• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איך מתמודדים עם סירוב של ספק לעבוד עם אינטרנט מסונן?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    17 פוסטים 10 כותבים 3.1k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M מנותק
      mosh115
      נערך לאחרונה על ידי mosh115

      אני חושב שבזמנו חשבתי לעבוד איתם ולא היה להם בעיה שהספק מסונן. בסוף מסיבות שונות לא לקחתי מהם.
      לא מבין מה זה קשור אליהם עם איזה ספק אתה עובד.
      כנראה שהם לא רוצים שתבוא אליהם אם בעיות ותלונות וכו'
      מה הבעיה לומר להם שיש לך ספק רגיל לא מסונן ופשוט אל תפנה אליהם עם בעיות אלא ישר תלך לספק או למערכת הפניות?

      federF תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • federF מנותק
        feder @mosh115
        נערך לאחרונה על ידי

        @mosh115 אמר באיך מתמודדים עם סירוב של ספק לעבוד עם אינטרנט מסונן?:

        מה הבעיה לומר להם שיש לך ספק רגיל לא מסונן ופשוט אל תפנה אליהם עם בעיות אלא ישר תלך לספק או למערכת הפניות?

        הם חפרו לי בלי סוף על כל המפרט הטכני של ספק/תשתית/ראוטר.
        לא חושב שאוכל לברוח מזה.
        ת'אמת, הייתי זורק אותם מכל המדרגות, רק בשביל הפרינציפ.
        אבל אין לי הרבה ברירות.

        מורה הוראה שהתייעצתי איתו בעניין אמר לי 'אנו מלקים את עצמנו בידיים, ספק שמסרב לעבוד עם אינטרנט מסונן, צריך להוקיע אותו, ולא לעבוד איתו'.
        הוא צודק, אבל ניסיתי לבדוק אופציות אחרות והAPI שלהם פחות מוצלח.
        סבורני, כי היה נכון לפנות בצורה מסודרת מטעם נטפרי ולסדר את הבעיה באופן עקרוני.
        אני מניח שאיני הראשון שנתקל בזה, אולי הראשון שמציף את זה.

        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • C מנותק
          clickone @feder
          נערך לאחרונה על ידי clickone

          @feder
          מאד הזדהתי עם המשפט:

          מורה הוראה שהתייעצתי איתו בעניין אמר לי 'אנו מלקים את עצמנו בידיים, ספק שמסרב לעבוד עם אינטרנט מסונן, צריך להוקיע אותו, ולא לעבוד איתו'.

          למרות שבעבר כששקלתי לעבוד איתם גם לי לא חפרו על העיניין הזה.
          הם הסבירו לך את הסיבה?
          אדרבה, הם מוזמנים להסביר אותה, אני מניח שכמו ש @mosh115 אמר הם מפחדים מתקלות ואולי חטפו תביעה בעבר ומי שנכווה ברותחין נזהר גם בצוננין.

          הם מוכנים גם במחיר של איבוד הלקוח?

          אגב לא יודע מה מיוחד בAPI שלהם. הוא נחמד וקליל, אבל לא כצעקתה (עד כמה שזכור לי.)
          ולגבי המחירים אני זוכר שהייתי דווקא מאוכזב מהם.

          לאחרונה התחלתי לעבוד עם 015, דיי מרוצה מהAPI ומהשירות. למרות שמישהו טען לי שיש להם הרבה באגים ובעיות אני עדיין לא נתקלתי. (אולי @zvizvi יוכל להאיר את עיננו בנושא)

          עריכה
          עברתי כעת על ה API שלהם. נראה לי פחות או יותר כמו 015.
          איזה חלק אתה ממש צריך שם?

          • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
          • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
          shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • למדן וידעןל מנותק
            למדן וידען
            נערך לאחרונה על ידי

            אולי נציג אחר לא ידרוש דרישה כזאת

            מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
            שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
            lamdan.yadan@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • M מנותק
              mosh115
              נערך לאחרונה על ידי

              אני גם עובד עם 015 ומאוד מרוצה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • federF מנותק
                feder
                נערך לאחרונה על ידי

                ההבנה שלי בAPI מאוד מוגבלת.
                אני רק מצטט את מפתח הCRM.

                בסופו של יום הוא יעשה את ההטמעה של הטלפוניה לתוך הCRM

                ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ? מנותק
                  משתמש שנמחק @feder
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @feder אולי תנסה לדבר לא יפה אולי ילך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • baruchB מנותק
                    baruch
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אם אני לא טועה הייתי איתם בקשר בעבר.

                    הם לא מסכימים לתת מרכזייה במקום שיש שם רשת מנוטרת מכל סוג שהוא.
                    אפילו שהבטחתי להם שנחריג מהסינון את הכתובות שלהם וכדו'.
                    לא היה עם מי לדבר. לפחות לפני כשנה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • shragaS מנותק
                      shraga @clickone
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @clickone אולי תרים את הכפפה ותזזדהה בפניהם כאיש תמיכה טכנית של נטפרי, ואתה מעונין לפתור את הבעיה, אולי איתך הם יסכימו לעבוד?

                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C מנותק
                        clickone @shraga
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @shraga אם אני מבין נכון מ @baruch, הפחד שלהם הוא בגלל הרשת המנוטרת..... (אבטחת מידע?)
                        מצחיקים. אם זו הבעיה, יש wireshark .....

                        • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                        • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • C מנותק
                          clickone @feder
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @feder @shraga
                          עידכון:
                          דיברתי איתם כעת.
                          הסיבה היא שהפרי האדום שאוכלים בראש השנה לא הסכים לסדר שכתובות השרתים שלהם יהיו פתוחים, וזה עשה להם הרבה בלגן.
                          הבטחתי לו שכאן המצב יהיה שונה.

                          הוא שלח לי מייל, ובעז"ה אני אדבר איתם יותר מאוחר, אם זה יעזור, אז תשלח לי את הטלפון שלך למייל שלי כדי שנדבר איתם ונזרז את זה.
                          המייל הוא urivpn@gmail.com

                          • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                          • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                          dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                          • בן של מלךב מנותק
                            בן של מלך
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @clickone אשמח אם תעדכן גם אותי, אם יש בעיה נשמח לעזור.

                            אר אל אינטרנט ורשתות בע"מ
                            0722-132999
                            yishai@isp.net.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • dLiveD מנותק
                              dLive @clickone
                              נערך לאחרונה על ידי dLive

                              @clickone זו לא פעם ראשונה שפוגשים כזה דבר בזכותם הפרי הזה (אגב, צורת הניסוח הזו תגרום לאנשים לחשוב שהרובוט חוסם את במילה "רימון". אז הנה, הוא לא).
                              בדיוק עכשיו יצא לי לעבוד עם עוד מישהו שדרש דבר ראשון "שיפתחו את הקו לגמרי" כי "אם זה כמו ... הטכנאים שלנו כבר אכלו הרבה קש".
                              עניתי לו: "זה משהו אחר, חברה ברמה אחרת לגמרי. תן לי להפתיע אותך." והוא אכן מופתע...

                              נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                              יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                              • C מנותק
                                clickone
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @feder צור איתי קשר בבקשה. voice center דיברו איתי כעת.
                                כנראה בשבילך.

                                • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • משרדימ מנותק
                                  משרדי @clickone
                                  נערך לאחרונה על ידי משרדי

                                  @clickone יעזור לי מאד לדעת מה יצא תכלס אני מתעסק הרבה בתחום הזה,
                                  ואשמח לדעת אם יש חברות שעובד ללא צורך בפתיחת פורטים והמסתעף.

                                  לא הגעתי לאשכול הישן הזה משעמום אלא מתוך חיפוש בנושא (יש לי עכשיו איזה לקוח)...

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • C מנותק
                                    clickone @משרדי
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @משרדי
                                    ב voice center עובד מצויין.
                                    בשאר המרכזיות עובד מצויין לפחות מהנסיון שלי.
                                    אם החיבור הוא SSH אז כמובן שתצטרך פתיחה של הSSH
                                    אם החיבור הוא סטנדרטי של VOIP אז מהנסיון שלי זה עובד מהקופסא מצויין.

                                    • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                    • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון