אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה
-
@מעלה-ומוריד אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
הנה תסתכל 5 קולות הלכו על אפשרות לשלם בהו"ק בנקאית...
אני מכיר מישהו שלא התחבר לנטפרי רק בגלל זה
-
@מעלה-ומוריד
לפעמים הקושי לא קשור לגודל שיפור.
הקושי יכול להיות עצום והשיפור יהיה קטן.
אבל מי אני שיחליט על גודל השיפור. אולי השיפור בשבילי הוא קטן אבל בשביל אחרים הוא ענק.
בשביל זה יש הצבעה. -
@magicode עינינו הרואות, לפי מספר ההצבעות שהשיפורים לא ממש 'עצומים'.
מן ההיגיון והטעם לכלול אותם ברשימה אחת, מה גם שכחבילה הם בעלי משקל הרבה יותר גדול.
אולי אז גם יש טעם לפיתוח, ברגע שמדובר בשיפור כולל של נקודות חשובות בממשק.כמובן הכל לפי רוב העבודה. חבילה שתכלול שיפורים רבים, אך תהיה קלה לביצוע - זה רעיון לא רע.
הלא כן? -
@מעלה-ומוריד
חלק מהמטרה בהצבעות זה ליצור מוטיבצה אצל המפתחים של נטפרי. אנחנו לא רובוטים אנחנו בני אדם.
ואם זה יהיה ארוז בחבילה נאבד את האפקט הזה. וגם אני לא חושב שראוי לארוז משהו שבחבילה. -
@משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות".. -
@shraga עדיין מה מבין מי שרואה את הלחצן הבא?
סוגר, לא? -
@משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
לא פעם קורה בפניות (בעיקר פניות עם שרשור ארוך) שרוצים לסגור את הפניה,
בכדי להקל על התמיכה, אך אז הפניה נעלמת (למשתמש עכ"פ).
אולי כדאי להוסיף לרשימת ההצבעות "הוספת אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה"
או "הוספת אפשרות צפייה בפניות סגורות"@magicode יכול להיות שיוסיפו את זה לרשימת ההצבעה?
-
@משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@magicode יכול להיות שיוסיפו את זה לרשימת ההצבעה?
@shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות".. -
@משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@shraga עדיין מה מבין מי שרואה את הלחצן הבא?
סוגר, לא? -
@shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות"..צילום מסך מהיום
מה זה אומר שהחזירו את זה? -
@משרדי זה לפני שענו לך
-
@משרדי מעניין ! אצלי אין את זה !
-
@magicode אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@מעלה-ומוריד
חלק מהמטרה בהצבעות זה ליצור מוטיבצה אצל המפתחים של נטפרי. אנחנו לא רובוטים אנחנו בני אדם.
ואם זה יהיה ארוז בחבילה נאבד את האפקט הזה. וגם אני לא חושב שראוי לארוז משהו שבחבילה.@משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
לא פעם קורה בפניות (בעיקר פניות עם שרשור ארוך) שרוצים לסגור את הפניה,
בכדי להקל על התמיכה, אך אז הפניה נעלמת (למשתמש עכ"פ).
אולי כדאי להוסיף לרשימת ההצבעות "הוספת אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה"
או "הוספת אפשרות צפייה בפניות סגורות"
@magicode@magicode אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@מעלה-ומוריד
לפעמים הקושי לא קשור לגודל שיפור.
הקושי יכול להיות עצום והשיפור יהיה קטן.
אבל מי אני שיחליט על גודל השיפור. אולי השיפור בשבילי הוא קטן אבל בשביל אחרים הוא ענק.
בשביל זה יש הצבעה.@magicode תכל'ס זה עולה להצבעה? איזה נכסססס...
-
@משרדי תסביר מה ההצעה,
אמרו לך שלא צריך כלל לסגור. -
@נטפריס אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
@משרדי תסביר מה ההצעה,
אמרו לך שלא צריך כלל לסגור.ההצעה היא הוספת אפשרות צפייה בפניות סגורות. לפניות שסגרו כבר.
-
@zvizvi
הסיבה שהעלמנו את זה כי היו כאלה שהתלוננו שהם לא יכולים למחוק פניות. אז עשינו את זה ככה.
אבל באמת אני חושב שצריך להיות מוצג. והצעה על כפתור נוסף להעלמת פניות צריכה לבוא בנפרד. -
@magicode אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:
הסיבה שהעלמנו את זה כי היו כאלה שהתלוננו שהם לא יכולים למחוק פניות.
בשביל מה למחוק? סדר?