נקודה למחשבה
-
@frize37
אני לא קונה את זה שמשתמשים שאינם נמנים על נטפרי לא מנצלים את החבילות בהרבה
תראה את כל בעלי האייפונים יושבים על האייפונים שעות ביום לא פחות ממשתמשי נטפרי על המחשב ואולי אף יותר.
לגופו של ענין, כל עוד יש חברה נוספת שצריכה להרויח בדרך ברור מדוע המחיר עולה, לא חושב שהמחיר של עשר או עשרים שקל ללקוח הוא גבוה אפי' עבור שירות מינימאלי.
בסופו של דבר צריך לזכור שאין לספקים של נטפרי כמות גדולה כ"כ של משתמשים כמו לחברת פלאפון ולהקים מערך של תמיכה מכירות וכו' וכו' עולה כסף, ואם @יהודה-המכבי חושב שזה כ"כ רווחי מציע לו להצטרף כספק שנותן שירות לנטפרי, ואני מוכן שהוא יתעשר על חשבוני בעוד עשרים שקל לחודש.
אגב, בין השאר הסיבה שבהרבה מהקומות היום ישנם קשיי קליטה הוא בגלל חוסר הכדאיות של חברות הסלולר להשקיע בציוד עבור חבילות לא כ"כ משתלמות, כך שמחיר זול הוא לא חזות הכל -
@שמיל רוב רובם של אנשים בציבור הכללי ברוב היום מחוברים לוויפי בעבודה או בבית
ואני לא דיברתי בחלל ריק, אני יודע בבירור שזה לפחות סיבה אחת, וגם שמעתי מחברה שרוכש סימים מחברה גדולה שהחברה מוכרת להם במחיר יחסי יקר להם (שרוכשים מאות קווים) וכמובן הם מגלגלים לציבור.
עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, גם אם מחר בבוקר פלאפון או סלקום היו מחליטים לעשות סים עם סינון של נטפרי לא יודע כמה היה מחזיק מעמד, השירות וטיפול עם נסטיקים זה לא כמו סמרטפון שמכניסים וזהו, ועוד יותר שמדובר בלקוחות שהם ממש מתחילים. אז צריך לקחת בחשבון שהשירות של החברות שכן מספקים שירות כזה צריכים יותר אנשי תמיכה או משקיעים הרבה יותר זמן בלקוחות כאלו. -
לכל מי שטוען שהציבור הכללי גולש בג'יגות בודדות בחודש
ממליץ לכם לעבור על דוח בזק על הרגלי השימוש באינטרנט עמוד 9
https://media.bezeq.co.il/pdf/internetreport_2022.pdf
-
@קינג-קומפיוטר זה לא מחשב אם זה גלישה על ווי פיי או על הרשת הסלולרית
-
@קינג-קומפיוטר אמר בנקודה למחשבה:
לכל מי שטוען שהציבור הכללי גולש בג'יגות בודדות בחודש
ממליץ לכם לעבור על דוח בזק על הרגלי השימוש באינטרנט עמוד 9
https://media.bezeq.co.il/pdf/internetreport_2022.pdf
ענו לך
זה בא להראות כמה אנשים יושבים מול מסך. זה הכל! -
@frize37 אמר בנקודה למחשבה:
עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, גם אם מחר בבוקר פלאפון או סלקום היו מחליטים לעשות סים עם סינון של נטפרי לא יודע כמה היה מחזיק מעמד, השירות וטיפול עם נסטיקים זה לא כמו סמרטפון שמכניסים וזהו, ועוד יותר שמדובר בלקוחות שהם ממש מתחילים. אז צריך לקחת בחשבון שהשירות של החברות שכן מספקים שירות כזה צריכים יותר אנשי תמיכה או משקיעים הרבה יותר זמן בלקוחות כאלו.
@frize37 נטפרי כיום מדובר בעשרות אם לא מאות אלפי משתמשים וכן, ברגע שהחברות הגדולות יכנסו לתחום ולא בצורה של טלאי על גבי טלאי, עסקי וכדו' הכל יהיה יותר פשוט.
וזה חוץ מהענין של הנטסטיק שההתקנה לא כל כך מסובכת, נטו להתקין תעודת אבטחה
שאר התמיכה זה כשנגמר הג'יגות או הסתבכות עם הנטסטיק שאת זה המוכר נותן תמיכה.
בקיצור גם אם יש סיבות כאלה ואחרות עדיין יש פה גלגול עיניים בצדקנות וניצול לא הוגן רק כי אנחנו חרדים וזה עובד להם. -
@frize37 אמר בנקודה למחשבה:
זה בא להראות כמה אנשים יושבים מול מסך. זה הכל!
יש נתון צריכת ג'יגות יומי ממוצע, שמובא כדי לשקף שעות מסך
זה לא ניחוש נפח ממוצע לפי שעות מסך -
@טהור-נט אמר בנקודה למחשבה:
@קינג-קומפיוטר זה לא מחשב אם זה גלישה על ווי פיי או על הרשת הסלולרית
נכון אתה צודק, אז נעשה חצי חצי?
7.5 ג'יגה בחודש כפול 30 יום יוצא 225 ג'יגה -
@קינג-קומפיוטר אמר בנקודה למחשבה:
7.5 ג'יגה בחודש כפול 30 יום יוצא 225 ג'יגה
אתה גם יודע שרוב העם לא צורך חבילה עם כ"כ הרבה גיגה.
-
@יהודה-המכבי אמר בנקודה למחשבה:
בקיצור גם אם יש סיבות כאלה ואחרות עדיין יש פה גלגול עיניים בצדקנות וניצול לא הוגן רק כי אנחנו חרדים וזה עובד להם.
לא הבנתי איך נכנס פה חרדים,
יש פה שוק קטן יותר ופחות תחרות וזו התוצאה. -
@מפתח הנתון של 15 ג'יגה ביום זה ממוצע השימוש ביום
-
@קינג-קומפיוטר
תכלס תבדוק את החבילות המוצעות בחברות הסלולר זה באזור ה 100 גיגה,
וזה לא תואם את התיאוריה שלך של 225 גיגה בחודש. -
@מפתח אמר בנקודה למחשבה:
וזה לא תואם את התיאוריה שלך של 225 גיגה בחודש.
לא תיאוריה שלי
אלא נתונים של בזק
תלך לציבור הכללי ותראה, הם בטלפון מהבוקר עד הלילה
וזה מתבטא בנפח הגלישה -
@קינג-קומפיוטר זה נכון שנמצאים כל היום בטלפון אבל אני רק מסביר דבר פשוט
הציבור הכללי אין לו בבית נטפרי כמובן
ואז כשנמצאים בבית מחברים את הטלפון לוויפי וגם בעבודה מסיבה פשוטה שהמהירות הוא הרבה יותר מהר
אז הבדיקה כמה משתמשים זה לא משקף כמה הם מנצלים מהחבילות סלולריות -
@frize37 הכל נכון עד לדור חמש
המציאות היא שכאשר גולשים על דור חמש עם חומרה שתומכת בדור חמש במקום שיש קליטה טובה של דור חמש זה עובד הרבה יותר יותר טוב מהאינטרנט הרגיל
אלא אם כן האינטרנט הרגיל הוא סיבים אופטיים
אבל מי שיש לו כבל נחושת
דור חמש עובד יותר טוב
שלא נדבר על מי שמנסה להעלות משהו שהרבה פעמים הוא יעשה נקודה חמה מהפלאפון או הסטיקנ.ב. אצלי בבית היום אני משתמש בסטיק ולא מתחבר לוויפי של הבית כי הסטיק עדיף
-
@a0533057932
בכמה אחוז מהשוק הזה קיים טכנולוגיה של 5G, לא הרבה. -
-
@מפתח אני לא הבעתי את דעתי הפעם על הנושא
רק ציינתי שהעולם משתנה
ובעוד שבעבר כל חילוני החזיק אינטנרנט קווי
היום יותר יותר מפסיקי להחזיק כי הפלאפון יותר מהיר -
נתחיל מזה שלחברה לא עולה יותר כסף 100 גיגה או 50 גיגה
הסיפור הגדול הוא שהחברות עדיין תקועות בראש של פעם.
בתחילת החבילות של הכל כלול היה איזה גיגה 1 של אינטרנט כי אנשים לא צרכו כל כך אינטרנט. ולמי שכן צרך הם המציאו פתרון שקורים לו סים דטה שהמחיר שלו יקר ולא היגוני כבר עשר שנים לפחות.
וזה בגלל שלא היה על זה תחרות וכל מי שרצה לעשות סים דטה התחיל לעשות קו רגיל עם אינטרנט שהיה יותר זול.
הנקןדה שהחברות מתייחסות לסים של נטפרי בגלל שאין בו קו שיחות כסים דטה ולכן זה המחיר המופרך והלא היגוני.
הטענה הזאת שמי שיש לו סים נטפרי צורך יותר ממי שיש לו סים לא כשר רגיל היא לא נכונה מהסיבה הפשוטה שכמות התעבורה והוידאיו שצורך אדם עם סמארטפון לא מוגן היא פי כמה וכמה מאדם שחלק נכבד מהאינטרנט שלו חסום.הפתרון הפשוט הוא שמישהו ירים את הכפפה וילך על תביעות ייצוגיות וכד', פניות למשרד התקשורת כו' וכו' וכו'. על אפלייה.
-
@קינג-קומפיוטר אמר בנקודה למחשבה:
@מפתח בבקשה
https://www.tgspot.co.il/opensignal-analize-il-mobile-report-2023/מה שחסר שם זה לכמה אחוז צרכנים יש מכשיר תומך,
בנוסף לא מפורט שם כמה אחוז פריסה יש בשוק מצד החברות, יש רק ציון לכל חברה אין את הקריטוריונים של איך חילקו את הציון.