• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אין אפשרות לגלוש בנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    59 פוסטים 31 כותבים 3.1k צפיות 25 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משרדימ מנותק
      משרדי @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode תודה על ההסבר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ע מנותק
        עמאר @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר באין לי אפשרות לגלוש:

        אני שמח שזה התברר כמתקפה עצמית בגלל באג. ולא איזה מתקפת סייבר.

        רציתי לומר לך שאנחנו מאוד אוהבים את הכנות שלכם
        וגם מעריכים מאוד את ההשקעה והמסירות!!
        הלילה חשבתי על מה עובר עליכם...

        כל הכבוד!!!

        סביר להניח שישנם אחרים שהיו מעדיפים לספר ללקוחות שלהם שזה התקפה אידיאולוגית....
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 20
        • מוגןמ מנותק
          מוגן @magicode
          נערך לאחרונה על ידי מוגן

          @magicode לא מכיר עוד חברה בעולם שככה תשתף את הלקוחות שלה בפרטי התקלה ובהסבר, יישר כח גדול.
          מה שמחדד את ההרגשה שתמיד אתה בידיים טובות!
          יישר כח גדול @magicode ולכל מנהלי וצוות נטפרי היקר!
          עריכה: אגב אני חייב לציין שגם אני חווה שהגלישה הפכה ליותר מהירה, יתכן שזה קשור להגדרות החדשות ב... "סרויסים".

          הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
          ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
          • מ מנותק
            מטעמים @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode יישר כח על השיתוף והמסירות שלך!
            2 הארות קטנות שחשבתי עליהן:
            א.

            בתור האיש הטכני של נטפרי הוזעקתי לטפל בתקלה 10 דקות אחרי שהיא התחילה. בלחץ מאוד מטורף.

            אם לקח 10 דקות כדי לדעת שכל מנויי נטפרי חסומים, אולי כדאי לבנות איזה סקריפט למצבי חירום כגון אלו, שידאג לעדכן אותך ישירות במצב.
            למשל, שרת שישלח אות קבועה לשרת אחר, ואם השרת האחר (שהוא לא בנטפרי) לא מקבל את האות, הוא שולח מיד התראה לנייד האישי שלך או של מנהל אחר בנטפרי.

            ב.
            אם הבעיה הייתה בשרתי הסינון, (ולא בשרתי הספקים), אולי כדאי להוסיף שרת גיבוי סינון חיצוני (שהוא לא פעיל באופן תמידי), ושרת זה לא יעביר את כל תעבורת הסינון הרגילה של נטפרי אלא יתיר להשתמש רק באתרים שכלל לא צריכים סינון מעיקרא (כגון gmail, אאוטלוק, שליטה מרחוק וכדומה). ובעת תקלה, יוכלו לחבר את משתמשי נטפרי לשרת הנוסף שלפחות יהיה להם חיבור למייל ולא יהיו מנותקים לגמרי מהרשת.

            [דבריי נכתבו מתוך חוסר ידיעה מוחלט כיצד פועל הסינון, אם כתבתי שטויות, יימחקו לאלתר]

            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • magicodeM מנותק
              magicode @מטעמים
              נערך לאחרונה על ידי magicode

              @מטעמים

              10 דקות זה מעט מאוד זמן. קח גם בחשבון שזה לא נפל בבת אחת זה נפל בהדרגה.
              ולכן היה קושי לזהות שיש תקלה.

              כל פיתרון של בדיעבד לאחר מעשה זה מה שנקרא "חכם לאחר מעשה" וזה לא פיתרון שבהכרח יפתור את התקלה הבאה שהיא לא צפויה כי אם היא צפויה אז אתה בונה לה פיתרון מראש.

              ובאופן כללי אם יש תקלה אני מקבל התראה לטלפון שמודיע לי שיש תקלה, ובגלל שיש לי רק טלפון כשר ואין לי SMS לכן אני מקבל את זה בצורה של צינטוק.
              פה בגלל שזה לא צפוי אז לא קיבלתי שום התראה.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              nigunN משרדימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 25
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @yosefwitty
                נערך לאחרונה על ידי

                @yosefwitty אמר באין לי אפשרות לגלוש:

                בראיון לביזנעס הם אמרו “אנחנו ברימון חוששים, שאנו חווים דווקא מתקפת סייבר אידיאולוגית נגד סינון אתרים

                אהבתי 💞

                🤣🤣🤣

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • nigunN מנותק
                  nigun @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי nigun

                  @magicode
                  יש כלים שאוספים מטריקות שונות מהמערכת ושולחים התרעה מתי שיש שינוי יוצא דופן
                  אפילו שזה לא תקלה ספציפית, אלא רק עומס יוצא דופן על שרת הלוגין וכו'
                  צריך ללמוד איך להתאים את זה לכל מערכת כי אם יש התרעות כל יומיים לא הרווחנו הרבה
                  אבל יש מקרים שתופסים את התקלה לפני הקריסה בגלל איסוף נכון של נתונים.
                  אני לא הצלחתי ליישם את זה על השירותים שלי, רק שמעתי מאחרים.
                  אני כן מקבל התרעה למייל מהספק שלי (שנשלח גם לטלפון הכשר) כשיש שימוש חריג בCPU או בתעבורה לאורך זמן
                  ולפעמים זה עוזר.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                  • משרדימ מנותק
                    משרדי @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      אנוממי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      יש מישהו שמחובר ב itc ויש לו תקלה?

                      אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • אינו יודע לשאולא מנותק
                        אינו יודע לשאול @אנוממי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אנוממי מה זה קשור לשרשור?

                        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון