• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    12 פוסטים 4 כותבים 1.9k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      אני מציע שתפתח דף בויקי.
      הדרכה למשתמש המתחיל בנטפרי.
      אבל צריך ממש לתמצת. לאנשים אין כח לקרוא המון.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ש מנותק
        שלו' @magicode
        נערך לאחרונה על ידי שלו'

        @magicode הכנסתי לכאן
        איני בקי כל כך בעריכה ובסגנון כיתוב, אשמח אם הבקיאים בזה יערכו את הדף.
        כמו"כ אולי כדאי להכניס את קישור לדף, בצד ימין בתוכן האתר.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מנותק
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          לדעתי צריך ממש לתמצת ולכתוב מה שאמור לעניין לפחות יותר מ 10 אחוז מהמתחברים. זה כתוב ממש בהרחבה. למשל העניין של דרישה לתשלום מעניינת אולי אחוז אחד.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            הוספתי שמה הערה למעלה.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            ש מרדכימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ש מנותק
              שלו' @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode עיקר הכוונה בעריכת המסמך, הינה שלקוח חדש - פשוט- לא יתקל מיד בבעיות (לדעתו) בלי לידע מיד את הפתרון.
              חלק גדול ממשתמשי האינטרנט אינם מבינים הרבה, הם צריכים שהדברים הבסיסיים שהם צריכים יעבוד וזהו, כשהם נתקלים בבעיה כל שהוא בדרכם קשה להם להתמודד עם זה.
              גם ענין התשלום מטריד לקוחות שמשתמשים בכרום ומקבלים הודעה ולא יודעים בדיוק מה עליהם לעשות, כמו"כ אלו שמשתמשים בפיירפוקס ולא מקבלים הודעה כלל, ופתאום ביום א' אין להם גלישה ללא שהם יודעים הסיבה.

              magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • מרדכימ מנותק
                מרדכי @magicode
                נערך לאחרונה על ידי מרדכי

                @magicode @שלו ערכתי ושיניתי קצת הנה

                בעיה בהמכלול ? ניתן לפנות אליי במייל
                NETFREE.MORDECI@GMAIL.COM
                מצפה לבנין בית המקדש
                שיבנה במהרה בימינו
                אמן!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • magicodeM מנותק
                  magicode @שלו'
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שלו' תיקנתי את הפיירפוקס.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • מ מנותק
                    מעמד @שלו'
                    נערך לאחרונה על ידי מעמד

                    @שלו' מה התכוונת בזה שכתבת במסמך הנ"ל-

                    צריך לכתוב על נקודות בפירוט יותר

                    ???

                    וחוץ מזה בהסבר על 'תמונות' כתוב

                    ניתן לקבל אידוקציה לגבי הזמן שהתמונות יוחזרו מהבדיקה

                    אולי צריך לכתוב אינדיקציה ?
                    בנוסף צריך לרשום שם בשורה 'כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב3 נקודות.' "ולציין סיבת הדחיפות"

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שלו' @מעמד
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מעמד אמר במסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת:

                      @שלו' מה התכוונת בזה שכתבת במסמך הנ"ל-

                      צריך לכתוב על נקודות בפירוט יותר

                      אני לא כתבתי את זה , עורך אחר כתב את זה בויקי.

                      וחוץ מזה בהסבר על 'תמונות' כתוב

                      ניתן לקבל אידוקציה לגבי הזמן שהתמונות יוחזרו מהבדיקה

                      אולי צריך לכתוב אינדיקציה ?

                      תודה על ההערה, תיקנתי בויקי

                      בנוסף צריך לרשום שם בשורה 'כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב3 נקודות.' "ולציין סיבת הדחיפות"

                      האם ידוע לך שציון סיבת הדחיפות גם עוזר ?

                      בנוסף שמתי לב שהמסמך עבר כמה עריכות מאז שפורסמתי את זה, והיא כבר מגילה ארוכה, אני מצטט מה ש @magicode כתב בתחילת הדף לעורכים שימו לב. צריך לכתוב בצורה מסודרת ובתימצות. צריך לכתוב רק דברים שאמורים לעניין לפחות 10 אחוז מהמשתמשים. פחות מזה צריך להשמיט. אפשר להשים לינק "לקריאה בהרחבה לחץ פה"
                      כונתי בעריכת המסמך היתה שלקוח חדש שמצטרף ידע מיד את הדברים שהוא חייב לדעת כדי שלא יתקע סתם, ובהמשך כבר ילמוד על שאר הדברים כמו שכולנו למדנו.

                      מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מעמד @שלו'
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שלו' אמר במסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת:

                        האם ידוע לך שציון סיבת הדחיפות גם עוזר ?

                        @נטפריס אמר בדחוף-חשוב-נחוץ-וקריטי
                        אם ישנה דחיפות תסבירו אותה: כרטיס טיסה למחר, וכדומה. אל תפריזו בדחיפות כי אתם עלולים להפסיד - העובד יכול לומר לעצמו שתוך שעה אין סיכוי אז ממילא הפניה הזאת היסטורית. העובד רואה את ה"דחוף!!!!" אבל זה כבר די שחוק לו. כולם רוצים הכל ומהר.

                        אם הוא כתב זאת כנראה שזה עוזר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מעמד @שלו'
                          נערך לאחרונה על ידי מעמד

                          @שלו'

                          תודה על ההערה, תיקנתי בויקי

                          תוקן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון