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר באין לי אפשרות לגלוש:

            אני שמח שזה התברר כמתקפה עצמית בגלל באג. ולא איזה מתקפת סייבר.

            רציתי לומר לך שאנחנו מאוד אוהבים את הכנות שלכם
            וגם מעריכים מאוד את ההשקעה והמסירות!!
            הלילה חשבתי על מה עובר עליכם...

            כל הכבוד!!!

            סביר להניח שישנם אחרים שהיו מעדיפים לספר ללקוחות שלהם שזה התקפה אידיאולוגית....
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 20
            • מוגןמ מנותק
              מוגן @magicode
              נערך לאחרונה על ידי מוגן

              @magicode לא מכיר עוד חברה בעולם שככה תשתף את הלקוחות שלה בפרטי התקלה ובהסבר, יישר כח גדול.
              מה שמחדד את ההרגשה שתמיד אתה בידיים טובות!
              יישר כח גדול @magicode ולכל מנהלי וצוות נטפרי היקר!
              עריכה: אגב אני חייב לציין שגם אני חווה שהגלישה הפכה ליותר מהירה, יתכן שזה קשור להגדרות החדשות ב... "סרויסים".

              הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
              ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
              • מ מנותק
                מטעמים @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode יישר כח על השיתוף והמסירות שלך!
                2 הארות קטנות שחשבתי עליהן:
                א.

                בתור האיש הטכני של נטפרי הוזעקתי לטפל בתקלה 10 דקות אחרי שהיא התחילה. בלחץ מאוד מטורף.

                אם לקח 10 דקות כדי לדעת שכל מנויי נטפרי חסומים, אולי כדאי לבנות איזה סקריפט למצבי חירום כגון אלו, שידאג לעדכן אותך ישירות במצב.
                למשל, שרת שישלח אות קבועה לשרת אחר, ואם השרת האחר (שהוא לא בנטפרי) לא מקבל את האות, הוא שולח מיד התראה לנייד האישי שלך או של מנהל אחר בנטפרי.

                ב.
                אם הבעיה הייתה בשרתי הסינון, (ולא בשרתי הספקים), אולי כדאי להוסיף שרת גיבוי סינון חיצוני (שהוא לא פעיל באופן תמידי), ושרת זה לא יעביר את כל תעבורת הסינון הרגילה של נטפרי אלא יתיר להשתמש רק באתרים שכלל לא צריכים סינון מעיקרא (כגון gmail, אאוטלוק, שליטה מרחוק וכדומה). ובעת תקלה, יוכלו לחבר את משתמשי נטפרי לשרת הנוסף שלפחות יהיה להם חיבור למייל ולא יהיו מנותקים לגמרי מהרשת.

                [דבריי נכתבו מתוך חוסר ידיעה מוחלט כיצד פועל הסינון, אם כתבתי שטויות, יימחקו לאלתר]

                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מחובר
                  magicode @מטעמים
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  @מטעמים

                  10 דקות זה מעט מאוד זמן. קח גם בחשבון שזה לא נפל בבת אחת זה נפל בהדרגה.
                  ולכן היה קושי לזהות שיש תקלה.

                  כל פיתרון של בדיעבד לאחר מעשה זה מה שנקרא "חכם לאחר מעשה" וזה לא פיתרון שבהכרח יפתור את התקלה הבאה שהיא לא צפויה כי אם היא צפויה אז אתה בונה לה פיתרון מראש.

                  ובאופן כללי אם יש תקלה אני מקבל התראה לטלפון שמודיע לי שיש תקלה, ובגלל שיש לי רק טלפון כשר ואין לי SMS לכן אני מקבל את זה בצורה של צינטוק.
                  פה בגלל שזה לא צפוי אז לא קיבלתי שום התראה.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  nigunN משרדימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 25
                  • אחד תםא מנותק
                    אחד תם @yosefwitty
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yosefwitty אמר באין לי אפשרות לגלוש:

                    בראיון לביזנעס הם אמרו “אנחנו ברימון חוששים, שאנו חווים דווקא מתקפת סייבר אידיאולוגית נגד סינון אתרים

                    אהבתי 💞

                    🤣🤣🤣

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • nigunN מנותק
                      nigun @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי nigun

                      @magicode
                      יש כלים שאוספים מטריקות שונות מהמערכת ושולחים התרעה מתי שיש שינוי יוצא דופן
                      אפילו שזה לא תקלה ספציפית, אלא רק עומס יוצא דופן על שרת הלוגין וכו'
                      צריך ללמוד איך להתאים את זה לכל מערכת כי אם יש התרעות כל יומיים לא הרווחנו הרבה
                      אבל יש מקרים שתופסים את התקלה לפני הקריסה בגלל איסוף נכון של נתונים.
                      אני לא הצלחתי ליישם את זה על השירותים שלי, רק שמעתי מאחרים.
                      אני כן מקבל התרעה למייל מהספק שלי (שנשלח גם לטלפון הכשר) כשיש שימוש חריג בCPU או בתעבורה לאורך זמן
                      ולפעמים זה עוזר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                      • משרדימ מנותק
                        משרדי @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          אנוממי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          יש מישהו שמחובר ב itc ויש לו תקלה?

                          אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • אינו יודע לשאולא מנותק
                            אינו יודע לשאול @אנוממי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @אנוממי מה זה קשור לשרשור?

                            אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                            כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון