• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.'

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    114 פוסטים 34 כותבים 26.5k צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • DovidStrohD מנותק
      DovidStroh @הצפוני
      נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

      @הצפוני תבדוק בהגדרות הסינון שלא מוגדר שלח קוד 200 OK גם בדפי חסימה

      D Stroh

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • למדן וידעןל מנותק
        למדן וידען
        נערך לאחרונה על ידי

        @מיציבושי התקלקלת.
        תסיר את ההודעה שלך משם.

        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
        lamdan.yadan@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ? מנותק
          משתמש שנמחק
          נערך לאחרונה על ידי

          @6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

          ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
          לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.

          הפתרון לזה כבר קיים.
          נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
          לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת.

          62626 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • 62626 מנותק
            6262 @אורח
            נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 62626 מנותק
              6262 @אורח
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודי-פשוט אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':

              @6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

              ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
              לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.

              הפתרון לזה כבר קיים.
              נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
              לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת.

              אני לא חושב שאנשים שומרים את המיילים שהם מקבלים מנטפרי לגבי פניות, אני אישית לפחות מוחק אותם מיד לאחר שראיתי שיש מענה.
              בנוסף כיצד תדע לשייך מייל לפניה אתה זוכר כל פניה שפנית מה המספר שלה?
              הדרך הפשוטה יותר לדעתי היא לחצן הצג את כל הפניות, אם אפשרות לשחזר פניה סגורה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • dLiveD מנותק
                dLive
                נערך לאחרונה על ידי

                @WWW אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                במערכת הפניות: תגמול נקודות על דיווח.
                היות ולפעמים יש כל מיני בעיות שלא מדווחים בזמן, ובדר"כ מדובר בעצלות, ובפרט במקומות שזה מסובך לדווח עיין כאן!
                ייתכן ששוה לתגמל ע"ז נקודות, (אפשרי גם חלקי נקודות), וזה יהיה קצת תמריץ לדווח על בעיות.
                (כמובן שרק אחרי שהנציג יאשר שזה דיווח, שלא יסתור את הרעיון של @AL כאן)

                אתם כבר יודעים שאני אוהב לצטט את @נטפריס ...
                אז כבר פתחו אשכול בנושא בעבר, ובו נטפריס אמר:

                הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.

                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ? מנותק
                  משתמש שנמחק @dLive
                  נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                  @dLive אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':

                  הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.

                  כנראה שלא כולם יודעים מה זה "גוגאים"😕

                  dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • dLiveD מנותק
                    dLive @אורח
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודי-פשוט צריך תרגום?
                    מויקיפדיה:

                    גוֹגוֹאִים (גם אג'ואים (בירושלים), עג'מים (ברחובות), עג'וקים) הם גלעיני פרי המשמש, המשמשים למשחקי ילדים. משמעות המילה עַ'ג'וּ בערבית היא גלעין. הגוגואים קשיחים ועמידים, ניתן להפרידם מן הפרי בקלות ללא שיירי ציפה שתרקיב על פניהם, ולכן הם מתאימים למשחקים.
                    0_1490564183021_upload-62710c59-66ca-4747-aae7-78573aea7a80

                    נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                    יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • WWWW מנותק
                      WWW נקיפדיה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @צורת-הספר אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                      ואף פעם לא הגעתי לדברים לא ראויים

                      זה שאתה לא הגעת, זה לא תירוץ.

                      "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                      מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • WWWW מנותק
                        WWW נקיפדיה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @clickone אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                        @צורת-הספר אתה לא רוצה לינקים, נכון?
                        כשהראו את זה למנהל אחד הסינונים, (וזה עוד סינון שאני מחשיב כסינון במקרה שאין ברירה ונטפרי לא מתאים) הוא אמר:

                        1. אתה יודע שא"א לחסום את זה. כי הלקוחות שלנו יצעקו.
                        2. למה אתה שולח לי לינקים בעייתיים ומכשיל אותי....

                        ז"א, הם יודעים ומודים שיש בעייה.

                        אתה מוזמן לפתח את זה... [או לממן את המתכנת שיפתח את זה]
                        (מחפשים בנרות פתרון) [וזה שנטפרי היחידים שלא נכנעים וחוסמים עד שיהיה פיתרון, אני חושב שזה רק מראה עד כמה הם לא כפופים לכסף, אלא רק לוועדת הרבנים!!]

                        כל מילה פנינה.

                        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • WWWW מנותק
                          WWW נקיפדיה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @clickone אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                          עריכה: שכחתי שלא כותבים כאן אלא בנספח... (הבעייה שאין לי זמן כמו @WWW להעביר לשם...)

                          אני יכול למכור לך קצת זמן...

                          "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                          מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • למדן וידעןל מנותק
                            למדן וידען
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ברוך-השם אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                            רוצה להציע, שאחרי ששולחים פנייה, יהיה גרף שמציג את זמני הטיפול הנוכחיים בהתאם למספר נקודות שנשלחו בפניה הנוכחית, כמו שיש בכרטסת לגבי התמונות.
                            ולמה דווקא אחרי, כיון שלא יהיה מצב שבו אדם רואה שזמני הטיפול מהירים גם בנקודה אחת, ואז הוא ישלח רק נקודה אחת, ונמצאנו מפסידים את נטפרי.

                            לפי ההסבר של @נטפריס איך זה עובד מאוחרי הקלעים, זה לא יתן לך שום מדד.

                            מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                            שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                            lamdan.yadan@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • dLiveD מנותק
                              dLive
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מעמד אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                              שיהיה אפשרות להוריד הקלטת תעבורה למחשב שברגע שיהיה פתאום בעיה באינטרנט יהיה אפשר להפעיל אותו עד לתקלה ולשלוח ממחשב אחר.
                              כי לפעמים יש בעיה בעצם הגישה לאינטרנט ואי אפשר להגיע לאזור האישי בכלל כדי להפעיל את הקלטת תעבורה.

                              א: אם יש בעיה בגישה לאינטרנט, זה כנראה בעיה בתשתית/ספק, ולא בסינון.
                              ב: יש כבר תוכנות שמקליטות תעבורה על המחשב, לא צריך שנטפרי יפתחו אחת.

                              נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                              יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                              מ 9579 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ מנותק
                                מעמד @dLive
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @dLive כן ? !איפה ?

                                dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • dLiveD מנותק
                                  dLive @מעמד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מעמד הנה דוגמה.

                                  נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                  יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 9579 מנותק
                                    957 @dLive
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מעמד אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                    שיהיה אפשרות להוריד הקלטת תעבורה למחשב שברגע שיהיה פתאום בעיה באינטרנט יהיה אפשר להפעיל אותו עד לתקלה ולשלוח ממחשב אחר.
                                    כי לפעמים יש בעיה בעצם הגישה לאינטרנט ואי אפשר להגיע לאזור האישי בכלל כדי להפעיל את הקלטת תעבורה.

                                    זה עלול להוות פרצת אבטחה,
                                    לו זה היה כך אם אי מי יצליח להכנס לאיזור האישי שלך, הוא יוכל לנטר את כל תעבורת האינטרנט שלך,
                                    ..........................
                                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                                    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                    לפרטים במייל 000@955.co.il

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מעמד @dLive
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @dLive חסום לי
                                      היה לי פעם איזה תקלה (עיין פה) @957 אמר לי שהקו בסדר ולא ידעתי מה הבעיה שלי אולי הקלטת תעבורה הייתה עוזרת
                                      @957 אני לא חייב להכנס לאזור האישי רק לבדוק למה אין לי גישה לאינטרנט
                                      אתה פעם ניסת לעזור לי ולא כל כך הלך

                                      dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • dLiveD מנותק
                                        dLive @מעמד
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מעמד https://magicode.me/send-file/file/e426bcfffeb2951b0839e02f6a1830b886943eac/view

                                        נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                        יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מעמד @dLive
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @dLive איך משתמשים בו ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 5 מנותק
                                            5566NEWbrs
                                            נערך לאחרונה על ידי 5566NEWbrs

                                            אתם מדברים כאן על שני דברים שונים.
                                            יש הקלטה תעבורה מהספק ללקוח. זה דבר שרק הספק יכול לתת כי הוא יודע מה עובר ממנו אל הלקוח.
                                            Wireshark מקליטה תעבורה של כרטיס הרשת במחשב.
                                            לדוגמה אם המחשב מחובר לראוטר נוסף ברשת מקומית, או אפילו מחובר לאינטרנט שאינו נטפרי, זה יופיע בתוכנה.

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון