מישהו יודע בעולם למה אין רשימה נורמלית איפוא מתחברים לנטפרי וקונים את הסימים שלהם
-
החנות מחתימה אותך בשעה שהנך מצטרף לתכנית דרכם שלא תעזוב בארבעה חודשים הבאים ולא תקנס, הם מנמקים את זה כי הם נותנים לך את הסים בחינם, ואינם מקבלים עליך שום דבר אלא אם כן תשאר ארבעה חודשים. אבל כאן הבן שואל הכיצד יתכן כי בחנות פלאפונים עם הכשר ותעודה שהכל שם כשר מכרו לי סים פרוץ לגמרי לגמרי??!!!
-
@איש-הערבה אמר במישהו יודע בעולם למה אין רשימה נורמלית איפוא מתחברים לנטפרי וקונים את הסימים שלהם:
החנות מחתימה אותך בשעה שהנך מצטרף לתכנית דרכם שלא תעזוב בארבעה חודשים הבאים ולא תקנס, הם מנמקים את זה כי הם נותנים לך את הסים בחינם, ואינם מקבלים עליך שום דבר אלא אם כן תשאר ארבעה חודשים.
זה לא קנס, אלא בדרך כלל עולה סים 50 ש"ח, יש חברות שמוותרים על החמישים שקל, ומתנים את זה בהישארות בחברה לכמה חודשים, כי אם לא כן הסוכנים לא מרוויחים עליך.
לאחר מעשה תדבר עם נטפרי אולי יש להם פיתרון זמני.
למידע טלפוני: 07-22-77-22-55 או באמצעות הדוא"ל info@netfree.linkאבל כאן הבן שואל הכיצד יתכן כי בחנות פלאפונים עם הכשר ותעודה שהכל שם כשר מכרו לי סים פרוץ לגמרי לגמרי??!!!
באמת מעניין מה התנאים של וועדת הרבנים בענין זה, בעיקר הפיקוח הוקם בשביל המכשירים תומך כשר, צריך לשאול אותם מה המדיניות בענין הסימים.
וועדת הרבנים לענייני תקשורת 025381158. -
@סופר אמר במישהו יודע בעולם למה אין רשימה נורמלית איפוא מתחברים לנטפרי וקונים את הסימים שלהם:
באמת מעניין מה התנאים של וועדת הרבנים בענין זה, בעיקר הפיקוח הוקם בשביל המכשירים תומך כשר, צריך לשאול אותם מה המדיניות בענין הסימים.
וועדת הרבנים לענייני תקשורת 025381158.הפיקוח הוקם גם לפקח על הסימים ולא רק על המכשירים. תפנה אליהם ו(אולי) תציל את הבאים אחריך.
-
@סופר
כפי הידוע לי חברות לא מתנות (ואולי אסור להם) לישאר בחברה.
כל מה שהסוכנים רוצים זה להרויח... והם מתוגמלים מהחברה לפי לקוח, כמה זמן צריך להיות לקוח כדי שהסוכן ירויח עליו כהוגן? זה בין 3 ל4 חודשים...
ולכן הסוכן מתנה את הישארותך כדי להרויח.
באם תקנה ישירות מהחברה ללא סוכן, שם אין קנסות.
יש חברות שלוקחות כסף על הסים ומזכות אותך על הסים כל חודש בכמה שקלים במידה ונשארת. -
@ww199ww
המידע לא מדויק
חנויות הסלולר רשאיות גם לפי החוק לקחת מהלקוח עמלה על השירות
במידה והלקוח נשאר X חודשים בחברה הם פוטרים אותו מתשלום
יש לזה תוקף חוקי
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@957 אבל לפחות שהסוכן לא יטעה אותו...
גם להטעות וגם לבקש כסף?
קצת מוגזם....ואני כותב את זה כאחד שמחכה כבר שבוע לניוד של המכשיר של אשתי, על שטות שהסוכן מורח אותי.
אם היה אפשר להתלונן כבר ממזמן הניוד היה -
@clickone
הגבתי רק בקטע של עלות החיבור והקנס,
לגבי השאר אתה צודק
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
-
@WWW הקליטה אצלו באזור ירושלים זה לא אייאייי
-
@דברים-בטלים תלוי מאוד בסוג המכשיר.
בנוקיה, לכל דגם, יש 2 סוגי RM, אמריקאי ואירופאי, (תדר 850 / 900).
כל החברות בארץ, למעט פרטנר (והוט מובייל), משתמשות בתדר האמריקאי.
זה משנה רק בדור 3, במקומות סגורים (במקומות פתוחים, יש עוד תדר ששווה לשניהם).
ישנם מכשירים התומכים בשני סוגי התקשורת, וישנם שרק באחד מהם.
זה מורגש בעיקר בחברות פלאפון ורמי לוי, כי הם תומכים רק בדור 3.
ולכן יש הרבה שמניידים לרמי לוי, עם מכשיר נוקיה 208, שנקנה באורנ'ג, והם מתלוננים על קליטה גרועה, (וכן במכשירי C2). -
@WWW זה כבר תקוע שם בתהליך הניוד.....
והוא מורח.....
דיברתי איתם וזה כנראה קשור אליו.
אבל מה איכפת לסוכן?
הוא את הכסף שלו (50 ש"ח על הסים) כבר קיבל.
עכשיו? שיחפשו אותו. -
מישו כבר כתב בפרוג על סוכן שלקח כסף על סים ונעלם ולא חיבר
כנראה שהייתה פה הונאה ????בכל אופו בקטעים של מעבר לחברה אחרת דרך אותו סוכן (זאת אומרת הסוכן שחיבר אותכם לחברה הקודמת)
בדרך כלל הם מסכימים להעביר ללא קנסות -
@ww199ww לא.
מדובר בחנות נורמלית בעיר בה אני מתגורר.
עם סניף בב"ב.חנות שלצערי אין להם כ"כ בעייה למכור סמארטפון פרוץ לילד בן 13. (בעיני ראיתי, ואילולא אשתי שהתערבה, הוא היה מוכר לו [היה באמצע המכירה, והבטיח לנו שאבא שלו ביקש. מה שלא היה נכון כלל])
-
@ww199ww זה בדיוק מה שאמרתי.
-
@סופר רק מדבריך נשמע שזה רוח של החברה
ואני אומר שזה כלל לא רווח של החברה אלא של הסוכנים