• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    קידום פניות המשך לראש התור

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    30 פוסטים 8 כותבים 5.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אורי @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

      צריך לעבד את מה ש @נטפריס כתב בעבר פה בפרום

      אולי כדאי לכתוב כמה מילים לגבי זאת באזור אישי במקום שכותבים פניות.
      גם יעזור אם יש לינק באותו מקום להקלטות וכו' לעורר אנשים על נחיצות דבר זה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • WWWW מנותק
        WWW נקיפדיה @aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        @aiib אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

        הבעיה מתחילה בבעיות המצריכות המשך טיפול [מכירים את זה?: תעשה עכשיו הקלטה ותשלח, תנסה הפעלה מחדש, תפעיל את הקובץ הזה וכו' וכו'] במקרה כזה העסק נהיה ממש מטריד כי במקום המתנה של יום [לדוגמא] זה נהיה המתנה של יותר משבוע [כי בין כל התקדמות בנושא מחכים עוד היום וכמו שכתוב בסוגריים הקודמות]
        חוץ מזמן ההמתנה מה שקורה בהרבה מהמקרים שהמתכנת שטיפל כבר לא זוכר במה מדובר וצריך להתחיל את הכל מחדש ובמידה והמענה יהיה יותר זריז יהיה לו יותר קל לטפל.
        לכן הצעתי שפנייה שטופלה כבר ונצרכת להמשך טיפול אוטומטי תתקדם לראש התור.

        היו לי כבר כמה וכמה פניות שהצריכו המשך טיפל, והם לא היו פניות מורכבות, וטיפלו לי בזה כמו צ'אט!
        (האמת שלאחרונה היה לי פנייה אחת שכן הייתי צריך לחכות יום אחרי שצרפתי הקלטה, אבל בד"כ זה לא כך).
        כנראה שהבעיה מתחילה בפניות מסובכות.

        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
        A M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          aiib @WWW
          נערך לאחרונה על ידי

          @WWW גם לי היו כאלו מקרים אבל בדר"כ זה לא קורה אולי במקרים חריגים שאין עומס וכדו'
          כל עוד שהשיטה לא תשתנה אין סיבה שגם המציאות תשתנה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • M מנותק
            MacroShadow @WWW
            נערך לאחרונה על ידי

            @WWW מנין לך שהפניות לא היו מורכבות?
            בשביל הסקרנות, כתוב כאן את מספרי הפניות ונבדוק.

            A WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @MacroShadow
              נערך לאחרונה על ידי

              @MacroShadow מסתבר שהתכוונת להפנות את השאלה אלי ולא אל @WWW כי הוא אמר שטיפלו לו מהר ואני ההוא שהתלונן.
              הבאתי בתחילת הפוסט מספרי פניה שבאחד מהם לפחות אתה נוכח לטובתך אני מצרף זאת שוב
              דוגמאות: פניה מס' #144663
              פניה מס' 127347
              ואלו רק דוגמאות. יש עוד.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 9579 מנותק
                957
                נערך לאחרונה על ידי

                משתמשים לא יכולים לדעת את מורכבות הפניה ,
                לעיתים יש פניות שנראות למשתמש דבר של מה בכך , אך דא עקא שזה דורש עבודה מרובה ומקצועית, ולפעמים אפילו נטפרי משקיעה אנרגיות מוגזמות בשביל לפתור בעיה שהלקוח כמעט שכח שהוא ביקש אותה או שהוא שלח כי למה לא...
                אני חושב כפי שכתבתי מס פעמים שכאשר יש פניה שמצריכה טיפול מורכב ויש ספק לגבי הנחיצות שלה (כוונתי למעט אם בנדאם כותב שזה העבודה שלו וכו ) וכאשר פניה מקבלת תגית טיפול מקצועי / בעיה סבוכה תתווסף תגובה במערכת הפניות המיידעת את הלקוח בדבר המורכבות של הפניה והמשתמש יבחר האם להמשיך בכל זאת את הטיפול בפניה או לחלופין לחדול , (לפעמים מדובר בדברים שכלל לא חשובים למשתמש אך הוא נתקל בחסימה ושלח פניה ),

                צורת הפעולה הזאת תפנה משאבים אמיתיים למקומות הנכונים לטובת כולם,
                ..................
                אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                לפרטים במייל 000@955.co.il

                A shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                • WWWW מנותק
                  WWW נקיפדיה @MacroShadow
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @MacroShadow אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                  @WWW מנין לך שהפניות לא היו מורכבות?
                  בשביל הסקרנות, כתוב כאן את מספרי הפניות ונבדוק.

                  אני לא יודע בדיוק למה התכוונת, אם התכוונת לפנייה האחת שלא היתה מורכבת ולקחה זמן, אז המס' פנייה: 132380 (שאלתי אותך שם אם זה מסובך, לא ענית לי...)

                  "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                  מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @957
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @957 מסכים עם מה שכבודו אומר.
                    האם אני צריך להבין מתוך דבריך שפנייתי [בעבור אפליקציות שנמחקו ע"י הוויפרי ואני לא מצליח להתקינם שוב] שתויגה כבעיה סבוכה לא תיפתר בזמן הקרוב ואאלץ להסתדר בלי מחשבון ובלי נגן מוזיקה מזג אויר וכדו'???!?!?

                    9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 9579 מנותק
                      957 @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib
                      פנה אליי אחרי שבת
                      ..................
                      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                      לפרטים במייל 000@955.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shragaS מנותק
                        shraga @957
                        נערך לאחרונה על ידי shraga

                        @957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                        תתווסף תגובה במערכת הפניות המיידעת את הלקוח בדבר המורכבות של הפניה והמשתמש יבחר האם להמשיך בכל זאת את הטיפול בפניה או לחלופין לחדול

                        עד כמה שנראה לי כיום לא נשלחת הודעה על כך שהטיפול מורכב ועלול להימשך זמן מכיוון ששליחת הודעה כזו תוריד את הפניה לתחתית הרשימה (בגלל ה"באג" של הדירוג לפי התגובה האחרונה), עוד סיבה לשנות את סדר הדירוג

                        הודעה כמו שאתה מציע שזה בעצם שאלה ללקוח, או שמדובר בפניה מורכבת באמת או שרואים שזה עניין חיוני ללקוח לפי סוג הפנייה (מרכזיות, תוכנות שמשמשות לצורך עבודה שוטפת וכו') או שהוא אכן מקבל כזו שאלה כפי שהצעת

                        @957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                        פנה אליי אחרי שבת

                        אם טיפלת בו עדכן אותי בבקשה כיצד, הרצת הפקודות הרלוונטיות בpowershell לא הועילו

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 9579 מנותק
                          957 @shraga
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @shraga

                          1. לגבי הפניות ,
                            פניה שניכר לפי דברי הלקוח שמדובר בפניה חשובה נחוצה ודחופה - לא תשלח הודעה כלל ,(בלאוו הכי משתדלים לטפל בזה בעדיפות)
                            פניה מורכבת שנחיצותה מוטלת בספק - תוצג הודעת הסבר למשתמש המודיעה אודות מורכבות הפניה ובה יבחר האם להמשיך את הטיפול בפניה / או לא,
                            פניה מורכבת שניכר שאינה דחופה אך בכל זאת יש בה צורך כלשהוא - תוצג הודעה ללקוח המודיעה מורכבות הפנייה .

                          ..................
                          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                          0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                          לפרטים במייל 000@955.co.il

                          9579 shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 9579 מנותק
                            957 @957
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga
                            לגבי האפליקציות
                            הוא לא פנה אליי
                            נסה להתקין דרך safe mode שים לב שאתה מפעיל את הpower shell כמנהל,
                            מה השגיאה שמוצגת אם קיימת כזו .
                            ..................
                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                            0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                            לפרטים במייל 000@955.co.il

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • shragaS מנותק
                              shraga @957
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @957 אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                              פניה שניכר לפי דברי הלקוח שמדובר בפניה חשובה נחוצה ודחופה - לא תשלח הודעה כלל ,(בלאוו הכי משתדלים לטפל בזה בעדיפות)

                              אני חושב שגם במקרה כזה מוטב לשלוח הודעה ליידע את הלקוח שיתכן והפניה תמתין מעט

                              קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @957
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @957 אני פונה!
                                אם זה עדיין רלוונטי אחרי ההבהרות של @shraga .....
                                תודה מראש

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון