• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שיפור הביצועים של נטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    11 פוסטים 6 כותבים 1.3k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • DovidStrohD מנותק
      DovidStroh @nigun
      נערך לאחרונה על ידי

      @nigun בכל הקלטה אפשר לראות כמה זמן לקח בכל בקשה.

      D Stroh

      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • nigunN מנותק
        nigun @DovidStroh
        נערך לאחרונה על ידי

        @dovidstroh אמר בשיפור הביצועים של נטפרי:

        @nigun בכל הקלטה אפשר לראות כמה זמן לקח בכל בקשה.

        ברור, אבל:

        1. אתה לא בודק כל הזמן מה ממוצע הבקשות אצלך.
        2. אתה לא יכול לבדוק את הממוצע אצל כל משתמשי נטפרי.
        3. והכי חשוב, למשתמש הקצה אין דרך לדעת מה הגורם לאיטיות.

        רק מדידה מצד נטפרי בכל המערכת תוכל להציג את כל הנתונים האלו

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • magicodeM מנותק
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי magicode

          מדדנו בעבר וביטלנו את זה כי המדידה לוקחת משאבים.
          אנחנו יודעים מה מפריע ולא כל בעיה ניתן לפתור ביום אחד.
          אנחנו לא משועממים ומחפשים מה צריך לעשות. ידנו מלאות עבודה.
          וצריך שתשרה ברכה במעשה ידינו ושיהיה לנו הרבה הצלחה וסיעתא דשמיא זה הכי חשוב והכי מועיל.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
          • nigunN מנותק
            nigun @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר בשיפור הביצועים של נטפרי:

            מדדנו בעבר וביטלנו את זה כי המדידה לוקחת משאבים.

            השאלה איך מודדים?
            אם שולחים את המדידה למסד נתונים זה אכן יכול לקחת הרבה משאבים בפרט אם שולים את המידע ישירות מתוך הקוד.
            אבל אם אוספים את המידע מתוך הלוגים ושולחים לשירות SaaS שמיועד לזה
            זה לא מאט את השרת (כי המידע יכול להאסף גם כמה דקות אחרי שהוא נכתב) ומשלמים לפי כמות הבקשות וזה לא אמור לצאת כל כך יקר.

            אנחנו יודעים מה מפריע ולא כל בעיה ניתן לפתור ביום אחד.
            אנחנו לא משועממים ומחפשים מה צריך לעשות. ידנו מלאות עבודה.

            לא חשבתי שאתם משועממים
            רק בשרשור הקודם טענת שלא ידוע לך על צוואר בקבוק בחיפוש בגוגל
            ויש כאלו שטוענים שיש צוואר בקבוק, לכן הצעתי שימדדו מה קורה בפועל כדי שזה לפחות יהיה ברשימת המתנה לפיתוח.

            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • magicodeM מנותק
              magicode @nigun
              נערך לאחרונה על ידי magicode

              @nigun
              אני חייב לציין שהירידה שלך לפרטים הטכנים גורמת לי להרגיש טמבל.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • nigunN מנותק
                nigun @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode
                אני מתחיל מאפס כדי לוודאות שאין משהו שמובן מאליו אצלי ושאנחנו מדברים על דברים שונים, ואני חושב שגם מתכנתים עם הרבה נסיון יכולים לפעמים לפספס טכנולוגיות שונות, ולא יזיק לומר את מה שאני חושב בצורה שתהיה מובנת לכל קוראי הפורום (אא"כ מישהו יעלב ח"ו).

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                • א מנותק
                  אלי TZA @nigun
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nigun אמר בשיפור הביצועים של נטפרי:

                  והכי חשוב, למשתמש הקצה אין דרך לדעת מה הגורם לאיטיות.

                  השנקל שלי: אני עם סים 019 ולפני כמה חודשים הייתה איטיות בשעות העומס שהתגברה לאט לאט מיום ליום. האשם הראשון בעיני היה כמובן עומס על האנטנה כי אני גר בשכונה חרדית די צפופה. ממליא לא עשיתי כלום בנידון כי זה בחירה שלי לשלם זול על סטיק ולא להחזיק קו ביתי.
                  הימים והשבועות חלפו והאיטיות החריפה עד שהגענו למצב של קריסה מוחלטת שחוויתי כמה ימים בשעות 8-10 בערב.
                  רק לאחר שהאינטרנט נפל לחלוטין אני קורא כאן בפורום שהייתה תקלה בשרתי סינון של 019 וכשהיא נפתרה קיבלתי מהירויות שלא ראיתי לפחות חצי שנה אחורה.

                  בקיצור קרה לי בדיוק מה שאתה מתאר שהייתה תקלה בשרת שסבלתי ממנה תקופה ארוכה אבל לא הייתה לי ולנטפרי דרך לדעת שהיא קיימת בכלל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • Z מנותק
                    zeevgros
                    נערך לאחרונה על ידי

                    בימים האחרונים מסתובב שמועה שבבני ברק ותל אביב יש בעיה בכל העיר עם הקליטה של פרטנר ויש אצלהם איזה בעיה שלבנתיים כפי הבנתי זה עוד לא טופל

                    מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                    מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                    052-7638681 zeevgros@gmail.com

                    יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • יעקב ישראלי לא נמצא
                      יעקב ישראל @zeevgros
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @zeevgros אתם סטיתם לגמרי מהנושא

                      אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                      ya218022@gmail.com

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אלי TZA @יעקב ישראל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יעקב-ישראל ממש לא. זה דוגמאות עד כמה ניטור כזה נחוץ.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון