איך מתמודדים עם סירוב של ספק לעבוד עם אינטרנט מסונן?
-
@mosh115 אמר באיך מתמודדים עם סירוב של ספק לעבוד עם אינטרנט מסונן?:
מה הבעיה לומר להם שיש לך ספק רגיל לא מסונן ופשוט אל תפנה אליהם עם בעיות אלא ישר תלך לספק או למערכת הפניות?
הם חפרו לי בלי סוף על כל המפרט הטכני של ספק/תשתית/ראוטר.
לא חושב שאוכל לברוח מזה.
ת'אמת, הייתי זורק אותם מכל המדרגות, רק בשביל הפרינציפ.
אבל אין לי הרבה ברירות.מורה הוראה שהתייעצתי איתו בעניין אמר לי 'אנו מלקים את עצמנו בידיים, ספק שמסרב לעבוד עם אינטרנט מסונן, צריך להוקיע אותו, ולא לעבוד איתו'.
הוא צודק, אבל ניסיתי לבדוק אופציות אחרות והAPI שלהם פחות מוצלח.
סבורני, כי היה נכון לפנות בצורה מסודרת מטעם נטפרי ולסדר את הבעיה באופן עקרוני.
אני מניח שאיני הראשון שנתקל בזה, אולי הראשון שמציף את זה. -
@feder
מאד הזדהתי עם המשפט:מורה הוראה שהתייעצתי איתו בעניין אמר לי 'אנו מלקים את עצמנו בידיים, ספק שמסרב לעבוד עם אינטרנט מסונן, צריך להוקיע אותו, ולא לעבוד איתו'.
למרות שבעבר כששקלתי לעבוד איתם גם לי לא חפרו על העיניין הזה.
הם הסבירו לך את הסיבה?
אדרבה, הם מוזמנים להסביר אותה, אני מניח שכמו ש @mosh115 אמר הם מפחדים מתקלות ואולי חטפו תביעה בעבר ומי שנכווה ברותחין נזהר גם בצוננין.הם מוכנים גם במחיר של איבוד הלקוח?
אגב לא יודע מה מיוחד בAPI שלהם. הוא נחמד וקליל, אבל לא כצעקתה (עד כמה שזכור לי.)
ולגבי המחירים אני זוכר שהייתי דווקא מאוכזב מהם.לאחרונה התחלתי לעבוד עם 015, דיי מרוצה מהAPI ומהשירות. למרות שמישהו טען לי שיש להם הרבה באגים ובעיות אני עדיין לא נתקלתי. (אולי @zvizvi יוכל להאיר את עיננו בנושא)
עריכה
עברתי כעת על ה API שלהם. נראה לי פחות או יותר כמו 015.
איזה חלק אתה ממש צריך שם? -
אולי נציג אחר לא ידרוש דרישה כזאת
-
אני גם עובד עם 015 ומאוד מרוצה
-
ההבנה שלי בAPI מאוד מוגבלת.
אני רק מצטט את מפתח הCRM.בסופו של יום הוא יעשה את ההטמעה של הטלפוניה לתוך הCRM
-
@feder אולי תנסה לדבר לא יפה אולי ילך
-
אם אני לא טועה הייתי איתם בקשר בעבר.
הם לא מסכימים לתת מרכזייה במקום שיש שם רשת מנוטרת מכל סוג שהוא.
אפילו שהבטחתי להם שנחריג מהסינון את הכתובות שלהם וכדו'.
לא היה עם מי לדבר. לפחות לפני כשנה. -
@clickone אולי תרים את הכפפה ותזזדהה בפניהם כאיש תמיכה טכנית של נטפרי, ואתה מעונין לפתור את הבעיה, אולי איתך הם יסכימו לעבוד?
-
-
@feder @shraga
עידכון:
דיברתי איתם כעת.
הסיבה היא שהפרי האדום שאוכלים בראש השנה לא הסכים לסדר שכתובות השרתים שלהם יהיו פתוחים, וזה עשה להם הרבה בלגן.
הבטחתי לו שכאן המצב יהיה שונה.הוא שלח לי מייל, ובעז"ה אני אדבר איתם יותר מאוחר, אם זה יעזור, אז תשלח לי את הטלפון שלך למייל שלי כדי שנדבר איתם ונזרז את זה.
המייל הוא urivpn@gmail.com -
@clickone אשמח אם תעדכן גם אותי, אם יש בעיה נשמח לעזור.
-
@clickone זו לא פעם ראשונה שפוגשים כזה דבר בזכותם הפרי הזה (אגב, צורת הניסוח הזו תגרום לאנשים לחשוב שהרובוט חוסם את במילה "רימון". אז הנה, הוא לא).
בדיוק עכשיו יצא לי לעבוד עם עוד מישהו שדרש דבר ראשון "שיפתחו את הקו לגמרי" כי "אם זה כמו ... הטכנאים שלנו כבר אכלו הרבה קש".
עניתי לו: "זה משהו אחר, חברה ברמה אחרת לגמרי. תן לי להפתיע אותך." והוא אכן מופתע... -
@feder צור איתי קשר בבקשה. voice center דיברו איתי כעת.
כנראה בשבילך. -
@clickone יעזור לי מאד לדעת מה יצא תכלס אני מתעסק הרבה בתחום הזה,
ואשמח לדעת אם יש חברות שעובד ללא צורך בפתיחת פורטים והמסתעף.לא הגעתי לאשכול הישן הזה משעמום אלא מתוך חיפוש בנושא (יש לי עכשיו איזה לקוח)...
-
@משרדי
ב voice center עובד מצויין.
בשאר המרכזיות עובד מצויין לפחות מהנסיון שלי.
אם החיבור הוא SSH אז כמובן שתצטרך פתיחה של הSSH
אם החיבור הוא סטנדרטי של VOIP אז מהנסיון שלי זה עובד מהקופסא מצויין.