• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מרכז הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    62 פוסטים 24 כותבים 11.3k צפיות 20 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מחובר
      magicode @י.פל.
      נערך לאחרונה על ידי

      @י-פל אמר במרכז הפניות:

      @magicode אמר במרכז הפניות:

      כרגע מתי שזה איטי מנסיון 2 נקודות מספיקות כדי לגרום למענה מהיר יותר. מנסיון שלי שאני שולח לבדיקת וידאו זה יכול לקחת חצי שעה.

      אני לא מסכים. לגמרי לא.
      מעריץ את נטפרי, אבל כששלוח לי הסרטה בת כ10GB, באופן ח"פ, ושלחתי לנטפרי פנייה לפתיחה, ונפתח רק לאחר כשהתוקף פג, הבנתי שאין קשר בין נטפרי כנטפרי, לשירות לקוחות. חבל.
      אבקש ממך לבדוק, כמה שרשורים נפתחו פה בשנה האחרונה על זמן שירות הלקוחות, וזה עוד לפני בזק.
      ושוב - אין כמו נטפרי, הם לא חייבים כלום וכולי, ועדיין...

      לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.
      בא נשאיר את הרגשות בצד. בא נדבר רק עם השכל.
      מה אתה לגמרי לא מסכים איתי. אתה יכול להסביר איזה דברים שאמרתי אתה לא מסכים?

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      שואב מיםש י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • שואב מיםש מנותק
        שואב מים @magicode
        נערך לאחרונה על ידי שואב מים

        @magicode
        בוא נסכם את מה שהיה פה:
        נטפרי לא התחייב לתת שירות טוב, אבל כן שם לעצמו מטרה לספק סינון טוב ויעיל, שזה כולל מטבע הדברים שירות טוב ומהיר.
        לכן אנו מבקשים מהנהלת נטפרי, אנא שפרו את השירות, זאת בכדי שנוכל להמשיך ליהנות מאינטרנט מסונן ללא הפרעות. העמידו לנגד עיניכם את האנשים שפרנסתם תלויה בשימוש רציף באינטרנט עם מינימום תקלות, ובזבוז זמן.
        הלקוחות מוכנים לשלם יותר על שירות טוב, במידת הצורך.
        ודי בהערה זו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • C מנותק
          code_monkey @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode
          אני לצערי נתקלתי באיטיות בתגובה
          יתכן בגלל שכל פניה שניה שלי מגיעה איכשהו לטיפול מקצועי (בעיות מורכבות כנראה 😞 )
          גם כששמתי 3 נקודות לא תמיד המענה היה בזמן סביר
          ההצעה שלי היא להסיר את ההגבלה למספר הנקודות - ככה שבן אדם יוכל לתת 10 נקודות על פניה דחופה במיוחד

          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C מנותק
            code_monkey @code_monkey
            נערך לאחרונה על ידי

            @code_monkey הערה: פחות יוצא לי לבקש בדיקות וידאו

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • D מנותק
              davd
              נערך לאחרונה על ידי

              בדרך אגב @magicode באתר נטפרי מופיע כך
              e5e18695-f7f6-4a8d-aac1-96339ede1a9e-image.png
              ובכן, ביעילות אני חושב שכל אחד יכול להעיד שהם עומדים בזה.
              לצערינו המציאות הוא שבמהירות לא כ"כ מתקיים, בעבר זה היה אכן חריג, אך לאחרונה זה כבר נהיה לא כ"כ חריג, וחבל.
              כי האינטרנט הכשר היחיד שניתן לסמוך עליהם, צריך שיהיה כמה שיותר מושלם

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                י.פל. @magicode
                נערך לאחרונה על ידי י.פל.

                @magicode אמר במרכז הפניות:

                לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

                טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

                @magicode אמר במרכז הפניות:

                מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

                בקשר לשירות לקוחות.

                @magicode אמר במרכז הפניות:

                עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

                אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
                כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
                אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

                קישורים:
                https://forum.netfree.link/post/66228
                https://forum.netfree.link/post/24163
                https://forum.netfree.link/topic/836/דחוף-חשוב-נחוץ-וקריטי/27
                בקישור האחרון, ראו כמה הודעות רצופות...
                נמאס לי, והרשת שלי איטית, ואידך זיל גמור.

                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מחובר
                  magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  הבוקר העלו עידכון לאתר של נטפרי שיש בעיה טכנית שגורמת לנציגים לענות לאט בפניות.
                  נכון שאפשר לתרץ שנטפרי צריכה כסף וצריך לעלות את המחיר כדי לשפר את השירות.
                  אבל זה לא המצב כרגע לדעתי. זה סה"כ בעיה טכנית שצריך למצוא את הפיתרון שלה.
                  ולמצוא בעיות טכניות, לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
                  הכל תלוי בסיעתא דשמיא יכול להיות שניה אחת ופתאום מוצאים את הבעיה. ואני אומר את זה מנסיון.
                  אז למי שחיפש לשלם, אולי תתרמו לקופת העיר או גורם כזה או אחר שמבטיח ישועות.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  ע D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
                  • ע מנותק
                    עמאר @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @magicode

                    אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
                    הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?

                    כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.

                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • magicodeM מחובר
                      magicode @י.פל.
                      נערך לאחרונה על ידי magicode

                      @י-פל אמר במרכז הפניות:

                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                      לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

                      טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                      מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

                      בקשר לשירות לקוחות.

                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                      עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

                      אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
                      כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
                      אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

                      לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
                      אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
                      זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
                      רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.

                      לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
                      אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
                      שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
                      הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
                      782a4159-6e24-43fd-8b03-dd3d6547bf96-image.png

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מחובר
                        magicode @עמאר
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        @עמאר אמר במרכז הפניות:

                        @magicode

                        אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
                        הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?

                        כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.

                        הסטסטיקה היא לפי המענה האחרון. לא לפי המענה הראשון.
                        יתכן שנצטרך לחכות שבוע כדי לראות את ההשפעה של השבוע הזה. שהוא היה איטי ברמות.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • D מנותק
                          davd @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי davd

                          @magicode אמר במרכז הפניות:

                          לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                          כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                          (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                          לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מחובר
                            magicode @davd
                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                            @davd אמר במרכז הפניות:

                            @magicode אמר במרכז הפניות:

                            לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                            כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                            (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                            לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                            אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.
                            מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • D מנותק
                              davd @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              @י-פל אמר במרכז הפניות:

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.

                              טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.

                              בקשר לשירות לקוחות.

                              @magicode אמר במרכז הפניות:

                              עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.

                              אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
                              כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
                              אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.

                              לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
                              אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
                              זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
                              רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.

                              לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
                              אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
                              שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
                              הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
                              782a4159-6e24-43fd-8b03-dd3d6547bf96-image.png

                              מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????
                              0ce93bc4-c010-4ca9-8a88-4acb3aef5463-image.png

                              י י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                י.פל. @davd
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @davd אמר במרכז הפניות:

                                מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????

                                תסתכל בתמונה שהעלת!
                                f10b79f1-4801-4663-9035-0ebf5ac77812-image.png

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • D מנותק
                                  davd @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                                  @davd אמר במרכז הפניות:

                                  @magicode אמר במרכז הפניות:

                                  לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                                  כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                                  (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                                  לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                                  אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
                                  מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                                  מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
                                  אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

                                  רק תבקשו...

                                  magicodeM C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י מנותק
                                    י.ב @davd
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • magicodeM מחובר
                                      magicode @davd
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @davd אמר במרכז הפניות:

                                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                                      @davd אמר במרכז הפניות:

                                      @magicode אמר במרכז הפניות:

                                      לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.

                                      כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....

                                      (כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
                                      לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'

                                      אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
                                      מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.

                                      מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
                                      אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-ל

                                      רק תבקשו...

                                      תיקנתי את הניסוח.
                                      אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • C מנותק
                                        code_monkey @davd
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @davd בתור עובד בחברה שהלקוחות שלה משלמים על המוצר ״קצת״ יותר מהלקוחות של נטפרי
                                        לא כל דבר הוא פקטור של כסף
                                        ולא כל תקלה נפתרת באופן מיידי
                                        גם אם ישקיעו הרבה כסף ומאמצים יש דברים שלוקחים זמן

                                        ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                        • D מנותק
                                          davd @י.פל.
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ב מנותק
                                            ברצינות @code_monkey
                                            נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                            @code_monkey אמר במרכז הפניות:

                                            ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה

                                            גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
                                            בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר

                                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון