• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שירות VIP

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    122 פוסטים 24 כותבים 5.4k צפיות 16 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משרדימ מנותק
      משרדי @יש אלוקים בישראל רוצ
      נערך לאחרונה על ידי

      @יש-אלוקים-בישראל-רוצ
      כמעט תמיד שלוש נקודות יביאו את הפתרון המהיר ביותר האפשרי, אם לא פשוט כי אין תומך זמין או כי אין פתרון זמין.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • א מנותק
        אלמוני_צר @משרדי
        נערך לאחרונה על ידי

        @משרדי כבר נטחן עד דק, אבל אני בכל זאת מזכיר: לפעמים דווקא פניה עם 2 נקודות תקבל מענה מהיר יותר

        משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • משרדימ מנותק
          משרדי @אלמוני_צר
          נערך לאחרונה על ידי

          @אלמוני_צר
          מאותה סיבה, ששלוש נקודות במרבית המקרים זה מקרים מורכבים שהלקוח מוסיף נקודה בכדי לקבל מענה מהיר יותר בזמן שזה ממש לא יכול להשפיע משום שזה תלוי במציאת הפתרון.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי magicode

            אולי צריך להגיד ששלוש נקודות זהו שירות VIP שנטפרי יכולים לספק כרגע.
            נטפרי לא יכולים לספק שירות VIP שהוא סוג של כל יכול ופותר כל בעיה. כי לא כל בעיה ניתנת לפיתרון.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • א מנותק
              אורי @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode אמר בשירות VIP:

              אולי צריך להגיד ששלוש נקודות זהו שירות VIP שנטפרי יכולים לספק כרגע.
              נטפרי לא יכולים לספק שירות VIP שהוא סוג של כל יכול ופותר כל בעיה. כי לא כל בעיה ניתנת לפיתרון.

              אחרי שמקבלים נקודות בחינם ורוב משתמשים לא צריכים את כל הנקודות, יש משתמשים שיצביעו שלשה נקודות גם אם זה באמת לא דחוף. יוצא מזה שלאלו שצריך טיפול דחוף (כמובן אם באמת ניתן לפיתרון) צריך להמתין בתור.
              אם היה אפשרות להצביע דחוף בתוספות חמש ש"ח אז רק קצת אנשים ישתמשו בזה ורק במקום שזה באמת דחוף וכך יהיה אפשרות לענות בקשות אלו יותר מהר (בעיקר לגבי פתיחת אתרים ודברים שלא צריכים טיפול מומחה וכו').

              רק מה א) במידה ולוקח זמן אנשים יתלונן ב) זה הרגשה לא נעימה לשלם, וכאילו נטפרי מנסים להוצא כסף ורק אם משלמים יש שירות.

              magicodeM ב צדיק תמיםצ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • magicodeM מנותק
                magicode @אורי
                נערך לאחרונה על ידי

                @אורי
                אין הרבה פניות שאפשר לטפל מהר ויש להם שלוש נקודות.
                הרבה פעמים שמדובר בפניה מורכבת, הלקוח חושב שאם הוא מוסיף 3 נקודות, אז יטפלו בזה מהר יותר.
                זה לא מועיל משמעותית. וזה גורם שהרבה פניות עם 3 נקודות זה פניות מורכבות.
                ולכן גם הסטיסטיקה שלהם לא נכונה כלפי פניה פשוטה.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                ל YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ב מנותק
                  ברצינות @אורי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אורי אמר בשירות VIP:

                  @magicode אמר בשירות VIP:

                  אולי צריך להגיד ששלוש נקודות זהו שירות VIP שנטפרי יכולים לספק כרגע.
                  נטפרי לא יכולים לספק שירות VIP שהוא סוג של כל יכול ופותר כל בעיה. כי לא כל בעיה ניתנת לפיתרון.

                  אחרי שמקבלים נקודות בחינם ורוב משתמשים לא צריכים את כל הנקודות, יש משתמשים שיצביעו שלשה נקודות גם אם זה באמת לא דחוף. יוצא מזה שלאלו שצריך טיפול דחוף (כמובן אם באמת ניתן לפיתרון) צריך להמתין בתור.
                  אם היה אפשרות להצביע דחוף בתוספות חמש ש"ח אז רק קצת אנשים ישתמשו בזה ורק במקום שזה באמת דחוף וכך יהיה אפשרות לענות בקשות אלו יותר מהר (בעיקר לגבי פתיחת אתרים ודברים שלא צריכים טיפול מומחה וכו').

                  רק מה א) במידה ולוקח זמן אנשים יתלונן ב) זה הרגשה לא נעימה לשלם, וכאילו נטפרי מנסים להוצא כסף ורק אם משלמים יש שירות.

                  16 נקודות מספיקות לחמש פניות 'דחופות - לא דחופות' בחודש, ובד"כ אנשים יעדיפו לשמור אותן ל-16 פניות 'רגילות'.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמים @אורי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אורי אמר בשירות VIP:

                    אחרי שמקבלים נקודות בחינם

                    מקבלים 16 נקודות על כל חיבור, ועל כל חיבור צריך לשלם... זה לא נקרא בחינם, זה נקרא בתשלום, גם אם לא ישיר

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חיי עולם @צדיק תמים
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @צדיק-תמים ה20 ש”ח שאתה בקושי משלם לנטפרי אפילו לא מספיק להם לחסות את ההוצאות סינון

                      צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים @חיי עולם
                        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                        @חיי-עולם מה זה "הוצאות סינון"? הספק צריך להחזיק את השרת סינון (שזה אגב התירוץ למחיר המופקע שעולה קו עם נטפרי לעומת קו רגיל), התשלום הולך ישירות לנטפרי - כלומר לתמיכה ולפיתוח...
                        אגב זה לא 20 אלא 15... אבל זה לא רלוונטי, בתכלס התשלום הוא בשביל לקבל שירות... אם הסכום הזה לא מספיק להם בשביל לתת שירות הם יכולים להעלות אותו... אבל בתכלס אני משלם ומקבל שירות, גובה הסכום לא רלוונטי...

                        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • magicodeM מנותק
                          magicode @צדיק תמים
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @צדיק-תמים
                          לא. אתה לא מבין את זה נכון ומפרש את זה לא נכון. וסתם מכפיש כאילו מרמים פה את העסק.
                          הספק צריך לשלם את החשמל של השרת לחברת חשמל ולשלם על התעבורה שלו לחברות התקשורת לא מעבר.
                          הם לא משלמים שום דבר לנטפרי על זה.
                          בכל מקרה הנקודות מוגדרות כחינם. כדי שלא יהיה טענות על הנקודות. ושנטפרי תוכל לשחק בכמות שלהם לפי הצורך.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • צדיק תמיםצ מנותק
                            צדיק תמים @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                            @magicode לא אמרתי שמרמים אף אחד. אבל אין טעם להציג את זה כאיזה טובה שנטפרי עושים ואין שום קשר לתשלום...
                            ומה שאמרתי לגבי השרת זה שנטפרי לא נושאת בעלות של הסינון עצמו. שזה כמו שאמרת החשמל והרשת, וכמובן השרת עצמו. אלא הספק משלם את זה (ולמעשה מגלגל את העלות ללקוח - מחיר קו עם נטפרי יותר גבוה מקו רגיל). וממילא התשלום עובר ישר לפיתוח והתמיכה. לא אמרתי שהספק משלם לנטפרי אלא שהתשלום שאני משלם לנטפרי לא הולך לעלויות הסינון בפועל.

                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • magicodeM מנותק
                              magicode @צדיק תמים
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @צדיק-תמים
                              חשמל ותעבורה זה לא עלות גבוהה. אולי שקל למשתמש. הסיבה שהם לוקחים פער גדול. זה לא בגלל זה. זה בגלל שהם טוענים שיש להם עלויות תמיכה גדולות מהרגיל בגלל שיש הרבה בציבור החרדי שלא יודעים לתפעל אינטרנט וזה מצריך הרבה תמיכה.

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              צדיק תמיםצ nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • צדיק תמיםצ מנותק
                                צדיק תמים @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                @magicode אם כך זה צריך להיות תוספת של סכום קבוע... ולא לפי גודל החבילה...
                                ככל שהחבילה יותר גדולה המחיר קופץ עוד יותר...
                                חבילה יותר גדולה לא מצריכה יותר תמיכה...

                                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • magicodeM מנותק
                                  magicode @צדיק תמים
                                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                                  @צדיק-תמים
                                  תגובתי הייתה על הפער בנייח. בסלולארי חברות הסלולר טוענות שזה נחשב סים דאטא שהם יודעים בוודאות גדולה שישתמשו בזה להרבה גיגה. הם טוענים שחברות הסלולר לא אכפת להם למכור סים של 100 גיגה ב 30 שקל כי הם יודעים שבפועל ישתמשו פחות מ 6 גיגה. מה שלא נכון אצל לקוחות נטפרי בגלל שמשתמשים בזה כנטסטיק במחשב. והצריכה שלו גדולה מאוד.
                                  אני לא יודע עד כמה הטענה הזאת נכונה. ואני לא אחראי אליה אבל זה טענתם.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  מושטמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                  • nigunN מנותק
                                    nigun @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי nigun

                                    @magicode אמר בשירות VIP:

                                    @צדיק-תמים
                                    חשמל ותעבורה זה לא עלות גבוהה. אולי שקל למשתמש.

                                    בתכל'ס יש לפעמים איטיות בקווי, גם כשבבדיקת מהירות מקבלים 75 Mb/s
                                    אבל החיפוש בגוגל למשל לוקח יותר זמן מהרגיל, זה מרגיש כמו איטיות במכונת סינון, ומרגיש שהספק מתקמצן במכונות סינון.

                                    צדיק תמיםצ WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צדיק תמיםצ מנותק
                                      צדיק תמים @nigun
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @nigun האיטיות בגוגל היא בגלל שהבדיקה של התוצאות מתבצעת בצד הלקוח מול הapi הפנימי של נטפרי (תפתח חיפוש ותסתכל בנטוורק....)

                                      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מושטמ מנותק
                                        מושט @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode אמר בשירות VIP:

                                        הם טוענים שחברות הסלולר לא אכפת להם למכור סים של 100 גיגה ב 30 שקל כי הם יודעים שבפועל ישתמשו פחות מ 6 גיגה. מה שלא נכון אצל לקוחות נטפרי בגלל שמשתמשים בזה כנטסטיק במחשב. והצריכה שלו גדולה מאוד.
                                        אני לא יודע עד כמה הטענה הזאת נכונה. ואני לא אחראי אליה אבל זה טענתם.

                                        כל פעם מחדש שטוענים את הטענה הזאת אני חושב למה מאמינים להם.
                                        זה פשוט לא הגיוניכדאי לבדוק את זה מקצועית.
                                        באו נעשה חשבון לבד.

                                        1. הצריכה הגבוהה ביותר באינטרנט בשימוש רגיל זה וידיאו.
                                          אדם שיש לו סים טרף בסמארטפון משתשמש לרוב בווצאפ והמון אתרי מידע של סירטונים.
                                          (סביר גם להניח שאדם חילוני צופה יותר מאשר אדם חרדי).

                                        2. בסים טרף יש גם עלות לחברה של שיחות מה שאין כן בסים של אינטרנט נטפרי. (וממה נפשך, אם אין להם לחברה עלות של שיחות לפי צריכה אז למה פתאום בדאטה כן יש להם?)

                                        לכן ממה שזה נראה שזה סתם תירוצים לקחת מחירים יותר גבוהים ממשתמשי אינטרנט כשר.וכל עוד שמשיך להאמין להם ולא נעשה עם זה משהו יהיה מחירים גבוהים.

                                        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • magicodeM מנותק
                                          magicode @מושט
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מושט
                                          שאלתי גורמים בחברות סלולאר אחרות הם אמרו לי שזה נכון. זכור לי שאמרו לי שמי שעובר את ה6 גיגה זה חריג.

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          צדיק תמיםצ מושטמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • צדיק תמיםצ מנותק
                                            צדיק תמים @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @magicode השאלה היא האם משתמשי נטסטיק נטפרי משתמשים בממוצע יותר מאשר בסמארטפון ובלי סינון
                                            ייתכן שגם בנטסטיק הממוצע שימוש הוא אותו דבר, וזה סתם תירוצים...
                                            אני חושב שהממוצע שימוש של סמארטפון הוא הרבה יותר, בגלל וידאו שזולל המון, בגלל עדכונים של גוגל פליי, ובגלל התעבורת רשת של שאר האפליקציות רשתות חברתיות שפועלות כל הזמן...
                                            בנטפרי אין בדרך כלל מצב של לראות וידאו ארוך, אלא אם כן רואים שיעורים... בסמארטפון יש סרטים באיכות גבוהה, שידור חי (למשל של טלוויזיה), וכו' וכו'

                                            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון