ב"ה הכל הסתדר 019
-
לכל המעוניינים לדעת למה הגלישה שלי היתה נמוכה גם ל@957
כיון שהסים שלי היה ישן דהיינו בצבע אפור
החלפתי לחדש בצבע לבן ומצויין עכשיו
מהעלאה של-0 ל-7
נ.ב
בשעה 12:30 דיברתי עם שירות הטכני ב019. בדרך ללקיחת הסים החדש
ושאלתי אותם מה קרה אתמול למה לא היה גלישה.
והוא אמר לא היה שום דבר.
לחצתי עליו קצת והוא בירר וחזר "שאלתי אצל המומחים והם אמרו לא קרה כלום"
אמרתי להם שבפורום של נטפרי אומרים ששידרגתם את המערכות ולכןהיו בעיות ועכשיו הקליטה תהיה חזקה ומהירה
והוא אמר לי "אמרו לך שטויות"
הבעייה היא בנטפרי...
להם יש בעיות והם אומרים שלנו יש בעיות.
אולי @הראל-019 יוציא הבהרה מה קרה אתמול. -
@יעקב.ק
אתה יכול לשלוח לי למייל netfree613@gmail.com את הטלפון שלך. שהתקשרת ל 019.
אני רוצה לבקש מהם את ההקלטה של השיחה הזאת. -
@magicode אתה יכול למשוך גם השיחה מלפני כ שעה ששם גם אמרו לי שלא בוצע שום שידרוג
-
לא היה כבושם הזה
תראו מה סים חדש עושה
-
@יעקב.ק מה אז כל התלונות שלך בחודשים האחרונים היו לא מוצדקות?!?...
-
גם לי ב019 היו בימים האחרונים איטיות במיוחד בשעות אחה"צ (לא קשור למיקום!!!!)
וניסו לפתור אבל לא הצליחו.
הטכנאי אמר לי שהוא לא מבין מה הבעיה. -
@מושט אם זה איטיות בעיקר בשעות מסויימות זה אומר בדרך כלל שיש עומס על האנטנה באיזור שלך או מיכשור שבדיוק נמצא אז שגורם לשיבוש.
יש לי מחשב עם סים של פלאפון מקורי וכידוע פלאפון נחשבת החברה הכי טובה וגם שם יש לי גלישה של 10 מגה במקרה הטוב מה לעשות מיסוך. וגם אצלי יש שעות יותר טובות ויש פחות. השעות המבוקשות יותר הם האיטיות יותר -
פשוט 019 משדרגים את כל המערכות שלהם ובעזרת השם הם מקווים שהיום כבר הכל יסתדר ויהיה יותר מהיר
-
@מושט אמר בב"ה הכל הסתדר 019:
גם לי ב019 היו בימים האחרונים איטיות במיוחד בשעות אחה"צ (לא קשור למיקום!!!!)
וניסו לפתור אבל לא הצליחו.
הטכנאי אמר לי שהוא לא מבין מה הבעיה.איזה צבע הסים שלך?
אם אפור אז זה סים ישן ואינו עובד טוב...
תחליף ללבן