019 מה קרה?
-
יש למישהו מושג מה קרה למהירות ל 019?
-
פוסט זה נמחק! -
אני רוצה לראות בדיקת מהירות מפה.
http://www.speedtest.net/
בסיום הבדיקה. יש מספר כמו זה Result ID 7119000000 שהוא בעצם לינק תעתיקו אותו לכאן. -
@magicode אני לא חשתי בשינוי לאחרונה
http://www.speedtest.net/result/7119465174 -
http://www.speedtest.net/result/7119465408
זה בדיקת המהירות שלי [נט - סטיק, 019]
ואני כן חשתי בהאטה משמעותית בתקופה האחרונה. -
@גלינג עם מה אתה גולש?
-
@אוריויל כמוך.
-
@גלינג דור 3 או 4?
שלי 3 -
@אוריויל 4
-
אני גם חווה איטיות נוראה בשבוע האחרון
019 קוי 100 מ"ב
במקום זה המהירות הורדה שלי היא 2.20 מ"ב!
מצ"ב לינק http://www.speedtest.net/result/7119471695 -
@יותר
עשית טסט עם WIFI או כבל? אם עשית עם WIFI תנסה עם כבל. -
ניסתם לנטרל כמו שצריך את הגנת האינטרט של האנטי וירוס ולעשות בדיקת מהירות?
-
@magicode
http://www.speedtest.net/result/7119522427
העלאה אכן מעט נמוכה אבל ההורדה סביר לגמרי. -
@גלינג
איתך הכל בסדר הלוואי שלכולם היה ככה. שאר החברה פה ממש סובלים. -
@magicode ידעתי גם ידעתי.
באתי להראות שלא בהכרח זה בעיה של 019. -
אחרי מה שרואים פה. http://forum.netfree.link/topic/3591/גלישה-איטית-ב019-פתרון/7
ואחרי הבדיקת מהירות של @גלינג
אפשר לסכם את העניין. בעיות מהירות זה רק בעיה אצל הלקוח. כמו שמפורט בויקי של נטפרי.
http://netfree.link/wiki/תקלות_ופתרונן
אם היה בעיה אמיתית בסינון או בספק זה היה לכל הלקוחות.
זה נדמה ללקוח שאם הוא יתקשר לנטפרי או ל 019 יגידו לו הא יש לך איטיות. שניה נוריד לך את ההגדרה של האיטיות מהחשבון שלך. זה לא עובד ככה.
העבודה שלהם זה למצוא את הגורם האיטי אצל הלקוח כלומר אצלכם תעריכו את העבודה שלהם. -
@magicode אני ב-15MB 019 קוי נטפרי (כמובן) ואני מקבל רק 5.9.
בשיחה שערכתי עם 019 לפני כמה דקות, הם אומרים שיש בעיה בנטפרי ועובדים על זה בנטפרי לתיקון התקלה.
אם אפשר יותר פרטים מה הצפי? -
@magicode אמר ב019 מה קרה?:
אחרי מה שרואים פה. http://forum.netfree.link/topic/3591/גלישה-איטית-ב019-פתרון/7
ואחרי הבדיקת מהירות של @גלינג
אפשר לסכם את העניין. בעיות מהירות זה רק בעיה אצל הלקוח. כמו שמפורט בויקי של נטפרי.
http://netfree.link/wiki/תקלות_ופתרונן
אם היה בעיה אמיתית בסינון או בספק זה היה לכל הלקוחות.
זה נדמה ללקוח שאם הוא יתקשר לנטפרי או ל 019 יגידו לו הא יש לך איטיות. שניה נוריד לך את ההגדרה של האיטיות מהחשבון שלך. זה לא עובד ככה.
העבודה שלהם זה למצוא את הגורם האיטי אצל הלקוח כלומר אצלכם תעריכו את העבודה שלהם.לחלוק עליך אני לא יכול
אבל בשירות של נטפרי
אמרו לי :
תתקשר ל019 ותבקשו להחליף מכונת סינון
כמובן שלא החליפו ואמרו שאין להם בכלל גישה לכזה דבר
אז עד היום היה עוד כמה פעמים אותו דבר
וחוץ מלהגיד תכניס יוזר וסיסמא מחדש
אבל ללא תועלת
(זה היה ביום שישי צהריים לפני כמה שבועות)
וכמובן שזה היה אחרי כמ''פ עם איטיות פתאומית בגלישהתודה רבה
בהצלחה רבה -
אתם לא מפרטים האם ביצעתם את הבדיקה עם כבל או WIFI האם זה סלולארי או קווי. כלום.
לגבי התקלה גמרנו עם התקלה. זהו. עכשיו אם יש איטיות זה קשור לציוד של הלקוח. אם בנטפרי או ב 019 יש נציגים לא מקצועיים שלא מצליחים למצוא את הבעיה בציוד של הלקוח אפשר לפנות לטכנאי פרטי שימצא כמובן שזה יעלה לכם כסף.
-