קישור חדש למכלול
-
@אליצור-יחיאל אמר בקישור חדש למכלול:
בלי ליידע או לבקש החליטו מנהלי נט פרי להעביר אטומטית כל קישור לויקיפדיה לדף מקביל ב'המכלול'. אני אחד מהעורכים בויקיפדיה (ומקווה גם לעשות עבודה טובה יותר במכלול) ונגרמה לי עגמת נפש ובזבוב שעות עבודה על עריכות שלא יכולתי להמשיך או לבדוק קישורים (ושינויים מי מה ומתי).
אני קובל על כך. ומצפה שלא ייעשו דברים כאלה בלי ייעוץ או מתן בחירה. (כשהתחברתי לנט פרי ידעתי שיש והרי זה ממש חשש גזל והונאה על פי דיני התורה לשנות שינוי מהותי כל כך )
גם אני מקווה שיום אחד תהיה ויקיפדיה תורנית ומסודרת. בנתיים זו בדיחה לייבא ערכים אוטומטית בלי לבדוק מקורות ותימוכין. מה גם שכעת איני יכול לבדוק מי ערך כל עריכה.
בתקווה לשינוי מהיר. צריך לאפשר לכל אחד לבחור אם רוצה בזה או לא?אני מאוד מבין את הקושי שלך, אבל הצורה שהדברים נכתבו אינה הולמת.
נטפרי לא חייבים להודיע וודאי שלא לבקש לפני שהם עושים שינויים כאלה ואחרים, ומה שנראה לרבני נטפרי ומנהליה כדבר שראוי לעשות, הם יעשו זאת ולא יתייעצו לפני כן עם רבבות משתמשי נטפרי.
לגופו של ענין, עם יש לך צורך מוכח בויקיפדיה, תפנה במערכת הפניות, יתכן והם יאשרו לך את זה. -
זה לא שצריכים להתייעץ. יכולים לתת בחירה בעניין. הרי כולנו כאן מבחירה. וגזל זה מחייב כן. הרי אני משלם על הסינון ולפני שנכנסתי לזה ביררתי היטב מה כלול בסינון. לגבי ניסוח.. יתכן . באמת יתכן אבל אחרי כמה שעות שאני ממתין לתגובה קשה כבר להצטעצע במילים...
-
אחרי שאנו רואים את ההתנהלות המדהימה בשלימותה של נטפרי, עם ההצבעות, והתגובות המידיות, וההיענות לכל גחמה של כל משתמש...
ולית מאן דפליג, מלבד @הכותב-למעלה, שמנהלי נטפרי הם אנשים נדירים יחידים מסוגם.
והשירות, והנוחות בנטפרי, בבלעדיות בשוק!אי אפשר, פשוט בלתי נסבל, לקרוא את הפוסט הזה.
כאן צריך דיסלייק..
-
@אליצור-יחיאל אין כאן שום חשש גזל, כי נטפרי לא חייבים לך כלום!!!
אף אחד גם לא מכריח אותך להישאר בנטפרי, והם באמת נותנים בחירה חופשית לכולם, אבל מי שרוצה להשתייך לממלכה המפוארת הזו, מקבל את דעת רבניה ולא קובל עליהם. מותר לשאול או לבקש אבל ממש לא לקבול.האם פנית במערכת הפניות?
-
@אליצור-יחיאל
לענ"ד הנושא הזה שווה מחיקה -
כל משתמש שמתחבר לנטפרי מסכים לתנאי השימוש שלנו. ושמה כתוב שנטפרי תחסום או תפתח אתרים לפי ועדת הרבנים של נטפרי. ואין לנו צורך להתייעץ עם אף אחד אחר.
לכן זה לא גזל ולא כלום. -
@magicode אמר בקישור חדש למכלול:
לכן זה לא גזל ולא כלום.
אמנם לא גזל אבל הרבה יותר מכלום, זה עוד שיפור נפלא למערכת הסינון הנפלאה של נטפרי.
-
אין לי מושג מה מניע את התלהמותכם? רגש קיבוצי? הלווו גם אני תומך ומעודד שימוש בנט פרי ותרמתי והתרמתי לארגון זה... אבל מכיר קצת הלכות שכירות פועלים? האם שכיר חודש יכול לחזור בו בחצי היום? ואכן לא כתבתי גזל אלא חשש גזל. זה גורם נזק שאינו מוצדק. בל תגובותיכם אינן ענייניות וכנראה נובעות מתחושת מגננה תמוהה... בעניין זה אני איתכם .
ו... כן פניתי הבוקר פעמיים לפניות ולצערי לא השיבו. ברור שיפתחו בסופו של דבר אבל כמה שעות עבודה על ערך ירדו לי לטמיון כנראה. -
@מעלה-ומוריד
ושלא יהיה ספק שאני מסכים לכל מילה לגבי אנשי נט פרי היקרים. שהיו לי שיחות עם רבים מהם. ומעריך את פועלם ללא שום הסתייגות... אין זה שייך כלל לעניין אם נפל פגם בהתנהלות שגרם וגורם נזק. אנחנו לא במפלגה פוליטית או קבוצת כדורגל... -
@אליצור-יחיאל אתה תוקף עוד לפני שנענית ולו פעם אחת?
מרכז הפניות חדש לך? פניה מסוג זה לוקחת הרבה שעות. שום פקיד זוטר לא יכול לשלוף לך מהשרוול "אהה אז נפתח לך" רק בגלל שאתה נשמע כאוב.
אתה צודק שנטפרי איננה נוהגת להתייעץ בכגון דא, אבל כבר שנה שהכונה מפורשת וכתובה כאן בפורום בהרבה מקומות. תוכל לומר שיש לומר לכל לקוח "דע שויקיפדיה הולך להיסגר" אבל זהירות, תהיה שמה רשימה ארוכה מאוד של עדכונים (ש99% מהם לא רלוונטיים ל99% מהמצטרפים) - בקיצור, זה לא מעשי.דבריך על הונאה או פועל בחצי היום הם לגמרי לגמרי לא נכונים. נטפרי לא מכרה לך אינטרנט או השכירה לך, אלא מוכרת לך אותו רגע רגע. שום דבר לא מונע ממך לקום ולעזוב עכשיו.
יש לך פה מוצר AS IS עם מאה הדגשות בכל מקום (יש חוזה מפורט, תוכל לקרוא) + מחיר ריצפה + אפילו לא אגורה על יום המחר אם תעזוב.מה גם שלפי הגדרת המוצר נטפרי מנועה לשאול את דעתך. אני מבין אותך בהרגשה שנטפרי חושבת לבד ולא נותנת מקום לדעת הלקוחות, אבל זה בדיוק מה שהיא מבטיחה להם - לא לקחת כלום בחשבון, חוץ מראות עינה באופן בלתי תלוי, והלואי שהיא תעמוד בזה בכל פרט.
-
עוד משהו @אליצור-יחיאל , אני מאוד מאוד יעריך אותך אם תתחבר לסיבת הסגירה וממילא למפעל המכלול שמתיימר להחליף אותה שכולנו תקוה שבע"ה יהפוך את המקור לחיוור.
-
@נטפריס אמר בקישור חדש למכלול:
@אליצור-יחיאל אתה תוקף עוד לפני שנענית ולו פעם אחת?
מרכז הפניות חדש לך? פניה מסוג זה לוקחת הרבה שעות. שום פקיד זוטר לא יכול לשלוף לך מהשרוול "אהה אז נפתח לך" רק בגלל שאתה נשמע כאוב.
אתה צודק שנטפרי איננה נוהגת להתייעץ בכגון דא, אבל כבר שנה שהכונה מפורשת וכתובה כאן בפורום בהרבה מקומות. תוכל לומר שיש לומר לכל לקוח "דע שויקיפדיה הולך להיסגר" אבל זהירות, תהיה שמה רשימה ארוכה מאוד של עדכונים (ש99% מהם לא רלוונטיים ל99% מהמצטרפים) - בקיצור, זה לא מעשי.דבריך על הונאה או פועל בחצי היום הם לגמרי לגמרי לא נכונים. נטפרי לא מכרה לך אינטרנט או השכירה לך, אלא מוכרת לך אותו רגע רגע. שום דבר לא מונע ממך לקום ולעזוב עכשיו.
יש לך פה מוצר AS IS עם מאה הדגשות בכל מקום (יש חוזה מפורט, תוכל לקרוא) + מחיר ריצפה + אפילו לא אגורה על יום המחר אם תעזוב.מה גם שלפי הגדרת המוצר נטפרי מנועה לשאול את דעתך. אני מבין אותך בהרגשה שנטפרי חושבת לבד ולא נותנת מקום לדעת הלקוחות, אבל זה בדיוק מה שהיא מבטיחה להם - לא לקחת כלום בחשבון, חוץ מראות עינה באופן בלתי תלוי, והלאי שהיא תעמוד בזה בכל פרט.
-
@נטפריס
התייחסתי. בכמה מקומות. כרגע זו ממש בדיחה. לא הרעיון אלא אופן הביצוע. צריך יותר אנשים ושיעשו את זה מקצועי לעבור על מקורות בעיקר. המטרה נכספת מבחינתי הרי זה יחסוך חלק גדול מהעבודה שאני עושה להנגיש מידע יהדות בצורה מדוייקת יותר מה שלא אפשרי כשהויקיפד השולט מחזיק בדיעות קדומות וחסר השכלה תורנית
לסיכום: מטרה טובה כמובן. ביצוע מגוחך ולא מספק. -
@נטפריס
אכן נעניתי זה עתה. סוף סוף. ושם כבר הבעתי את הערכתי למפעל. לא יודע למה זה נקרא לתקוף כשכמה וכמה ויקיפדים תורניים מאתמול מחפשים . פשוט היה חשוב לקבל התייחסות מהירה. תבין, לא הייתי בטוח כלל שאכן זו הסיבה לקישור.. שמח שזה גרם לתגובות מהירות ולהסתדרות העניין עד לשעה זו. -
@אליצור-יחיאל
אתה רואה? ב"מתחרים", יש לך שירות כזה?
אתה מוכרח לשפר את השפה. -
@אליצור-יחיאל
סתם מעיין אותי מי מינה אותך להיות ויקיפד? אתה מרגיש שזה השליחות שלך בעולם. לתקן את העיוותים בויקיפדיה? או שיש איזה גורם מממן? -
@אליצור-יחיאל אמר בקישור חדש למכלול:
@נטפריס
התייחסתי. בכמה מקומות. כרגע זו ממש בדיחה.
לסיכום: מטרה טובה כמובן. ביצוע מגוחך ולא מספק.אני מסכים מעט, אבל זה בודאי גם תלוי בך.
נטפרי קמה בזכות הרבה שנרתמו לבדיחה, כי היה אכפת להם שהיא תהיה רצינית. -
@מעלה-ומוריד @גדול-קטן לדעתי קצת הגזמתם עם ההתקפה על @אליצור-יחיאל . אני מבין שכבוד המנהלים היקרים והמסורים @magicode ו @נטפריס ושאר ה @administrators בוער בקרבכם. וזה דבר טוב בעקרון. ויתכן שהיתה כאן לשון שאינה מכבדת דיה. אבל לגופו של ענין, נראה לי מוגזם להתקיף כל כך אדם שרק הביע ביקורת על שינוי מסוים שעשו בנטפרי.
-
@האברך תוכל לציין איזו התקפה הייתה.
אני חושב שעניתי לענין ובצורה מכבדת.@האברך אמר בקישור חדש למכלול:
רק הביע ביקורת על שינוי מסוים שעשו בנטפרי.ממש לא מדויק, הוא קבל, טען והתלונן.
-
@גדול-קטן אמר בקישור חדש למכלול:
@האברך תוכל לציין איזו התקפה הייתה.
אני חושב שעניתי לענין ובצורה מכבדת.לאחר בדיקה חוזרת, נוכחתי לראות שאכן יחסית אתה הגבת בכבוד. אבל הנה כמה ציטוטים מידידינו הנכבד הרב @מעלה-ומוריד :
@מעלה-ומוריד אמר בקישור חדש למכלול:
אחרי שאנו רואים את ההתנהלות המדהימה בשלימותה של נטפרי, עם ההצבעות, והתגובות המידיות, וההיענות לכל גחמה של כל משתמש...
ולית מאן דפליג, מלבד @הכותב-למעלה, שמנהלי נטפרי הם אנשים נדירים יחידים מסוגם.
והשירות, והנוחות בנטפרי, בבלעדיות בשוק!אי אפשר, פשוט בלתי נסבל, לקרוא את הפוסט הזה.
כאן צריך דיסלייק..
@מעלה-ומוריד אמר בקישור חדש למכלול:
מיסטר @אליצור-יחיאל
הנושא הזה שווה מחיקהוגם מצד המנהלים היקרים היו כאן לשונות של התקפה.
אחרי הכל, לא מדובר כאן בנושא חמור כל כך, הרי עד לפני כמה ימים ויקיפדיה היתה פתוחה לגמריי. ולקוח שמתרעם על שינוי מדיניות כזו, ללא שום התרעה והצבעה, אני לא רואה בזה כל כך טעם לפגם. אולי הוא היה צריך לכתוב בלשון שאלה ולא בלשון של תלונה. אבל בסה"כ יש כאן טענה, שאולי היה כדאי לשאול את הלקוחות.
כמובן שאם הנושא כן חשוב מבחינה רוחנית, או אפילו אם לא, אבל המנהלים היקרים שליט"א סבורים שזו החלטה חשובה ואין לשנותה, הרי שאנו מבטלים דעתינו, וסמוכים ובטוחים על החלטתם.