נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.'
-
@ארז-מלבנון אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':
@יהודי-פשוט @DovidStroh
אין ספק המדיך שלך וגם הויקי הם מעולים ומפורטים
אני לא מבקש תחליף למדריך אלא משהו דוגמת מסך אפליקציות שמפנה לכל מקום חשוב ברמה בסיסית שיהיה למי שלא קורא מדריכים (ואפילו בשביל להגיע למדריכים עצמם, כי החומר רב ומשתמש חדש לא מזהה איפה מתחילים)אני למשל כמעט לא קראתי בשום מדריך כי אין לי סבלנות לזה אמנם עברתי ברפרוף בשלב כל שהוא על המדריכים וזה גם הועיל לי אבל את רוב התמצאותי השגתי על ידי שהסתובבתי בשטח
יתכן שמשתמשים ותיקים שזכו להיות נוכחים בבנית המערכת לא כל כך מרגישים בצורך הזה כי רמת ההתמצאות שלהם היא כמו של בעל הבית בביתו אבל משתמשים חדשים שרואים לראשונה כל כך הרבה חומר לא מבינים מאיפה להתחיל כמו אורח שמגיע ובשביל זה צריך שילוט
כמו שיש כאן בהמשך הדף
-
וכאן
-
@ארז-מלבנון יש כאלו :family_mmgg: שאין להם :lifter_tone1: ל :bow_tone2: ו . ותמיד רק :speaking_head: שה :wrestlers_tone1: יעשו בשבילם את מה שהם ..
במקום לתת :first_place: ל ש:tools: בשבילם קשה..הכל ב כדי להסביר את בקשתך..
-
@גלינג ראשית אגיב ב
וכעת ברצינות : תהיה בזה תועלת גדולה לנגישות השימוש במערכות החשובות הנ"ל.
-
לנטרל אלמנטים מעין אלו:
-
@מיציבושי אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
@הצפוני זה קיים כבר
-
@מיציבושי בקשר לתגובתך באשכול "מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי" עברתי לכאן כפי שביקש פותח האשכול כדי שלא יהיה שם פטפטת מיותרת
ובכן היכן, ולמה אצלי לא ? -
@הצפוני אתה רואה שם שהרי קול ברמה פתוח בנטפרי
ואצלי סגור והבודק מראה איקסים
אם אצלך לא אז אולי יש גירסאות שכן עובד -
@מיציבושי גם אתלי חסום , והנה זה מה שיש לי
-
@הצפוני מוזר מאוד כי הרי הסבירו כאן שהתוסף בודק עם פתוח ולפי זה מראה וי או איקס
תסיר את זה
ותוריד מהאתר של צבי ותתקין כלומר גרור לתוספים -
@הצפוני תבדוק בהגדרות הסינון שלא מוגדר
שלח קוד 200 OK גם בדפי חסימה
-
@מיציבושי התקלקלת.
תסיר את ההודעה שלך משם. -
@6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.הפתרון לזה כבר קיים.
נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת. -
פוסט זה נמחק! -
@יהודי-פשוט אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':
@6262 אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
ברשימת הפניות לנטפרי לאפשר תצוגה של כל הפניות גם כאלה שנסגרו כבר, עם לחצן לשחזר פניה.
לפעמים סוגרים פניה בטעות או מפני שחושבים שהבעיה כבר הסתדרה ולבסוף יש צורך להמשיך בטיפול, במצב הנוכחי הפניה נעלמת ואין גישה אליה יותר מצד המשתמש.הפתרון לזה כבר קיים.
נכנסים שוב למייל שקיבלת עם הקישור לתשובה, ולוחצים, וזה מחזיר את הפניה.
לא בדקתי מה קורה אם פתחת פניה וסגרת לפני שענו לך פעם אחת.אני לא חושב שאנשים שומרים את המיילים שהם מקבלים מנטפרי לגבי פניות, אני אישית לפחות מוחק אותם מיד לאחר שראיתי שיש מענה.
בנוסף כיצד תדע לשייך מייל לפניה אתה זוכר כל פניה שפנית מה המספר שלה?
הדרך הפשוטה יותר לדעתי היא לחצן הצג את כל הפניות, אם אפשרות לשחזר פניה סגורה. -
@WWW אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
במערכת הפניות: תגמול נקודות על דיווח.
היות ולפעמים יש כל מיני בעיות שלא מדווחים בזמן, ובדר"כ מדובר בעצלות, ובפרט במקומות שזה מסובך לדווח עיין כאן!
ייתכן ששוה לתגמל ע"ז נקודות, (אפשרי גם חלקי נקודות), וזה יהיה קצת תמריץ לדווח על בעיות.
(כמובן שרק אחרי שהנציג יאשר שזה דיווח, שלא יסתור את הרעיון של @AL כאן)אתם כבר יודעים שאני אוהב לצטט את @נטפריס ...
אז כבר פתחו אשכול בנושא בעבר, ובו נטפריס אמר:הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.
-
@dLive אמר בנספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.':
הנקודות פה זה לא גוגואים, זה אמצעי לשלם הוצאות.
כנראה שלא כולם יודעים מה זה "גוגאים"
-
@יהודי-פשוט צריך תרגום?
מויקיפדיה:גוֹגוֹאִים (גם אג'ואים (בירושלים), עג'מים (ברחובות), עג'וקים) הם גלעיני פרי המשמש, המשמשים למשחקי ילדים. משמעות המילה עַ'ג'וּ בערבית היא גלעין. הגוגואים קשיחים ועמידים, ניתן להפרידם מן הפרי בקלות ללא שיירי ציפה שתרקיב על פניהם, ולכן הם מתאימים למשחקים.
-
@צורת-הספר אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
ואף פעם לא הגעתי לדברים לא ראויים
זה שאתה לא הגעת, זה לא תירוץ.
-
@clickone אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
@צורת-הספר אתה לא רוצה לינקים, נכון?
כשהראו את זה למנהל אחד הסינונים, (וזה עוד סינון שאני מחשיב כסינון במקרה שאין ברירה ונטפרי לא מתאים) הוא אמר:- אתה יודע שא"א לחסום את זה. כי הלקוחות שלנו יצעקו.
- למה אתה שולח לי לינקים בעייתיים ומכשיל אותי....
ז"א, הם יודעים ומודים שיש בעייה.
אתה מוזמן לפתח את זה... [או לממן את המתכנת שיפתח את זה]
(מחפשים בנרות פתרון) [וזה שנטפרי היחידים שלא נכנעים וחוסמים עד שיהיה פיתרון, אני חושב שזה רק מראה עד כמה הם לא כפופים לכסף, אלא רק לוועדת הרבנים!!]כל מילה פנינה.