חבילת גלישה 'בורחת'!
-
@יבקע-כשחר אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
וזה לא אמור להיות רשום בנתון של 'שימוש בנתונים'?
זה אמור להיות, אם תלחץ על 'הצג פרטי שימוש'.
שם אמור להיות כתוב לך מה 'גנב' לך את החבילה. זה יכול להיות העדכוני מערכת (תחת השם 'מערכת'), ועוד הרבה דברים. קח בחשבון, שתוכל לראות שם שאיזה תוכנה תמימה למדי שתתה לך כמה ג'יגות נכבדות, וגם כל מיני הפתעות אחרות.
אם עדיין אתה מסתבך תוכל להעלות לכאן צילום מסך של העמוד ההוא, ו/או הקלטת תעבורה (כלומר את הקישור של ההקלטה), ותוך כמה דקות מישהו יגלה לך מה הסיפור.
אה, ויכול להיות עוד משהו. אם בנטסטיק שלך יש wi-fi, אז אם לא חסמת אותו יכול להיות שמישהו התחבר לך לרשת.
-
אם התחלת את החבילה באמצע החודש אז היא מחושבת באופן יחסי (בחודש הראשון כמובן)
-
השלם אינו גדול מסך חלקיו.
ה'מבט כולל' מהווה סיכום של כל הנתונים המצויים ב'הצג פרטי שימוש'.
(כאשר כרום לוקח נתח של כ2 גי' ומערכת קרוב ל 2 ועוד משהו כנראה זה הורדה של אופיס משתמש ב 1.5, השאר צולל למספרים דו ספרתים של מגה בייט)אכן החבילה התחילה באמצע החודש ואם זה אכן מחושב באופן יחסי אפשר להפחית כ3 ג'יגה, רכן מסביר חלקית.
-
@יבקע-כשחר המערכת, כנראה עדכוני ווינדוס.
תגדיר את המחשב כ'חיבור לפי שימוש'. -
@WWW תודה.
איפה אני עושה את זה? ומה המשמעות של זה? -
@WWW לא עוזר בדר"כ, מנסיון גם בחיבור לפי שימוש הוא מבצע הורדות הזויות.
רק השבתה דרך הservices. @יבקע-כשחר עיין כאן.
-
בעבר היה לי כזה דבר כשחיברתי את הסטיק שלי למחשב נייד לנובו שבדקות ספורת סיימתי את כמות הגלישה
לפני כמה ימים ראיתי בפרוג שאכן יש להזהר ממחשב לנובו -
@זהיר אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
רק השבתה דרך הservices.
אם יש לך אנטיוירוס איסט 10 ומעלה, זה גם לא עוזר, כי הוא מפעיל את העדכונים שוב.
-
@סמוי אני משתמש עם לנובו וברוך השם אין בבעיות
-
אכן יש לי לנובו!
השאלה שלי, האם את השימוש הזה הוא לא אמור לרשום בשימוש בנתונים'?
בקיצור האם יש תעבורת רשת מסוג מסויים שלא אמור להירשם בנתונים הנ"ל? -
@יבקע-כשחר בעבר פירסמתי גם אני פוסט בענין הנ"ל.כמה וכמה חבילות עפו לי ככה, התקנתי תוכנות לדיווח תעבורת רשת, חסמתי עידכונים, מה לא. ל019 לא היו תשובות ולי היה כבד מהשאלות.
פשוט - עברתי, וה----כל הסתדר. -
אני גולש תקופה ב019 סלולרי ואני לא חושב שהחישוב שלהם מזייף, עכ"פ אצלי
למרות שכבר שמעתי תלונות על כך -
@shraga @957
גם לי היה בעיות, אין לי הוכחות מוצקות, אבל דבר אחד אני יודע שהייתי בחברה אחרת עם 7 ג'יגה, וזה החזיק לי עד סוף החודש, וב019 יש לי 10 גיגה, ותוך עשרה ימים נגמרה לי החבילה.
מה שמעניין, שאחרי שביקשתי שיוסיפו לי חריגה, וציינתי בפניהם את הטענה שלי, בנתיים החבילה עדיין לא נגמרה אחרי עשרים יום. -
@סופר יכול להיות שבסים כשר היה חסום לך העדכונים של וינדוס ולכן זה לא הוריד מהחבילה
-
@shraga לא, דווקא היה תקופה פתוח, ונראה לי שלכן היה לי אינטרנט לאט, ומחמת כך עברתי מהם. ואחרי שעברתי ל019 תפסתי את עצמי זה וסגרתי שוב את העדכונים.
-
בRL וב סים כשר העידכונים מושבתים לגמרי. זה יותר טוב מחסימה כי בחסימה הוא מנסה כל הזמן לעדכן וזה גם לוקח משהו.
-
-
הזוי לגמרי!!
בהמשך לחודש הקודם, ב17 בחודש התחיל מחזור חדש כך שקיבלתי שוב חבילה של 10 ג'יגה.
ב22 לחודש החבילה נגמרה- תוך 5 ימים!התקשרתי לשירות, הם אומרים שב 22 לחוש השתמשתי עם 8.5 ג'יגה!
[לטענתי שלא עשיתי דבר חריג, הם אומרים שזה אולי עדכוני מערכת...]
בפירוט של שימוש בנתונים מצויין שב30 ימים האחרונים השתמשתי ב 8.33 ג'יגה בס"ה.
לפי מה שרשמתי לפני, ב17 בחודש היה רשום כ 6.5 ג'יגה, הוי אומר שימוש של פחות מ -2 ג'יגה בחודש.אהיה אסיר תודה למי שיש בידו לחלצני מפלונטר זה!
-
@שלום-על-ישראל אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
ל019 לא היו תשובות ולי היה כבד מהשאלות.
פשוט - עברתי, וה----כל הסתדר.כל ההוכחות ששיריינתי לעצמי לא הועילו. הם טוענים שחוקית אסור להם לראות במה גלשת ומה משך את החבילה. קצת התפלאתי, אבל מסתבר שזה מבוי סתום.
לפלא שבחברות אחרות זה לא קורה.
נראה לי שהפתרון שכתבתי הוא היחיד. -
@יבקע-כשחר @שלום-על-ישראל
ומה @957 @frize37 אומרים על זה.