עזרה למצטרפים החדשים
-
מניסיון רב של צירוף לקוחות חדשים לנטפרי, שמתי לב לדברים הבאים שכדאי שתדעו, ויהיה זה תועלת לפרט ולכלל.
- ללקוח החדש שלא או כמעט ולא מכיר את האינטרנט - קשיי ההכרות והשימוש
שלו עם הסינון נמצא במידה סבירה ידועה. - לקוח חדש שהיה בסינון חלש או בינוני הפתוח הרבה וכל שכן ללא סינון - קושיי
ההסתגלות שלו עם המערכת הסינון קשה הרבה יותר מהנ"ל. ולפעמים קשה ביותר. - כל המצטרפים החדשים זקוקים לתמיכה מידית בימים הראשונים של
התחברותם לספק האינטרנט. היו קשובים! - תנו להם את תמיכתכם! - הם זקוקים לכם מאוד. - לפעמים יכול לקחת ללקוח כמה חודשים עד אשר יסתגל לסוג הסינון הזה.
- כאשר רוצים לצרף לקוח חדש; יש לעשות זאת בהדרגה, והיינו לפני שהוא
מתחבר לספק! להסביר לו על המערכת - על מעלותיה הנפלאים וגם על חסרונותיה. - מאוד חשוב שבעת שהלקוח יתחבר לספק - שיהיה זה מתוך שהוא מתלהב
ומעוניין מאוד בנטפרי (והיינו לאחר שהוא שמע על מעלותיה וייחודה של נטפרי
שלא קיים בעוד סינונים), מפני שזה יגרום לו לעבור את קשיי ההסתגלות וההכרות
עם נטפרי יותר בקלות. - היו פרקטיים! כאשר הנכם מתבקשים להגיש עזרה ותמיכה ואתם מסופקים לגבה
אם תצליחו לתת אותה - לשם כך נסו לחשוב מחוץ לקופסה! למשל, הבנאדם
מבקש ספר שהגישה איליו חסומה (כשזה במצב תמונה כידוע), הציעו לו למשל
להתקשר או לשלוח מייל לבעלי האתר על מנת לקבל את הספר בדרך הזו.
אם יש לכם ניסיון, אתם מוזמנים לחולק זאת עמנו פה - על מנת להועיל לכולם.
בתודה ובהצלחה!
- ללקוח החדש שלא או כמעט ולא מכיר את האינטרנט - קשיי ההכרות והשימוש
-
@מלבב
אני נתקלתי בבעיה אחרת - אבל באותו ענין:- משתמשים שלא מסכימים להצטרף לקהילה,
- לא רוצים לעבור לנטפרי בכלל,
בגלל השטות שפורסמה על "בעיות אבטחה" שקיימות כביכול בנטפרי.
כבר כתבתי מסמך על זה (בצורה אישית - אתם יודעים - כמו כל הדפים שמסתובבים), כבר שלחתי למישהו, אם זה יפעל אולי נהפוך אותו ללשון רבים ונפיץ אותו בין אלו שמשכנעים לעבור לנטפרי לשימוש נגד השמועות.
-
גם אני נתקלתי בזה מספר פעמים והדבר חמור ביותר, מעצבן ומכעיס מאוד! כי אנשים תמימים למכביר ואינם יודעים שזה שטויות והבלים ואין שום אפשרות כזו!!!!!!
וכבר מזמן רציתי לפתוח על זה אשכול נזעם ולכבול עליהם על שהם מרחיקים אנשים - מאינטרס של כסף נטו ולא מצד של יראת שמים.
נמאס מהם !! די!!
אתרוג אולי תפסיקו לשטות באנשים!! לא כולם תמימים וכו' כמוכם!!שלקוחות אתרוג ידעו היטב - בעיני זה מראה שלא אכפת להם ממכם - כלקוחות שלהם - כלל. רק כסף מעניין אותם.
(רציתי לכתוב הודעה פשוטה... אך לא יכולתי שלא לצאת מהכלים.. וכתבתי מה שכתבתי, כי צריכים לכתוב את זה פעם אחת ברור על מנת שאנשים יידעו את האמת - באמת! ).
נטפרי, גלו הבנה!
-
גם אני כשעזבתי את אתרוג, זכיתי לראשונה שנציג יחזור אלי במהירות, (קבלתי רק עכשיו תקופה אחרי שעזבתי תגובה לבקשה שלי לבירור על אתר, פער של קרוב ל4 שבועות).
בשיחה אתו הוא ניסה למכור לי גם את הסיפור של 'בעיות האבטחה', ניערתי אותו בטענה שיש לי מעט ידע בנושא, ואני צועד בגאון ל'נטפרי'. -
@מלבב
כולם מבינים אותך, ובערך כך היה נראה המסמך שכתבתי בהתחלה, אבל אח"כ ערכתי אותו שוב.
מישהו סיפר לי שכשלקוח אתרוג שעושה חיפוש גוגל על המילה "נטפרי" קופץ לו משהו כמו "גדולי ישראל בחרו אתרוג".
הצלחת לשכנע אותי להעלות את המסמך.
0_1470330769041_אבטחה בנטפרי.doc -
כנ"ל. הייתי באתרוג והשתמשתי תקופה ארוכה בvpn של אורי וירטואל.
אני לא מדבר בכלל על השירות לקוחות המזעזע ועל "הרובוט" החדש שהם הכניסו שאף פעם לא מוצא מה הבעיה ושולח את אותה תשובה וכן על הפירצות כשרות שיש במערכות שלהם שבלי טיפת מאמץ ניתן לעקוף אותם ואכמ"ל.
כאשר החלטתי לעבור התקשרתי לנתק את המנוי אצלם ואז ישר העבירו אותי לשימור לקוחות ושם אמרו לי שהם רואים שאתמול עוד גלשתי וכבר כל כך מהר אני יודע שבטוח זה מתאים וכו'. אז הסברתי שניסיתי תקופה ארוכה עם הvpn
ואז היא התחילה להסביר על בעיות האבטחה היות ומסננים באתרים מאובטחים. אז אמרתי לה שהם עושים אותו דבר בהתקנת התעודת אבטחה שלכם וזה הטעייה של הציבור על מנת למנוע מעבר של לקוחות. אני חושב שנציגי נטפרי יכולים לתבוע אותם על הטעייה של צרכנים והוצאת שם רע על נטפרי.
אני באופן אישי זה מאוד הכעיס אותי הצורה שבה הם מלכלכים על המתחרים וזה מבחינתי סיבה מספיק טובה לעזוב אותם. -
@dLive אמר בעזרה למצטרפים החדשים:
@מלבב
כולם מבינים אותך, ובערך כך היה נראה המסמך שכתבתי בהתחלה, אבל אח"כ ערכתי אותו שוב.
מישהו סיפר לי שכשלקוח אתרוג שעושה חיפוש גוגל על המילה "נטפרי" קופץ לו משהו כמו "גדולי ישראל בחרו אתרוג".
הצלחת לשכנע אותי להעלות את המסמך.
0_1470330769041_אבטחה בנטפרי.docמסמך מעולה. כתוב טוב ומסביר היטב את העניין. השאלה איך ניתן להפיץ אותו לציבור.
-
@dLive אמר בעזרה למצטרפים החדשים:
מישהו סיפר לי שכשלקוח אתרוג שעושה חיפוש גוגל על המילה "נטפרי" קופץ לו משהו כמו "גדולי ישראל בחרו אתרוג".
הצלחת לשכנע אותי להעלות את המסמך.
0_1470330769041_אבטחה בנטפרי.docתודה על המסמך, המשך ישיר לתרומתך הנכבדה בכתיבת רוב החומר שממנו הורכב בסוף הויקי .
מבלי לגרוע מהעוול של אתרוג בנסיון להכפיש את שמה הטוב של נטפרי, אך חשוב לא להיסחף לדברים לא נכונים.
לדוגמא, נדמה לי שמי שסיפר לך את הסיפור לגבי חיפוש נטפרי ללקוחות אתרוג חשב להשיב לאתרוג כגמולם ולפנטז עליהם כמו שהם מפנטזים על נטפרי.
לא דובים ולא יער -
אל דאגה רק פקחו עיניכם ותראו את מסע הפרסום של אתרוג בתקופה אחרונה
-
@ליכט
הוא דווקא סיפר לי שראה אצל מישהו באתרוג, אבל הגיוני שהוא טעה.
יפה שתיקנת. הכל חייב להישאר אמת נטו. -
דווקא המלצתי לחבר שמנהל משרד עם כמה עובדים והוא עבר לנטפרי - RL,
משום מה היתה תקלת רשת נקודתית אצלו.
הבנתי שRL לא הצליחו לפתור את הבעיה (עד כמה שזכור לי מדובר על איזשהי התנגשות עם מערכת טלפוניה סינטריקס של בזק),
3 ימים הוא היה מושבת ללא אינטרנט ועבר אח"כ לאתרוג (הוא בכלל הגיע מנטצח אבל עם כבר שינוי אז עד הסוף) ו...
הוא ממש מרוצה.. האמת.. לא פרגנתי להם אבל גם זה קורה. -
@למדן-וידען אמר בעזרה למצטרפים החדשים:
משום מה היתה תקלת רשת נקודתית אצלו.
הבנתי שRL לא הצליחו לפתור את הבעיה (עד כמה שזכור לי מדובר על איזשהי התנגשות עם מערכת טלפוניה סינטריקס של בזק)מידע חשוב!
האם אכן מי שיש לו מרכזיה כזאת לא יכול להשתמש עם RL ?? -
@ליכט כתבתי שנראה לי.
ניתן לברר את זה מול RL כי אין כמוהו שיודע בדיוק מה היה שם.
(אילו החבר היה פונה אלי ושאני ידבר עם RL במקום, אני מאמין שהיינו פותרים את הבעיה בסופו של דבר, כי הוא עצמו לא מבין כלום בתחום) -
@למדן-וידען
יש לך מושג מה זה מנב"ס?
מישהו פנה אלי בנוגע לעבודה שלו.
מידע ופתרונות בנושא יעזרו לי. -
@dLive כן, זה עבד לו עד שהרשת נפל.
מדובר על סוג של פורטל של משרד החינוך..
עד כמה שידוע לי. -
אני גם בדקתי ומיד הופיע כמו שDLIVE סיפר (גם בחיפוש נטפרי וגם בחיפוש netfree)
-
@אורי
כנראה הסיבה למה איפה שאני בדקתי זה לא עלה, זה בגלל ששם חסומות המודעות של גוגל.
במקום שאתה בדקת יש אולי מסלול 'עסקים' ? -
@אורי זה חזק!!
אהבתי אותם :money_mouth:@administrators למה לא שמים פרסומות?
זה יכול להכניס הרבה כסף.. -
@ליכט
זה משנה איפה?
זו שערוריה!
הם משתילים א"ז ללקוחות שלהם!נ.ב. חיפשתי את הדף, ואני לא מוצא אותו. נדמה לי שהוא נחסם ע"י נטפרי. או שזו מודעה בעצם?
איך הסברתי למישהו על ההבדל ברמת הסינון:
הפירוט של רימון לגבי תוכן מסלול חסימה ברמה נמוכה נחסם ע"י הרובוט האוטומטי של נטפרי... -
@dLive
לא משנה איפה, פשוט סקרן אותי להבין למה אצלי זה לא הופיע.