מסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת
-
אני מציע שתפתח דף בויקי.
הדרכה למשתמש המתחיל בנטפרי.
אבל צריך ממש לתמצת. לאנשים אין כח לקרוא המון. -
-
לדעתי צריך ממש לתמצת ולכתוב מה שאמור לעניין לפחות יותר מ 10 אחוז מהמתחברים. זה כתוב ממש בהרחבה. למשל העניין של דרישה לתשלום מעניינת אולי אחוז אחד.
-
הוספתי שמה הערה למעלה.
-
@magicode עיקר הכוונה בעריכת המסמך, הינה שלקוח חדש - פשוט- לא יתקל מיד בבעיות (לדעתו) בלי לידע מיד את הפתרון.
חלק גדול ממשתמשי האינטרנט אינם מבינים הרבה, הם צריכים שהדברים הבסיסיים שהם צריכים יעבוד וזהו, כשהם נתקלים בבעיה כל שהוא בדרכם קשה להם להתמודד עם זה.
גם ענין התשלום מטריד לקוחות שמשתמשים בכרום ומקבלים הודעה ולא יודעים בדיוק מה עליהם לעשות, כמו"כ אלו שמשתמשים בפיירפוקס ולא מקבלים הודעה כלל, ופתאום ביום א' אין להם גלישה ללא שהם יודעים הסיבה. -
-
@שלו' תיקנתי את הפיירפוקס.
-
@שלו' מה התכוונת בזה שכתבת במסמך הנ"ל-
צריך לכתוב על נקודות בפירוט יותר
???
וחוץ מזה בהסבר על 'תמונות' כתוב
ניתן לקבל אידוקציה לגבי הזמן שהתמונות יוחזרו מהבדיקה
אולי צריך לכתוב אינדיקציה ?
בנוסף צריך לרשום שם בשורה 'כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב3 נקודות.' "ולציין סיבת הדחיפות" -
@מעמד אמר במסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת:
@שלו' מה התכוונת בזה שכתבת במסמך הנ"ל-
צריך לכתוב על נקודות בפירוט יותר
אני לא כתבתי את זה , עורך אחר כתב את זה בויקי.
וחוץ מזה בהסבר על 'תמונות' כתוב
ניתן לקבל אידוקציה לגבי הזמן שהתמונות יוחזרו מהבדיקה
אולי צריך לכתוב אינדיקציה ?
תודה על ההערה, תיקנתי בויקי
בנוסף צריך לרשום שם בשורה 'כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב3 נקודות.' "ולציין סיבת הדחיפות"
האם ידוע לך שציון סיבת הדחיפות גם עוזר ?
בנוסף שמתי לב שהמסמך עבר כמה עריכות מאז שפורסמתי את זה, והיא כבר מגילה ארוכה, אני מצטט מה ש @magicode כתב בתחילת הדף לעורכים שימו לב. צריך לכתוב בצורה מסודרת ובתימצות. צריך לכתוב רק דברים שאמורים לעניין לפחות 10 אחוז מהמשתמשים. פחות מזה צריך להשמיט. אפשר להשים לינק "לקריאה בהרחבה לחץ פה"
כונתי בעריכת המסמך היתה שלקוח חדש שמצטרף ידע מיד את הדברים שהוא חייב לדעת כדי שלא יתקע סתם, ובהמשך כבר ילמוד על שאר הדברים כמו שכולנו למדנו. -
@שלו' אמר במסמך עם הדברים שמומלץ למשתמש חדש לדעת:
האם ידוע לך שציון סיבת הדחיפות גם עוזר ?
@נטפריס אמר בדחוף-חשוב-נחוץ-וקריטי
אם ישנה דחיפות תסבירו אותה: כרטיס טיסה למחר, וכדומה. אל תפריזו בדחיפות כי אתם עלולים להפסיד - העובד יכול לומר לעצמו שתוך שעה אין סיכוי אז ממילא הפניה הזאת היסטורית. העובד רואה את ה"דחוף!!!!" אבל זה כבר די שחוק לו. כולם רוצים הכל ומהר.אם הוא כתב זאת כנראה שזה עוזר
-