איטיות בסינון תמונות - ביקורת
-
הכותרת אולי מלחיצה אבל אני רק מעלה צד, שאולי כבר העלו.
דברו פה על הנושא של האיטיות בבדיקת תמונות כבר מזמן.
ויכול להיות שיש עומס וכרגע אין לזה פיתרון.
אבל תחשבו על זה שרכשתם שירותים של חברה שיכולה להחזיק נניח 100 איש ועובדת חלק, הייתם מוכנים שברגע שיהיו יותר מ100 איש יצרפו עוד?
ברור שצריך סינון לכולם וכו' וכו' ועוד וכו', אבל בנ"א שבא לנטפרי ומשלם אולי לא הרבה כסף (זה מתאזן עם העלויות של התוכנית - אבל ככל הנראה אין קשר לנטפרי...) ומצפה למוצר מסוים שבאמת סופק בהתחלה. ואולי מריבוי משתמשים נהיה מצב שכשאני פותח תמונה, אני מחכה מעל שעתיים(!) וזה עוד לא נפתח.
אני שמח על כל בנ"א שבמקום להשתמש באינטרנט אחר משתמש בנטפרי. אבל עם כל הכבוד צריך לחשוב גם על הצד השני.
אני רק דעה.
סליחה אם פגעתי במישהו (או בכללים של הפורום...)
פסח כשר ונקי. -
אתה בעצם מציע שנטפרי תנתק את כל המצטרפים האחרונים? ותפסיק לצרף עוד אנשים?
-
@magicode אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
אתה בעצם מציע שנטפרי תנתק את כל המצטרפים האחרונים? ותפסיק לצרף עוד אנשים?
אני רק הבעתי את דעתי.
אם אין לנטפרי אפשרות להחזיק עוד משתמשים אז היא צריכה לשקול את העניין. עם כל הכאב.
שתקים אולי מסלול מוזל ללא סינון תמונות בכלל (הכוונה ללא אפשרות שליחת תמונות לסינון - ומה שכבר סונן ייפתח להם).
כואב אבל מה לעשות. נטפרי זה כבר מזמן לא ארגון חסד. זה חברה (או איך שלא קוראים לזה) לכל דבר. -
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום -
@magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
@magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מה -
@יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
@magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מהאני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלוםיש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
יש מושג של משוב.
בקיצור הדברים ברורים.
(העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור). -
-
@משוש אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
@magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מהאני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלוםיש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
יש מושג של משוב.
בקיצור הדברים ברורים.
(העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור).אני לא אמרתי לך שאתה יכול לעזוב
אני ממש לא במקום הזה
אתה טענת טענה הלכתית של חושן משפטאבל תחשבו על זה שרכשתם שירותים של חברה
ועליה עניתי שלא רכשת שום דבר
אלא על כל יום שאתה משתמש אתה משלם -
@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלוםא. איך אתה יודע?
ב. עדיין יש בעיה.אפילו אם אני זורם איתך.
הרי מהרגע שאפרוש לא יגבו תשלום, ומה עם כל הימים שהיה שירות לא תקין שעליהם כבר שילמתי? -
@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
@magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מהאני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).@נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:
@משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלוםיש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
יש מושג של משוב.
בקיצור הדברים ברורים.
(העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור).אני לא אמרתי לך שאתה יכול לעזוב
אני ממש לא במקום הזה
אתה טענת טענה הלכתית של חושן משפטאבל תחשבו על זה שרכשתם שירותים של חברה
ועליה עניתי שלא רכשת שום דבר
אלא על כל יום שאתה משתמש אתה משלםמי נכנס פה לחושן משפט - לא נכנסתי לעניין הלכתי.
דיברתי פה על חברה שמעניקה שירותים לציבור בתשלום (לפני, אחרי, שנתי או חודשי זה לא משנה) יש היגיון באיך שדברים עובדים. באיך שחברה אמורה להתנהל.
ועל זה דיברתי.
לא אם הם גוזלים אותי.
אני לא נכנס לזה כי אין לי מספיק את הידע בנושא שבכלל יהיה לי צד להביע דעה.
אתם אנשים עם לב טוב ואני מאוד מאריך את זה שיוצאים להגנת נטפרי. גם אני יוצא להגנתם כי אני יודע מה התועלת שבזה, אבל יש פה נושא שכולם, סליחה הרבה (תפסת מרובה וכו') סובלים מהבעיה הזאת. שהיא בעיה גם לא צדדית כי חצי אם לא יותר מהשימוש באינטרנט הוא עם תמונות.
וד"ל וק"ל... -
@משוש אם לא התכוונת לדיני ממונות אז לא דיברתי אליך
מצטער אם ככה היה נשמע
לא נכנסתי כלל לדיון אם אתה צודק או לא