נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.'
-
@יהודי-פשוט צר לי לאכזב אותך. אך אני לא מכיר אפי' מכירה 1! שהיא נטו חסד ואין שם רווח מגולם במחיר..
(מלבד 'נטפרי' כמובן).
אך עדיין יש לחלק טובא על כך שאינם צורכים שירות סינון וכו' כפי שהורחב שם ואף זכה להסכמת גדולים.. -
@איצ2 אתה לא מאכזב אותי, אין לי מניות בנטפרי, ורק באתי להביא צד אחר בענין שגם בו הרבה מסכימים,
הודגמא שהבאתי ולשם כיוונת את התותחים, זה רק משל והתעכבת על המילה הכי לא רלוונטית לדיון,
תקרא עוד פעם טוב טוב את הנמשל. -
@יהודי-פשוט אני שמח שלא אכזבתי אותך.. אין לי. ומעולם לא היה לי מנוי לעיתון סופ"ש (אולי יש רעיון אחר?!).
ולגוף העניין.. בדורינו שעל פלאפון משלמים 20 ₪ פחות הגיוני שמייל בלבד (ללא רק עדכוני אנטי וירוס ורק מידע חשוב מהקהילה או מגופי החירום וכו') יעלה 34 ₪ !!!
אני יודע ומעריך בלי סוף את פועלם של 'נטפרי' והדבר ידוע.
אך המשל הנכון הוא כמו שמי שמשתמש ב2 קווים משלם כפול כך מי שמחזיק רק מייל משתמש הרבה הרבה פחות מחצי מאשר רעהו המחזיק אינטרנט הצורך מאות אתרים אלפי דפים ורבבות של תמנות...
ובמילים פשוטות שה לא שימוש דומה בכמות שונה אלו שני שימושים שונים בתכליתם ובכל מהותם (ויש גם עניין עקרוני לשמר זאת). -
@shraga אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
תרגום באתר גוגל טרנסלייט ותרגום בינג, למרות שזה פרוקסי, בסינונים אחרים ראיתי שהצליחו להתגבר על הבעיה, אולי על ידי זה שבurl יש את הכתובת המקורית
'למחצה לשליש ולרביע' ה"י..
ולכן אצלנו (כרגע) 'לא שמענו'..
אבל זה ברור כמו ש @נטפריס כתב היום (התגעגענו) שצריך בסה"כ להשקיע בזה. -
@מאיר-נוטיק ברוך הבא, אולי לא שמת לב, אבל באשכול "מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי" בקשו שלא להגיב על תגובות של אחרים, אלא לכתוב איש איש את בקשותיו.
מחיקת הודעה מעשית ע"י לחיצה על שלש הנקודות שמצד שמאל של ההודעה, ו"מחיקה".
לאחמ"כ תוכל לכתוב את הודעתך כאן. -
צודק, תודה.
-
@אברהם-כהן אני לא מצליח להוסיף את זה. אתה יודע למה?
-
@מאיר-נוטיק אתה מתכוון בנוגע ל"וידאו טוב"?
קצת קשה להבין למה אתה מתכוון.
אם היית מצטט היה פשוט... -
אם הבנתי נכון, אפשר להפוך את הפנל "ניהול מהיר" לתוסף. כך יהיה אפשר לדווח כל הזמן ולא רק באתרים, וגם זה לא יציק בגלילת הדף. נכנסתי לקישורים גם פה וגם בויקי, והוא לא נותן לי להתקין
-
@dLive
אם תלחץ על השם של מקבל התגובה היכן שמופיע עם החץ (במקרה זה @אברהם-כהן) תגיע במדויק למה התכוון. -
-
-
@מאיר-נוטיק אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':
אם הבנתי נכון, אפשר להפוך את הפנל "ניהול מהיר" לתוסף. כך יהיה אפשר לדווח כל הזמן ולא רק באתרים, וגם זה לא יציק בגלילת הדף.
אי אפשר להפוך את הפאנל לתוסף, אלא אפשר להתקין תוסף שמנהל את הפאנל (עדיין זה לא יועיל לגבי דיווח כנ"ל), ראה כאן בהרחבה.
-
-
@מעמד צודק
לא הבחנתי שזה באשכול הזה
זה פשוט צרם לי... -
@מרדכי אתה יכול למחוק את ההודעה שם ולהעתיק אותה לכאן
-
כל שומת"צ יש לו את הדרך שלו בעבודת ה'.
גם אם אני חושב טועה וצריך להתרחק מדרכיו, הפורום של נטפרי הוא לא מקום לכך.
ואין ספק שהצעד הבא יהיה הרחקה.
ואגב, אם זה קורה שוב, נא לדווח, ולא להגיב לכותב על כך (אין לי כוח למחוק כ"כ הרבה פוסטים...) -
@baruch מצטער.
-
@ארז-מלבנון אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
לטובת המשתמשים שאין להם "ראש" ללמוד את כל הענין של האינפורום והנטפרנדס יש צורך בדף הראשי באתר של נטפרי בדף מעוצב (לא סגנון נטפרנדס שמצריך עיון, אלא סגנון דף אינטרנט קלאסי שמציע סמלים במקום מילים ארוכות) עם קישורים בולטים וברורים לכלי העזר למשתמשי נטפרי וכן למדריכים השונים הקיימים במקומות שונים, כדי שיהיה מקום אחד שממנו אפשר להגיע לכל המידע הבסיסי למשתמש
מנסיון אישי בשביל להבין מה קורה סביבי פה במערכת העשירה והאיכותית הזאת הייתי צריך לדפדף בפורום ולעקוב אחרי ה"הלוך ילך" זמן מה, ולא כל אחד יכול לעשות את זה (וגם לא כל אחד בנוי ללמוד ספר הוראות ארוך)
-
@DovidStroh
המדריך מעולה אבל משתמש חדש שמצטרף לא עומד ללמוד מדריך ארוך סתם כך כמו שאף אחד לא קורא את ההוראות של הפלאפון שהוא קונה. מדפדפים ומתמצאים לבד על פי החוש. לכן אני מציע שיהיה דף שיפנה למקומות החשובים והבסיסיים בלי מילים ארוכות אלא על ידי סמלים גדולים עם ביאור קצר והמדפדף יתמצא לבד על פי החוש בלי השקעת זמן וסבלנות ארוכים ללמוד את המערכת
יש כבר עכשיו לחלק מהדברים קישור כזה אבל כל דבר נמצא במקום אחר וזה מבלבל
זה צריך להיות בקצרה וברור בדף הראשי
(לדוגמא בכל אתר של בנק (או כל אתר אחר) יש לך קטגוריות בשביל שתגיע מהר לכל מקום לא תצטרך לחפש במפת האתר או במדריך)