דחוף חשוב נחוץ "וקריטי"
-
@נטפריס
חן חן על דברי הטעם הארוכים והמפורטים.
לגבי פניות שדורשות מתכנת בכיר אולי כדאי פשוט לענות ללקוח בצורה פשוטה כרגע המערכת שלנו לא תומכת באפשרות הנ"ל , אם הנכם מעונינים נוכל להכניס את הפניה לתור של בקשות לפיתוח / תמיכה מיוחדת , לידיעתכם הטיפול בפניות מסוג זה עלול לקחת זמן רב ולעיתים אף מספר חודשים. ופה להכניס משהו שנראה לי ש @magicode לא כ"כ אוהב אבל אין ברירה חייבים את האפשרות הזו , ניתן להעלות את דירוג הטיפול בפניות מסוג זה ע"י תרומה חד פעמית לנטפרי, פנייתכם תדורג לאחר התרומה מחדש באופן יחסי במערכת,לגבי הפניות מהסגנון של לא עובד לי וכו זה אכן נורא קשה (רק היום התקשר אלי לקוח לא נפתח לי המייל בכל המחשבים , לאחר שיחה של 5 דקות (!!) הצלחתי להבין שהמחשבים כלל לא נדלקים בגלל שקפץ מפסק בלוח החשמל...)
אולי מישהו מרים את הכפפה וכותב בצורה ברורה באתר המדריכים נטפרינדס עמוד "איך כותבים פניה" שם יוסבר בצורה ברורה איך כותבים פניה , כיצד מתארים בעיה בשפה ברורה ונוחה שתובן גם לכאלו שאינם בקיאים במחשבים וכדו', קישור לעמוד הזה יוצב במערכת הפניות באיזור האישי, אולי יעזור משהו, -
-
@נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
לעניין הנקודות: ריבוי נקודות עוזר דרמטית. אבל קשה להיווכח בזה ביחס לפניה אחרת בתקופה אחרת.
הסיבה - הפניות מסודרות לפי תאריך פניה. כלומר ככל שהפניה ותיקה יותר כך היא מופיעה בראש הרשימה. אבל, לפני כן מתבצע מיון לפי נקודות. למשל אתמול בלילה חיכו מאות פניות שחלקם מיום חמישי ואף לפני. אבל בראש הרשימה עמדו פניות מהדקות האחרונות! למה? כי הם היו עם יותר נקודות ממאות אחרות שוותיקות מהם ביומיים.
אבל ביום אחר בו יש פחות פניות, בכל מקרה תוך כמה שעות הרשימה מתדלדלת אז פניה עם נקודה ופניה עם שלוש נקודות שתיהם מסודרות בהפרש של דקות.- תפרגנו נקודות. ייגמר לכם? תתרמו ותוסיפו. נקודות גם מעלים אותכם לראש התור במקרי עומס וגם מראים על דחיפות לא רק במילים אלא גם במעשים.
האם גם בפעימה השניה של ההתכתבות עם הנציג הניקוד הגבוה משפיע?? (משומה אם 3 נק' התגובה הראשונית במהירות האור, והשניה במהירות החושך)
טוב הארכתי... אולי עוד חודש יהיו לי עוד תובנות.
נו... יש חדש??
-
@administrators שאלה שתמיד עולה לי בעקבות מה שכתב @נטפריס, שלפעמים אחרי כמה שעות ששלחתי פניה (ועדיין לא נעניתי) ואני שולח על הפניה העשרה נוספת כמו הקלטה נוספת וכדו' האם השעה מתאפסת והפניה עוברת לתחתית הרשימה?
-
@למדן-וידען מצטרף להנ"ל
-
@איצ2 @למדן-וידען @mendy על אף 'ביקורו הנשיאותי' של @נטפריס בפורום, משומה לא זכיתי למענה (לא ממנו ולא מ @baruch או מה @administrators האחרים).
נאלצתי לבזבז 3 נק' חדשות על שליחת 'פניה חדשה' המפנה לפניה הקודמת.
ונענתי על שניהם יחד לאחר כ 12 שעות (שהתגובה הראשונית ארכה 3 דק'!)
ללמדך שהפניה נשארת ברף הגבוה. -
סליחה מכל השואלים על היעדרותי.
הפניות מסודרות לפי מס' הנקודות ואחרי זה לפי תאריך התגובה האחרונה. ולכן תגובה נסופת באותה הפניה מציבה אותה נמוך משהייתה אבל עדיין בקבוצת הנקודות לה היא שייכת.
הסיבה למה ש@איצ2 כתב, שמענה לפניה אחרי הטיפול הראשוני אורך זמן רב יותר זה לא בגלל שהפניה איבדה את הניקוד שלה, אלא א. זו פניה עם תהליך - מה שמרתיע טיפה ב. בהווה שאלה פניות טיפה יותר מורכבות. ג. או שהזדמן ובדיוק אז היה פחות כח אדם או עומס פניות בעלות אותו הניקוד. -
@נטפריס תודה
ראוי אולי לתקן את העניין הזה שלא יפסידו כשמביאים עוד מידע שיכול בסה"כ להועיל יותר לבודק. -
@למדן-וידען אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@נטפריס תודה
ראוי אולי לתקן את העניין הזה שלא יפסידו כשמביאים עוד מידע שיכול בסה"כ להועיל יותר לבודק.א. אינני בדרגת מזיז עניינים
ב. לא מוכרע אצלי שהצדק בצד הזה, יש כאן כמה צדדים@איצ2 אכן, פניה חדשה שמפנה לקודמת היא בזבוז נקודות מובהק.
-
@נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@איצ2 אכן, פניה חדשה שמפנה לקודמת היא בזבוז נקודות מובהק.
כבר גם יצא לי לעשות דבר כזה.. כשההמתנה מתארכת ואין בשליטתך לזרז/לדעת מה מתקדם וזה דחוף ואתה תקוע בין שמים למים.. אז זה דחף טבעי.
-
@למדן-וידען אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":
@איצ2 אכן, פניה חדשה שמפנה לקודמת היא בזבוז נקודות מובהק.
כבר גם יצא לי לעשות דבר כזה.. כשההמתנה מתארכת ואין בשליטתך לזרז/לדעת מה מתקדם וזה דחוף ואתה תקוע בין שמים למים.. אז זה דחף טבעי.
כמו להכות את הצפרדע. (ספוילר לעוד כמה פרשות...)