קידום פניות המשך לראש התור
-
@shraga אבל הרבה פעמים כל הפעלות אלו הם לא קדם העברה לטיפול מקצועי אלא טיפול מכיוונים שונים שבסוף מצליח או פתיחת חסימה שלא תמיד רואים את החסימה הבאה ולכן צריך כל פעם לעשות הקלטה נוספת ולחכות עוד יום.
-
@magicode אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
צריך לעבד את מה ש @נטפריס כתב בעבר פה בפרום
אולי כדאי לכתוב כמה מילים לגבי זאת באזור אישי במקום שכותבים פניות.
גם יעזור אם יש לינק באותו מקום להקלטות וכו' לעורר אנשים על נחיצות דבר זה. -
@aiib אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
הבעיה מתחילה בבעיות המצריכות המשך טיפול [מכירים את זה?: תעשה עכשיו הקלטה ותשלח, תנסה הפעלה מחדש, תפעיל את הקובץ הזה וכו' וכו'] במקרה כזה העסק נהיה ממש מטריד כי במקום המתנה של יום [לדוגמא] זה נהיה המתנה של יותר משבוע [כי בין כל התקדמות בנושא מחכים עוד היום וכמו שכתוב בסוגריים הקודמות]
חוץ מזמן ההמתנה מה שקורה בהרבה מהמקרים שהמתכנת שטיפל כבר לא זוכר במה מדובר וצריך להתחיל את הכל מחדש ובמידה והמענה יהיה יותר זריז יהיה לו יותר קל לטפל.
לכן הצעתי שפנייה שטופלה כבר ונצרכת להמשך טיפול אוטומטי תתקדם לראש התור.היו לי כבר כמה וכמה פניות שהצריכו המשך טיפל, והם לא היו פניות מורכבות, וטיפלו לי בזה כמו צ'אט!
(האמת שלאחרונה היה לי פנייה אחת שכן הייתי צריך לחכות יום אחרי שצרפתי הקלטה, אבל בד"כ זה לא כך).
כנראה שהבעיה מתחילה בפניות מסובכות. -
@WWW גם לי היו כאלו מקרים אבל בדר"כ זה לא קורה אולי במקרים חריגים שאין עומס וכדו'
כל עוד שהשיטה לא תשתנה אין סיבה שגם המציאות תשתנה -
@WWW מנין לך שהפניות לא היו מורכבות?
בשביל הסקרנות, כתוב כאן את מספרי הפניות ונבדוק. -
@MacroShadow מסתבר שהתכוונת להפנות את השאלה אלי ולא אל @WWW כי הוא אמר שטיפלו לו מהר ואני ההוא שהתלונן.
הבאתי בתחילת הפוסט מספרי פניה שבאחד מהם לפחות אתה נוכח לטובתך אני מצרף זאת שוב
דוגמאות: פניה מס' #144663
פניה מס' 127347
ואלו רק דוגמאות. יש עוד. -
משתמשים לא יכולים לדעת את מורכבות הפניה ,
לעיתים יש פניות שנראות למשתמש דבר של מה בכך , אך דא עקא שזה דורש עבודה מרובה ומקצועית, ולפעמים אפילו נטפרי משקיעה אנרגיות מוגזמות בשביל לפתור בעיה שהלקוח כמעט שכח שהוא ביקש אותה או שהוא שלח כי למה לא...
אני חושב כפי שכתבתי מס פעמים שכאשר יש פניה שמצריכה טיפול מורכב ויש ספק לגבי הנחיצות שלה (כוונתי למעט אם בנדאם כותב שזה העבודה שלו וכו ) וכאשר פניה מקבלת תגית טיפול מקצועי / בעיה סבוכה תתווסף תגובה במערכת הפניות המיידעת את הלקוח בדבר המורכבות של הפניה והמשתמש יבחר האם להמשיך בכל זאת את הטיפול בפניה או לחלופין לחדול , (לפעמים מדובר בדברים שכלל לא חשובים למשתמש אך הוא נתקל בחסימה ושלח פניה ),צורת הפעולה הזאת תפנה משאבים אמיתיים למקומות הנכונים לטובת כולם,
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@MacroShadow אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
@WWW מנין לך שהפניות לא היו מורכבות?
בשביל הסקרנות, כתוב כאן את מספרי הפניות ונבדוק.אני לא יודע בדיוק למה התכוונת, אם התכוונת לפנייה האחת שלא היתה מורכבת ולקחה זמן, אז המס' פנייה: 132380 (שאלתי אותך שם אם זה מסובך, לא ענית לי...)
-
@957 מסכים עם מה שכבודו אומר.
האם אני צריך להבין מתוך דבריך שפנייתי [בעבור אפליקציות שנמחקו ע"י הוויפרי ואני לא מצליח להתקינם שוב] שתויגה כבעיה סבוכה לא תיפתר בזמן הקרוב ואאלץ להסתדר בלי מחשבון ובלי נגן מוזיקה מזג אויר וכדו'???!?!? -
@aiib
פנה אליי אחרי שבת
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
תתווסף תגובה במערכת הפניות המיידעת את הלקוח בדבר המורכבות של הפניה והמשתמש יבחר האם להמשיך בכל זאת את הטיפול בפניה או לחלופין לחדול
עד כמה שנראה לי כיום לא נשלחת הודעה על כך שהטיפול מורכב ועלול להימשך זמן מכיוון ששליחת הודעה כזו תוריד את הפניה לתחתית הרשימה (בגלל ה"באג" של הדירוג לפי התגובה האחרונה), עוד סיבה לשנות את סדר הדירוג
הודעה כמו שאתה מציע שזה בעצם שאלה ללקוח, או שמדובר בפניה מורכבת באמת או שרואים שזה עניין חיוני ללקוח לפי סוג הפנייה (מרכזיות, תוכנות שמשמשות לצורך עבודה שוטפת וכו') או שהוא אכן מקבל כזו שאלה כפי שהצעת
@957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
פנה אליי אחרי שבת
אם טיפלת בו עדכן אותי בבקשה כיצד, הרצת הפקודות הרלוונטיות בpowershell לא הועילו
-
- לגבי הפניות ,
פניה שניכר לפי דברי הלקוח שמדובר בפניה חשובה נחוצה ודחופה - לא תשלח הודעה כלל ,(בלאוו הכי משתדלים לטפל בזה בעדיפות)
פניה מורכבת שנחיצותה מוטלת בספק - תוצג הודעת הסבר למשתמש המודיעה אודות מורכבות הפניה ובה יבחר האם להמשיך את הטיפול בפניה / או לא,
פניה מורכבת שניכר שאינה דחופה אך בכל זאת יש בה צורך כלשהוא - תוצג הודעה ללקוח המודיעה מורכבות הפנייה .
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
- לגבי הפניות ,
-
@shraga
לגבי האפליקציות
הוא לא פנה אליי
נסה להתקין דרך safe mode שים לב שאתה מפעיל את הpower shell כמנהל,
מה השגיאה שמוצגת אם קיימת כזו .
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:
פניה שניכר לפי דברי הלקוח שמדובר בפניה חשובה נחוצה ודחופה - לא תשלח הודעה כלל ,(בלאוו הכי משתדלים לטפל בזה בעדיפות)
אני חושב שגם במקרה כזה מוטב לשלוח הודעה ליידע את הלקוח שיתכן והפניה תמתין מעט
-