מתאם שיחות של נטוויזן
-
@6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@WWW הקוד חוזר אחרי איפוס כשמתחבר לרשת לפני שמתחבר לרשת אין לו מאיפה לקבל קוד ויש לו את הברירת מחדל של היצרן.
לא נראה לי.
@clickone זה נראה לך נכון? -
@clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.
נורמלי הורדה של 6?
-
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
בהצלחה.לפני שהיה לי נטפרי היה לי מהירות הורדה של 11 MB.
-
@הונגרי אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
ובמקרה שלך, זה נראה בעיית תשתית, כי 019 טוענים שבבזק רואים בעיה בקו, (ייתכן שיש 2 בעיות...).
בהצלחה.לפני שהיה לי נטפרי היה לי מהירות הורדה של 11 MB.
זה ממש לא קשור לנטפרי, כמו שאמרו זה הגדרה שנדפקה למודם.
-
אני גם אוכל מרורות כבר חצי שנה עם נטויזן, הרבה ניתוקים, נפילות ראוטר וכו וכו,
יש מישהו עם סינון נטפרי והראוטר של חברת טלפון שאינה בזק שעובד לו חלק חלק? -
@מושט אני עם פרטנר ללא שום בעיה.
-
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@WWW הקוד חוזר אחרי איפוס כשמתחבר לרשת לפני שמתחבר לרשת אין לו מאיפה לקבל קוד ויש לו את הברירת מחדל של היצרן.
לא נראה לי.
@clickone זה נראה לך נכון?לא נכון....
-
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.
נורמלי הורדה של 6?
ב15 מגה זה ממש יפה
-
@מושט לי יש.....
RL + 013
תפנה לרונן הוא ממש יעזור לך.
אם צריך תפנה אלי במייל..... -
@מושט אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
אני גם אוכל מרורות כבר חצי שנה עם נטויזן, הרבה ניתוקים, נפילות ראוטר וכו וכו,
יש מישהו עם סינון נטפרי והראוטר של חברת טלפון שאינה בזק שעובד לו חלק חלק?גם אצלי היו הרבה נפילות עד שהתקשרתי לנטויזון והנציגה הזינה אצלהם במערכת את השם משתמש וסימסא שיש הספק הנוכחי שלי, ומאז עובד לי חלק בלי בעיות.
הסיבה לכך הראוטר מבצע מדי פעם בדיקה עצמאית מול המערכת של נטויזון והוא מגדירה את עצמה לפי הפרטים שמופיע במערכת שלהם, - לפעמים אחרי שהמערכת מזהה שאין גלישה עם השם משתמש וסיסמא שמופיע אצלהם במערכת היא חוזרת לשם משתמש וסיסמא שהיה לה מקודם, ולכן יש ניתוק של כמה דקות שחוזר מעצמו.
צריך לבקש מהם 'לקבוע' את שם המשתמש והסיסמא (ככה הם קוראים לזה 'לקבוע').
-
@clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
למרות שנראה לי שאצלך זה לא יעזור, כי אתה אומר שיש לך מהירות של 15 מגה, ואז זה יכול להיות נורמלי.
נורמלי הורדה של 6?
ב15 מגה זה ממש יפה
א. לגבי הסיסמה בראוטר ציטטתי טכנאי של פרטנר, מקווה שלא אזדקק לבדוק את זה מעשית אבל אם כן נעדכן. בכל מקרה לפחות שם אין סיסמה קבועה לראוטר, כל ראוטר מקב סיסמה אחרת והטכנאי צריך לפנות לשרות כדי לקבל את הסיסמה הספציפית, בדרך כלל זה מגיע לו בהודעה יחד עם פק"ע.
ב. 6 מ"ב במהירות של 15 זה איטי מאד,אני מחובר ב 019 במהירות הזו, והמחשב בחיבור וויפי בלבד ומגיע למהירות של כ- 13 בדרך כלל
-
@6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
ב. 6 מ"ב במהירות של 15 זה איטי מאד,אני מחובר ב 019 במהירות הזו, והמחשב בחיבור וויפי בלבד ומגיע למהירות של כ- 13 בדרך כלל
@clickone נכון מאוד, למה אתה כותב שזה הרבה?
אני יש לי נטוויג'ן עם 019 במהירות 15, ואף פעם לא קבלתי פחות מ10, אם אני לא טועה. -
@clickone אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
בכל מקרה תזכור שהבעייה היא 3 דברים. (כנראה :-))
שייפינג. שייפינג. ושוב שייפינג.אם יש לי ספק של 15 מגה אז מהירות העלאה אמור להיות 0.8, אם מגדירים את השייפינג ל 3, האם זה יעלה את המהירות או שרק ישבש אותו ?
-
@מן-המודיעין אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
לאיים אליהם היתה לי בעיה כי למעשה הם החברה היחידה שעושה את זה היום, 012 פרטנטר כבר תקופה לא פותחים קווים כאלה הם אומרים שאין להם נתבים
עדכון, דיברתי אם נציג אחר בפרטנר ויש אפשרות לעשות קו ביתי, אבל העלות היא 56 לחודש פלוס נתב ללא הגבלה 3000 דקות,
ואילו כיום יש לי ללא הגבלה ממש בנטוויזן אני מגיע קרוב ל5000 דקות בחודש ע"פ החשבונית של נטווזן,משהו יודע אם באמת לוקחים כסף על חריגה כי אני רואה בפרסומים של נטווזן שגם ללא הגבלה אצלם מוגבל ל3600 דקות ומעולם לא גבו לי כסף על חריגה
-
@מושט אקווה שאם תפעל לפי הדברים הבאים, הכל יבוא על מקומו בשלום!
אני היו לי ג"כ המון ניתוקים (019 + נטוויג'ן, 15 מגה) וזה מאוד הפריע לי בעיקר בשיחות שהתנתקו באמצע (אתה יכול לחפש את ההיסטוריה כאן בפורום...).
כמובן שהתקשרתי ל019 ששלחו אותי לנטוויג'ן, ולנטוויג'ן ששלחו אותי ל019, וחזור ל019 ששלחו אותי אל נטפרי, בטענה שנטפרי לא עובד עם נטוויג'ן(!).
למעשה אני פ"א החלטתי שאני עושה לזה סוף!
התקשרתי ל019, וביקשתי מיד שיעבירו אותי לתמיכה טכנית, העבירו אותי, אמרתי לנציג שיש לי ניתוקים, הוא כמובן עשה בדיקה מול בזק, וראה שהכל בסדר, ואז הוא אומר לי אולי יש לך בעייה בחוט מהתקע, וכו', אמרתי לו, אני עכשיו מחליף, וזה כמובן לא עזר, ואז שאלתי אותו האם אתה רואה ניתוקים (הם רואים כל ניתוק), הוא ענה לי שכן, שאלתי אותו מה היו הניתוקים, אז הוא אומר לי כן היה לך היום בשעה 3 משהו פיזי, אמרתי לו בסדר, בשעה 3 כביתי את הראוטר, אבל יש לי ניתוקים כבר חודשיים ובשבוע האחרון זה החמיר, לא מעניין אותי, אתה עכשיו מתחיל להגיד לי מתי היה לי ניתוק בשבוע האחרון.
אז הוא מתחיל להגיד אתמול ב9, אני שואל אותו זה גם בעיית תשתית? הוא אומר לי, לא, מה כן? הוא אומר לי שהראוטר התנתק והתחבר שוב עם משתמש וסיסמה (הוא כנראה לא ידע בדיוק מה השגיאה, לכן הוא ניסה לדחות אותי בהתחלה שזה בעיית תשתית), וכך אנחנו עוברים על כל הניתוקים שזה היה אותו דבר, (חוץ מ3 בלילה שהראוטר מתאתחל כל לילה, הגדרה קבועה של נטוויג'ן), ואז נפל לו האסימון שיש לי בעייה בראוטר, שהוא מתאתחל כל כמה שעות.
כמובן שפניתי לנטוויג'ן, וישבתי איתם איזה שעה וחצי - שהנציג ניסה לאפס את הראוטר ולהגדיר מחדש מרחוק, אבל משום מה לא הלך לו, אחרי שעה וחצי הוא התייאש, ואמר לי, 'אני שולח לך טכנאי שיבדוק לך את הציוד', הגיע טכנאי הוא שאל אותי כזה 'מה אתה רוצה?' אמרתי לו שיחליף ראוטר, הוא הסכים והחליף לי לראוטר יותר מתקדם (שחור, עם 2 רשתות וייפי), ומאז התקשורת זורמת, ללא שום בעיות, ב"ה.לסיכום:
תתקשר ל019, תבקש מיד נציג תמיכה טכנית, תבקש שיגיד לך על כל ניתוק בשבוע האחרון, מה זה היה, ועם הנתונים האלה תפנה לנטוויג'ן, ותתעקש שיטפלו לך בפנייה, ואם לא מצליחים שישלחו טכנאי.
בהצלחה! -
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@6262 אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
ב. 6 מ"ב במהירות של 15 זה איטי מאד,אני מחובר ב 019 במהירות הזו, והמחשב בחיבור וויפי בלבד ומגיע למהירות של כ- 13 בדרך כלל
@clickone נכון מאוד, למה אתה כותב שזה הרבה?
אני יש לי נטוויג'ן עם 019 במהירות 15, ואף פעם לא קבלתי פחות מ10, אם אני לא טועה.אולי אני טועה, אבל ככה אני זוכר.
http://www.9comp.com/אינטרנט-אתרים/בדיקת-מהירות-הורדה-גלישה-אינטרנט/
למרות שזה מ2012....בכל מקרה ההעלאה ב15 מגה שונה משמעותית מ40. (שוב, ככה זכור לי. ומאד מאד יכול להיות שאני טועה. כשאני הייתי ב15 מגה אף פעם לא הצלחתי להגיע לשם... :()
ולסיום.
משהו מעניין שמצאתי. הייתי נועץ אותו כאן איפשהוא, או בויקי.10 טיפים מול שירות הלקוחות של ספקיות האינטרנט
-
@clickone נראה לי שיש כאן אי הבנה, אתה מדבר על מהירות העלאה?
-
@WWW אמר במתאם שיחות של נטוויזן:
@מושט אקווה שאם תפעל לפי הדברים הבאים, הכל יבוא על מקומו בשלום!
אני היו לי ג"כ המון ניתוקים (019 + נטוויג'ן, 15 מגה) וזה מאוד הפריע לי בעיקר בשיחות שהתנתקו באמצע (אתה יכול לחפש את ההיסטוריה כאן בפורום...).
כמובן שהתקשרתי ל019 ששלחו אותי לנטוויג'ן, ולנטוויג'ן ששלחו אותי ל019, וחזור ל019 ששלחו אותי אל נטפרי, בטענה שנטפרי לא עובד עם נטוויג'ן(!).
למעשה אני פ"א החלטתי שאני עושה לזה סוף!
התקשרתי ל019, וביקשתי מיד שיעבירו אותי לתמיכה טכנית, העבירו אותי, אמרתי לנציג שיש לי ניתוקים, הוא כמובן עשה בדיקה מול בזק, וראה שהכל בסדר, ואז הוא אומר לי אולי יש לך בעייה בחוט מהתקע, וכו', אמרתי לו, אני עכשיו מחליף, וזה כמובן לא עזר, ואז שאלתי אותו האם אתה רואה ניתוקים (הם רואים כל ניתוק), הוא ענה לי שכן, שאלתי אותו מה היו הניתוקים, אז הוא אומר לי כן היה לך היום בשעה 3 משהו פיזי, אמרתי לו בסדר, בשעה 3 כביתי את הראוטר, אבל יש לי ניתוקים כבר חודשיים ובשבוע האחרון זה החמיר, לא מעניין אותי, אתה עכשיו מתחיל להגיד לי מתי היה לי ניתוק בשבוע האחרון.
אז הוא מתחיל להגיד אתמול ב9, אני שואל אותו זה גם בעיית תשתית? הוא אומר לי, לא, מה כן? הוא אומר לי שהראוטר התנתק והתחבר שוב עם משתמש וסיסמה (הוא כנראה לא ידע בדיוק מה השגיאה, לכן הוא ניסה לדחות אותי בהתחלה שזה בעיית תשתית), וכך אנחנו עוברים על כל הניתוקים שזה היה אותו דבר, (חוץ מ3 בלילה שהראוטר מתאתחל כל לילה, הגדרה קבועה של נטוויג'ן), ואז נפל לו האסימון שיש לי בעייה בראוטר, שהוא מתאתחל כל כמה שעות.
כמובן שפניתי לנטוויג'ן, וישבתי איתם איזה שעה וחצי - שהנציג ניסה לאפס את הראוטר ולהגדיר מחדש מרחוק, אבל משום מה לא הלך לו, אחרי שעה וחצי הוא התייאש, ואמר לי, 'אני שולח לך טכנאי שיבדוק לך את הציוד', הגיע טכנאי הוא שאל אותי כזה 'מה אתה רוצה?' אמרתי לו שיחליף ראוטר, הוא הסכים והחליף לי לראוטר יותר מתקדם (שחור, עם 2 רשתות וייפי), ומאז התקשורת זורמת, ללא שום בעיות, ב"ה.לסיכום:
תתקשר ל019, תבקש מיד נציג תמיכה טכנית, תבקש שיגיד לך על כל ניתוק בשבוע האחרון, מה זה היה, ועם הנתונים האלה תפנה לנטוויג'ן, ותתעקש שיטפלו לך בפנייה, ואם לא מצליחים שישלחו טכנאי.
בהצלחה!דבר ראשון תודה על הפירוט הברור, אני עם RL ולא עם 019, נטויזן החליפו לי ראוטר, כרגע ראוטר לבן שלהם, כל פעם היה בעיה אחרת בעיקר ניתוקי שיחות ואין אינטרנט, כרגע יש בעיה מוזרה מאד, פעם ביומיים בערך נופל לי הDSL ללא שום סיבה ולא חוזר עד ש.... אני מחבר ישירות לשקע בקיר לחור של האינטרנט קו טלפון מרים את השפורפרת שומע שקו זה חסום לשיחות יוצאות (כי זה קו אינטרנט) ואז מחזיר חזרה את הDSL והכל חוזר למקומו בשלום.
אבל פשוט פשוט נמאאאאאאאאאאאס לי כל יומיים תקלה אחרת, אני כבר מומחה לרוב התקלות של 013. (ולרמת המשכל של הנציגים שם ) ולכן אני רוצה לעבור לחברה אחרת.
בלי קשר לזה אני הזמנתי עכשיו לבית עוד תשתית (כי בזק העלו את המחיר ואני הולך לנתק בהקדם את הראשונה), ואז אני ישאיר את תשתית מס 1 רק עם 013 ללא שום אינטרנט (כלומר ש013 יספקו לעצמם את האינטרנט למתאם שיחות) ואז נראה מה קורה. אני יעדכן פה.
בכל מקרה ממה שכתב @6262 נראה שרק פרנטר זה סבבה? או שיש עוד חברות? -
ועוד דבר מישהו יודע אם אפשר לחבר את המתאם של 013 לראוטר, כלומר שהוא יקבל אינטרנט מראוטר שלי ולא מDSL.
-
@WWW גם וגם.
שוב, ייתכן מאד שאני טועה. כבר ממזמן לא עם 15