אבן דרך נוספת לנטפרי
-
@ברצינות אמר באבן דרך נוספת לנטפרי:
@מרדכי ממש קל לעשות את זה. מה באת להראות?
ככה בדיקת התמונות גם תהיה יותר מהירה, וגם אוחזת הרבה יותר קדימה
-
-
לאחר 79 יום נוספים - 100 מיליון תמונות נוספות!
לעומת 84 יום בפעם הקודמת
.
-
@ברצינות מליון ורבע תמונות ביום, זה הגיוני?
יש 28800 שניות ב8 שעות עבודה, ובהנחה שנצרכת לפחות שניה בשביל לרפרף על התמונה, נצרכים 4340 עובדים (לפי 8 שעות לאחד) לבדיקת התמונות.ההיתכנות של שליחת תמונות בסדר גודל של כמות כזו הגיונית, לזכרוני דיברו על סדר גודל של בין 30 ל40 אלף לקוחות לנטפרי, זה בין 20 ל40 תמונות למשתמש בממוצע ליממה, נו.
-
@yp אמר באבן דרך נוספת לנטפרי:
@ברצינות מליון ורבע תמונות ביום, זה הגיוני?
יש 28800 שניות ב8 שעות עבודה, ובהנחה שנצרכת לפחות שניה בשביל לרפרף על התמונה, נצרכים 4340 עובדים (לפי 8 שעות לאחד) לבדיקת התמונות.ההיתכנות של שליחת תמונות בסדר גודל של כמות כזו הגיונית, לזכרוני דיברו על סדר גודל של בין 30 ל40 אלף לקוחות לנטפרי, זה בין 20 ל40 תמונות למשתמש בממוצע ליממה, נו.
משהו קצת מוזר בחשבון, איך הגעת ל - 4340 עובדים.
43.40=1,250,000/28,800
א"כ צריך משהו כמו 44 עובדים שזה הגיוני בהחלט.
(אגב כל זה בהנחה שכל עובד, עובד רק 8 שעות, לא כ"כ ברור שזה המצב בהודו...) -
@yp
עשית חשבון לא נכון
https://www.google.com/search?q=1250000%2F28800
לפי שיטתך שכל תמונה לוקחת שניה אז מספיק 43 עובדים. -
@magicode אתה מתקטן איתי על איזו פינטעלע פיצק'לע, מה ההבדל כבר בין 4340 ל43.40 נו באמת
השעה...
-
-
@magicode אמר באבן דרך נוספת לנטפרי:
@yp
עשית חשבון לא נכון
https://www.google.com/search?q=1250000%2F28800
לפי שיטתך שכל תמונה לוקחת שניה אז מספיק 43 עובדים.כלומר, היות וכל תמונה לוקחת יותר משניה, אז צריך יותר.
ואכן יש יותר עובדים. -
בדיקת הוידאו הגיעה למספר 600,000 !!!
-
600,000 אתרים נבדקו!!
-
-
-
@ברצינות הישג מדהים
-
למעלה מ-3 מיליון פניות טופלו!
-
@ברצינות
מענין מה זה המספר הזה
הרי הפניות כעת אוחזות כבר הרבה אחרי המספר הזהאני חושב שפעם כתבו שזה לא כולל פניות שמטופלות כעת
מה שאני מנסה להבין
לפי מה המערכת מגדירה כמטופלת
אני לא חושב שזה מתייחס רק לפניות שנסגרו
כי מי סוגר היום פניות?אלא מה, כנראה יש תגית 'טופל'
שהתומכים שמים על פניה אחרי שלדעתם זה נסגר -
@אחד-תם אמר באבן דרך נוספת לנטפרי:
אלא מה, כנראה יש תגית 'טופל'
שהתומכים שמים על פניה אחרי שלדעתם זה נסגרכנראה שברגע שהתגובה האחרונה היא של נציג זה מסווג כמטופל
בכל אופן זה יוצא מהתור, ככה כתבו פה בעבר. -
@אחד-תם
אני מנחש שאין כאן סנכרון עם המערכות של נטפרי
אלא הגדירו באתר את הקצב של העליה באתר לפי הממוצע האמיתי
וכנראה שלאחרונה הקצב במציאות התגבר ולא התפנו עדיין בשביל לעדכן את הקצב באלמנט באתר. -
@yp
למה לחשוב כך?? -
@אחד-תם הכי קל