מה יהיה ???
-
@חבר אמר במה יהיה ???:
@BEKKIKOL עזוב את rl יש להם המון בעיות!!! כך מסופר כאן בפורום
תתקשר עם 019 דרך @957 @או סים כשר שרוכב על סלקום שהם (סלקום) חברה אמינה וטובה עם קליטה.אפשר לשבח גם בלי להשמיץ אחרים, בפרט שבסה"כ כל הספקים נותנים שירות מעולה, השינוי לטוב או למוטב ברוב המקרים קשור ברמת ההתאמה ללקוח.
-
@חבר למה אתה עושה חצי עבודה תעלה גם את המ"מ של 019?!
(ג"נ הייתי בRL והשירות היה יותר מפרפקט עברתי ל019 בגלל המחיר וגם מרוצה ב"ה) -
-
@חבר
מישהו שאל אותך?לכל חברה במה להשתפר. אין צורך לרכז את הבעיות שיש לכל אחד.
וודאי שלא באובססיביות על מישהו מסוים.אתה רוצה שנשחזר לך את הבעיות שהיו לך עם חברה אחרת???
-
@חבר
מי שלא מרוצה יכול ללכת.
כדאי שתתנהג בהתאם לכללי הנימוס הבסיסיים בפרט כשזה נעשה על גבי הפורום שהוא לא שלך, הוא במקרה של @baruch.
אף אחד לא כותב כאן כדי שמישהו ישתפר, זה לא במה להשמצות מכל סוג שהוא, זאת במה לעזרה הדדית, בן אדם לא עובד לו אז הוא כותב פרטים כדי שיוכלו לעזור לו, ממש לא ח"ו כדי שמישהו יהיה מושמץ.וזה עוד לפני שנכנסתי לעצם העניין שכאדם טכני אני אומר לך בפירוש שברוב המקרים הבעיה כלל לא בספק!
אז להשמיץ ללא שום ידע ומקור ועוד לירות לכל הכיוונים.. אל נא תזרוק אבנים גדולות לבאר שממנו אתה שותה.. -
-
@ezra @למדן-וידען נראה לי שאין טעם לענות לו. אם @administrators רוצים הם יכולים לטפל בזה בלעדינו.
-
@חבר
אני כותב שוב, ואפרט יותר, אולי הפעם תבין.
רוב לקוחות נטפרי, נמצאים ב-RL. וכמעט כל מי שנמצא שם, יש לו ספק קווי (שבד"כ בשימוש יותר מנטסטיק וגם משמש יותר למקומות עבודה).
ולכן תקלות שם מרימות יותר קול צעקה, כי זה מפריע יותר לעבודה.
את פירוט התקלות והגורמים שלהם, אתה (וגם אחרים) מכירים רק מהפורום ולא ברובד יותר עמוק.
ולכן, כשאומרים לך שאין מין הראוי לתקוף על בסיס מידע חלקי מעל הפורום, קבל את האמת ממי שאמרה.אנחנו מכירים לא מאתמול. וכשכתבתי לך את מה שכתבתי, ידעתי את מה שאתה יודע וגם יותר מזה.
כל ספק, כבודו במקומו מונח, ואנחנו רוצים ועובדים על כך שכולם ישפרו את השירות שלהם.
וכמובן שהשתלחות אישית בניקים, יגרמו לחסימה.
-
@חבר אמר במה יהיה ???:
@למדן-וידען זה מה שכתבתי מקודם אובססיביות אימפולסיבית להתקיף את המנויים ומגבים את המנהלים.
כך לא בונים אלא הורסים.
שמעת פעם על דעת קהל...מבלי לפגוע. אשמח להבין, למה נראה לך שאם 'דעת הקהל' נוטה שלא לצידך, הרי זה אובססיביות אימפולסיבית....
-
@חבר אני חושב שאתה מתחיל להגזים עם הסגנון שלך, אני
מבקש ממך שוב, תעדן את התגובות שלך, זה לא פורום חילוני כאן, בבקשה,
מכבדים אותך, תכבד את המקום! -
@חבר שעת לילה מאוחרת אף אחד חוץ ממני וממך לא קוראים את מה שאני כותב לך.
אבל זה זמן מתאים מאוד לחשבון נפש קטן.
"משום מה" קיבלת כמה פוסטים לא מחמיאים היום מהחברים, אני לא רוצה להתייחס אליהם, בפרט אחר שכבר כמה מהמנהלים התייחסו אליהם.אבל עכשיו הלכת לישן, תירגע, תקום מחר בבוקר רענן, ותתן לכולנו איזה פוסט עם הרבה כבוד וחיוך מרוח על הפנים, ואפשר להתחיל מהתחלה.
מה שהיה היה, נתחיל שוב מהתחלה.
תן חיוך, כבוד, פירגון, מילה טובה, וכו' וכו', תראה שכולם [אני מקוה] יחזירו לך חזרה.רוצה בטובתך, ממני יהודי פשוט, ליל מנוחה.
-
תקבל מה שאתה רוצה, רק תן חיוך
-
חבל שאין דיסלייק!
-
@חבר צר לי לקלקל, אבל הייתי חייב.
-
חברים, אני עדיין מנותקת.
תפסיקו לריב כבר.החיבורים שלי זקוקים לריבוי זכויות;)
מידי פעם המייל מבליח הבזק חיובי לכמה דקות דקיקות, ואז אני משחילה מילה לRL ולשאר העוזרים היקרים.
אתמול רב הזמן נפל לי בכלל העסק וגם אין לי יכולת להכנס לכאן .מנסה עכשיו לקנות פילטרים חדשים.
ואוי
ואבוי אם זה לא ייפתר.
-
@BEKKIKOL @בן-של-מלך כתב שתפני אליו בפלאפון.
פנית?
המספרים שהוא כתב:
0722132999
0526991723 -
@BEKKIKOL אני רושם לך לא מעט זמן שתתקשר אני באמת לא מבין למה את לא מתקשרת. נשמח לעזור.
לא נוכל לדעת מה הבעיה אצלך בניחושים
-
@חבר אמר במה יהיה ???:
@יהודי-פשוט תודה לך...
כמים הפנים לפנים, תמשיך בדרך זו גם לשאר הודעתיך, ותראה כמה אחווה וכבוד יש כאן, אבל זה הדדי, ממש כמו מראה.
-
@BEKKIKOL נשמח לעזור. ניסינו לתפוס אותך בטלפון ובמידה ללא הצלחה.
-
@בן-של-מלך
מלך, תקשיב. לא נעים לשתף אתכם אבל עצביי פוקעים.
כבר הייתי עם בק היום שעה וחצי בדקנו הכל איפסנו ראוטר, כי כל הגלישה נפלה והיה חשד לכשל בראוטר.
הכל נפתר.אבל כלום לא נפתר.
הטכנאי טען שכרגע נראה לו שזה עניין החסימה ואני טוען שאני לא יודע מי מכם נטפרי או אר אל.שורה תחתונה, אני לא יכול לעצור עסק ואין פתרון לאף אחד.
עכשיו דיבר איתי ישראל ופתחתי פנייה חדשה על אף שאני לא אמור
אר אל - רונן בשיחות שהיו לא הצליח לפתור.
בקיצור מה עושים???