• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.'

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    114 פוסטים 34 כותבים 26.5k צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברוך השם
      נערך לאחרונה על ידי ברוך השם

      לנטרל אלמנטים מעין אלו:

      0_1489927398412_upload-1323ad76-5280-4ff6-baae-b16c32d7d312

      @administrators .

      5761905@gmail.com

      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • DovidStrohD מנותק
        DovidStroh
        נערך לאחרונה על ידי

        @מיציבושי אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

        @הצפוני זה קיים כבר

        נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':

        D Stroh

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • הצפוניה מנותק
          הצפוני
          נערך לאחרונה על ידי

          @מיציבושי בקשר לתגובתך באשכול "מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי" עברתי לכאן כפי שביקש פותח האשכול כדי שלא יהיה שם פטפטת מיותרת
          ובכן היכן, ולמה אצלי לא ?

          ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ? מנותק
            משתמש שנמחק @הצפוני
            נערך לאחרונה על ידי

            @הצפוני אתה רואה שם שהרי קול ברמה פתוח בנטפרי
            ואצלי סגור והבודק מראה איקסים
            אם אצלך לא אז אולי יש גירסאות שכן עובד

            הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • הצפוניה מנותק
              הצפוני @אורח
              נערך לאחרונה על ידי

              @מיציבושי גם אתלי חסום , והנה זה מה שיש לי
              0_1490011879590_upload-ea2994b1-13ce-43e3-939f-f8d0ab7a4624

              ? DovidStrohD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ? מנותק
                משתמש שנמחק @הצפוני
                נערך לאחרונה על ידי

                @הצפוני מוזר מאוד כי הרי הסבירו כאן שהתוסף בודק עם פתוח ולפי זה מראה וי או איקס
                תסיר את זה
                ותוריד מהאתר של צבי ותתקין כלומר גרור לתוספים

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • DovidStrohD מנותק
                  DovidStroh @הצפוני
                  נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

                  @הצפוני תבדוק בהגדרות הסינון שלא מוגדר שלח קוד 200 OK גם בדפי חסימה

                  D Stroh

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • למדן וידעןל מנותק
                    למדן וידען
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מיציבושי התקלקלת.
                    תסיר את ההודעה שלך משם.

                    מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                    שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                    lamdan.yadan@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ? מנותק
                      משתמש שנמחק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                      ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
                      לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.

                      הפתרון לזה כבר קיים.
                      נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
                      לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת.

                      62626 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • 62626 מנותק
                        6262 @אורח
                        נערך לאחרונה על ידי

                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 62626 מנותק
                          6262 @אורח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יהודי-פשוט אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':

                          @6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                          ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
                          לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.

                          הפתרון לזה כבר קיים.
                          נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
                          לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת.

                          אני לא חושב שאנשים שומרים את המיילים שהם מקבלים מנטפרי לגבי פניות, אני אישית לפחות מוחק אותם מיד לאחר שראיתי שיש מענה.
                          בנוסף כיצד תדע לשייך מייל לפניה אתה זוכר כל פניה שפנית מה המספר שלה?
                          הדרך הפשוטה יותר לדעתי היא לחצן הצג את כל הפניות, אם אפשרות לשחזר פניה סגורה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • dLiveD מנותק
                            dLive
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @WWW אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                            במערכת הפניות: תגמול נקודות על דיווח.
                            היות ולפעמים יש כל מיני בעיות שלא מדווחים בזמן, ובדר"כ מדובר בעצלות, ובפרט במקומות שזה מסובך לדווח עיין כאן!
                            ייתכן ששוה לתגמל ע"ז נקודות, (אפשרי גם חלקי נקודות), וזה יהיה קצת תמריץ לדווח על בעיות.
                            (כמובן שרק אחרי שהנציג יאשר שזה דיווח, שלא יסתור את הרעיון של @AL כאן)

                            אתם כבר יודעים שאני אוהב לצטט את @נטפריס ...
                            אז כבר פתחו אשכול בנושא בעבר, ובו נטפריס אמר:

                            הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.

                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                            ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ? מנותק
                              משתמש שנמחק @dLive
                              נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                              @dLive אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':

                              הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.

                              כנראה שלא כולם יודעים מה זה "גוגאים"😕

                              dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • dLiveD מנותק
                                dLive @אורח
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יהודי-פשוט צריך תרגום?
                                מויקיפדיה:

                                גוֹגוֹאִים (גם אג'ואים (בירושלים), עג'מים (ברחובות), עג'וקים) הם גלעיני פרי המשמש, המשמשים למשחקי ילדים. משמעות המילה עַ'ג'וּ בערבית היא גלעין. הגוגואים קשיחים ועמידים, ניתן להפרידם מן הפרי בקלות ללא שיירי ציפה שתרקיב על פניהם, ולכן הם מתאימים למשחקים.
                                0_1490564183021_upload-62710c59-66ca-4747-aae7-78573aea7a80

                                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • WWWW מנותק
                                  WWW נקיפדיה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @צורת-הספר אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                  ואף פעם לא הגעתי לדברים לא ראויים

                                  זה שאתה לא הגעת, זה לא תירוץ.

                                  "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                  מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • WWWW מנותק
                                    WWW נקיפדיה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @clickone אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                    @צורת-הספר אתה לא רוצה לינקים, נכון?
                                    כשהראו את זה למנהל אחד הסינונים, (וזה עוד סינון שאני מחשיב כסינון במקרה שאין ברירה ונטפרי לא מתאים) הוא אמר:

                                    1. אתה יודע שא"א לחסום את זה. כי הלקוחות שלנו יצעקו.
                                    2. למה אתה שולח לי לינקים בעייתיים ומכשיל אותי....

                                    ז"א, הם יודעים ומודים שיש בעייה.

                                    אתה מוזמן לפתח את זה... [או לממן את המתכנת שיפתח את זה]
                                    (מחפשים בנרות פתרון) [וזה שנטפרי היחידים שלא נכנעים וחוסמים עד שיהיה פיתרון, אני חושב שזה רק מראה עד כמה הם לא כפופים לכסף, אלא רק לוועדת הרבנים!!]

                                    כל מילה פנינה.

                                    "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                    מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • WWWW מנותק
                                      WWW נקיפדיה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @clickone אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                      עריכה: שכחתי שלא כותבים כאן אלא בנספח... (הבעייה שאין לי זמן כמו @WWW להעביר לשם...)

                                      אני יכול למכור לך קצת זמן...

                                      "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                      מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • למדן וידעןל מנותק
                                        למדן וידען
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @ברוך-השם אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                        רוצה להציע, שאחרי ששולחים פנייה, יהיה גרף שמציג את זמני הטיפול הנוכחיים בהתאם למספר נקודות שנשלחו בפניה הנוכחית, כמו שיש בכרטסת לגבי התמונות.
                                        ולמה דווקא אחרי, כיון שלא יהיה מצב שבו אדם רואה שזמני הטיפול מהירים גם בנקודה אחת, ואז הוא ישלח רק נקודה אחת, ונמצאנו מפסידים את נטפרי.

                                        לפי ההסבר של @נטפריס איך זה עובד מאוחרי הקלעים, זה לא יתן לך שום מדד.

                                        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                        lamdan.yadan@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • dLiveD מנותק
                                          dLive
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מעמד אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:

                                          שיהיה אפשרות להוריד הקלטת תעבורה למחשב שברגע שיהיה פתאום בעיה באינטרנט יהיה אפשר להפעיל אותו עד לתקלה ולשלוח ממחשב אחר.
                                          כי לפעמים יש בעיה בעצם הגישה לאינטרנט ואי אפשר להגיע לאזור האישי בכלל כדי להפעיל את הקלטת תעבורה.

                                          א: אם יש בעיה בגישה לאינטרנט, זה כנראה בעיה בתשתית/ספק, ולא בסינון.
                                          ב: יש כבר תוכנות שמקליטות תעבורה על המחשב, לא צריך שנטפרי יפתחו אחת.

                                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                          מ 9579 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • מ מנותק
                                            מעמד @dLive
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @dLive כן ? !איפה ?

                                            dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון