מעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!
-
בכדי להקל על מערכת נטפרי בהקצאת משאבים לתמיכה טלפונית יעילה יותר, אנחנו שוקלים להקים שלוחה טלפונית במרכזייה של נטפרי שתיהיה במוצהר על בסיס מתנדבים.
ישנם הרבה מתעניינים בפרטים על נטפרי שאין להם את הזמן לעבור על הפורום והמדריכים כדי לקבל תשובות לשאלות שלהם, וכן מצטרפים הנתקלים בבעיות טכניות פשוטות, אשר כל משתמש וותיק יוכל לסייע בעדם.כל אחד יוכל לדווח באילו שעות הוא מעוניין להתנדב, ונכניס אותו לרשימת המתנדבים במרכזייה.
המערכת עובדת על בסיס צינתוק. דהיינו, אם מדובר בשעה שאתם זמינים לקבלת שיחות, תקבלו צינתוק על כך מהמרכזייה (לטלפון האישי שלכם) ביחד עם מתנדבים אחרים המוגדרים לשעה זאת, והמתנדב הראשון שיחייג בחזרה למס' שחייג אליו, יקבל את השיחה.מראש הננו להודיע כי:
- לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.
- כל השיחות יוקלטו למטרת בקרה ושיפור השירות.
- השירות יהיה נסיוני. ולאחר תקופה של כחודש, נבדוק את התועלת שלו, ונשקול את המשך הדרך.
- ההחלטה על ההפעלת השירות, תלויה במידת ההיענות מצד מתנדבים.
המעוניינים להצטרף, ניתן לפנות אליי לכתובת המייל baruch@netfree.link
בהצלחה
-
אנחנו ניאלץ לבטל את המייזם הזה עוד לפני שהוא החל.
מס' מאוד קטן ולא מספק של מתנדבים הציעו את עצמם.
(זה לא איום, אלא עובדה :frowning2: )
-
יכול להיות שהסיבה למיעוט הנרשמים היא חוסר בטחון עצמי שבאמת יוכלו לתמוך ומפחדים שישארו עם לשון בחוץ כשמישהו יתקשר אליהם
אולי כדאי לעשות סדנת הכשרה של כמה שעות או להכין קליפ מושקע שמלמד את התומכים על כל סוגי הבעיות האפשריות והפתרונות -
אולי אנשים מפחדים שלא יחזיקו מעמד בשעות שהם התנדבו.
האם תוכל להסביר יותר מה זה כולל. כמה דקות \ שעות ממוצע זה אמור לקחת ליום \ שבועה וכו'.
לדוגמא בשעות שמתנדבים כמה טלפונים עלולים לבוא וכמה זמן זמן שיחה אמור לקחת בממוצע וכו'. -
אני דווקא סובר שאם תבקש כאן בפורום שמי שרוצה יציע את עצמו יהיה תחרות ויהיה הרבה נרשמים רק תבדוק פטנט איך תדע מי ומי הכותבים
-
@baruch אני נלחצי בזה:
@baruch אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:
מראש הננו להודיע כי:
- לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.
ופחדתי להתנדב לך תדע.. ואז תרגיש מושפל..
-
אני מאד רוצה להתנדב לעניין, רק כמו שכתב @malo4000 אני לא בטוח שאוכל לענות על כל השאלות, וכמו"כ אני לא יכול לדעת מראש אם באיזה שעות אהיה זמין ולכמה זמן, (יש ימים שאתה יכול לענות הרבה לטלפונים תוך כדי עבודה במקביל, יש ימים שאתה עם אנשים, וכו')
ואגב @למדן-וידען אני לא חושב שתסונן כ"כ מהר... -
@baruch אולי ניתן לעשות שניתן להירשם כשזמינים ולהתנתק כשלא, בשיחת טלפון?
זה יעזור מאוד כי כמו ש @ezra לא יכול לדעת מראש באיזה שעות וכדו' ומצד שני הוא לא רוצה להירשם לכל היום ואז הוא יוטרד כל הזמן..
כשהוא יכול הוא מתקשר ונרשם.. ואח"כ מתנתק (סוג של השתקת הקבוצה שיש בקווי הווצאפ).כמו כן צריך לתת אפשרות של העברת השיחה למתנדב אחר במקרה שהמתנדב לא מצליח לעזור וכדו' שלא יצטרכו לנתק ולהתקשר שוב.
-
רשמו החברים שלש סיבות שמסביר למה לא מספיק אנשים התנדבו.
א) פחדו שלא יקבל אותם
ב) היה קשה להתחייב על שעות קבועות מראש
ג) דאגו שלא ידע מה לענות.מסתמא יש דרכים לא קשים להפחית הבעיות האלו ובעז"ה אז תוכל לישם הרעיון החשוב הזאת.
-
רק הערת ביניים אני חושב שזה תשובה לאילו שלא רוצים לשלם ורוצים שיהיה בחינם
שאי אפשר להתבסס רק על מתנדבים -
אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות
-
@קרמבו אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:
אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות
אפשר לעשות אולי
אפשרות העברת שיחה לתמיכה/נציג ברמה גבוהה יותר
אם לא מסתדרים -
מה עם אפשרות של הקשת נושא הפניה והשארת טלפון (כמו שיש במוקד היעוץ של האינטרנט) וכל אחד יקבל הודעה או צינתוק וכדו' לפי הנושא אליו הוא נרשם.
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!