קישור חדש למכלול
-
@אליצור-יחיאל אין כאן שום חשש גזל, כי נטפרי לא חייבים לך כלום!!!
אף אחד גם לא מכריח אותך להישאר בנטפרי, והם באמת נותנים בחירה חופשית לכולם, אבל מי שרוצה להשתייך לממלכה המפוארת הזו, מקבל את דעת רבניה ולא קובל עליהם. מותר לשאול או לבקש אבל ממש לא לקבול.האם פנית במערכת הפניות?
-
@אליצור-יחיאל
לענ"ד הנושא הזה שווה מחיקה -
כל משתמש שמתחבר לנטפרי מסכים לתנאי השימוש שלנו. ושמה כתוב שנטפרי תחסום או תפתח אתרים לפי ועדת הרבנים של נטפרי. ואין לנו צורך להתייעץ עם אף אחד אחר.
לכן זה לא גזל ולא כלום. -
@magicode אמר בקישור חדש למכלול:
לכן זה לא גזל ולא כלום.
אמנם לא גזל אבל הרבה יותר מכלום, זה עוד שיפור נפלא למערכת הסינון הנפלאה של נטפרי.
-
אין לי מושג מה מניע את התלהמותכם? רגש קיבוצי? הלווו גם אני תומך ומעודד שימוש בנט פרי ותרמתי והתרמתי לארגון זה... אבל מכיר קצת הלכות שכירות פועלים? האם שכיר חודש יכול לחזור בו בחצי היום? ואכן לא כתבתי גזל אלא חשש גזל. זה גורם נזק שאינו מוצדק. בל תגובותיכם אינן ענייניות וכנראה נובעות מתחושת מגננה תמוהה... בעניין זה אני איתכם .
ו... כן פניתי הבוקר פעמיים לפניות ולצערי לא השיבו. ברור שיפתחו בסופו של דבר אבל כמה שעות עבודה על ערך ירדו לי לטמיון כנראה. -
@מעלה-ומוריד
ושלא יהיה ספק שאני מסכים לכל מילה לגבי אנשי נט פרי היקרים. שהיו לי שיחות עם רבים מהם. ומעריך את פועלם ללא שום הסתייגות... אין זה שייך כלל לעניין אם נפל פגם בהתנהלות שגרם וגורם נזק. אנחנו לא במפלגה פוליטית או קבוצת כדורגל... -
@אליצור-יחיאל אתה תוקף עוד לפני שנענית ולו פעם אחת?
מרכז הפניות חדש לך? פניה מסוג זה לוקחת הרבה שעות. שום פקיד זוטר לא יכול לשלוף לך מהשרוול "אהה אז נפתח לך" רק בגלל שאתה נשמע כאוב.
אתה צודק שנטפרי איננה נוהגת להתייעץ בכגון דא, אבל כבר שנה שהכונה מפורשת וכתובה כאן בפורום בהרבה מקומות. תוכל לומר שיש לומר לכל לקוח "דע שויקיפדיה הולך להיסגר" אבל זהירות, תהיה שמה רשימה ארוכה מאוד של עדכונים (ש99% מהם לא רלוונטיים ל99% מהמצטרפים) - בקיצור, זה לא מעשי.דבריך על הונאה או פועל בחצי היום הם לגמרי לגמרי לא נכונים. נטפרי לא מכרה לך אינטרנט או השכירה לך, אלא מוכרת לך אותו רגע רגע. שום דבר לא מונע ממך לקום ולעזוב עכשיו.
יש לך פה מוצר AS IS עם מאה הדגשות בכל מקום (יש חוזה מפורט, תוכל לקרוא) + מחיר ריצפה + אפילו לא אגורה על יום המחר אם תעזוב.מה גם שלפי הגדרת המוצר נטפרי מנועה לשאול את דעתך. אני מבין אותך בהרגשה שנטפרי חושבת לבד ולא נותנת מקום לדעת הלקוחות, אבל זה בדיוק מה שהיא מבטיחה להם - לא לקחת כלום בחשבון, חוץ מראות עינה באופן בלתי תלוי, והלואי שהיא תעמוד בזה בכל פרט.
-
עוד משהו @אליצור-יחיאל , אני מאוד מאוד יעריך אותך אם תתחבר לסיבת הסגירה וממילא למפעל המכלול שמתיימר להחליף אותה שכולנו תקוה שבע"ה יהפוך את המקור לחיוור.
-
@נטפריס אמר בקישור חדש למכלול:
@אליצור-יחיאל אתה תוקף עוד לפני שנענית ולו פעם אחת?
מרכז הפניות חדש לך? פניה מסוג זה לוקחת הרבה שעות. שום פקיד זוטר לא יכול לשלוף לך מהשרוול "אהה אז נפתח לך" רק בגלל שאתה נשמע כאוב.
אתה צודק שנטפרי איננה נוהגת להתייעץ בכגון דא, אבל כבר שנה שהכונה מפורשת וכתובה כאן בפורום בהרבה מקומות. תוכל לומר שיש לומר לכל לקוח "דע שויקיפדיה הולך להיסגר" אבל זהירות, תהיה שמה רשימה ארוכה מאוד של עדכונים (ש99% מהם לא רלוונטיים ל99% מהמצטרפים) - בקיצור, זה לא מעשי.דבריך על הונאה או פועל בחצי היום הם לגמרי לגמרי לא נכונים. נטפרי לא מכרה לך אינטרנט או השכירה לך, אלא מוכרת לך אותו רגע רגע. שום דבר לא מונע ממך לקום ולעזוב עכשיו.
יש לך פה מוצר AS IS עם מאה הדגשות בכל מקום (יש חוזה מפורט, תוכל לקרוא) + מחיר ריצפה + אפילו לא אגורה על יום המחר אם תעזוב.מה גם שלפי הגדרת המוצר נטפרי מנועה לשאול את דעתך. אני מבין אותך בהרגשה שנטפרי חושבת לבד ולא נותנת מקום לדעת הלקוחות, אבל זה בדיוק מה שהיא מבטיחה להם - לא לקחת כלום בחשבון, חוץ מראות עינה באופן בלתי תלוי, והלאי שהיא תעמוד בזה בכל פרט.
-
@נטפריס
התייחסתי. בכמה מקומות. כרגע זו ממש בדיחה. לא הרעיון אלא אופן הביצוע. צריך יותר אנשים ושיעשו את זה מקצועי לעבור על מקורות בעיקר. המטרה נכספת מבחינתי הרי זה יחסוך חלק גדול מהעבודה שאני עושה להנגיש מידע יהדות בצורה מדוייקת יותר מה שלא אפשרי כשהויקיפד השולט מחזיק בדיעות קדומות וחסר השכלה תורנית
לסיכום: מטרה טובה כמובן. ביצוע מגוחך ולא מספק. -
@נטפריס
אכן נעניתי זה עתה. סוף סוף. ושם כבר הבעתי את הערכתי למפעל. לא יודע למה זה נקרא לתקוף כשכמה וכמה ויקיפדים תורניים מאתמול מחפשים . פשוט היה חשוב לקבל התייחסות מהירה. תבין, לא הייתי בטוח כלל שאכן זו הסיבה לקישור.. שמח שזה גרם לתגובות מהירות ולהסתדרות העניין עד לשעה זו. -
@אליצור-יחיאל
אתה רואה? ב"מתחרים", יש לך שירות כזה?
אתה מוכרח לשפר את השפה. -
@אליצור-יחיאל
סתם מעיין אותי מי מינה אותך להיות ויקיפד? אתה מרגיש שזה השליחות שלך בעולם. לתקן את העיוותים בויקיפדיה? או שיש איזה גורם מממן? -
@אליצור-יחיאל אמר בקישור חדש למכלול:
@נטפריס
התייחסתי. בכמה מקומות. כרגע זו ממש בדיחה.
לסיכום: מטרה טובה כמובן. ביצוע מגוחך ולא מספק.אני מסכים מעט, אבל זה בודאי גם תלוי בך.
נטפרי קמה בזכות הרבה שנרתמו לבדיחה, כי היה אכפת להם שהיא תהיה רצינית. -
@מעלה-ומוריד @גדול-קטן לדעתי קצת הגזמתם עם ההתקפה על @אליצור-יחיאל . אני מבין שכבוד המנהלים היקרים והמסורים @magicode ו @נטפריס ושאר ה @administrators בוער בקרבכם. וזה דבר טוב בעקרון. ויתכן שהיתה כאן לשון שאינה מכבדת דיה. אבל לגופו של ענין, נראה לי מוגזם להתקיף כל כך אדם שרק הביע ביקורת על שינוי מסוים שעשו בנטפרי.
-
@האברך תוכל לציין איזו התקפה הייתה.
אני חושב שעניתי לענין ובצורה מכבדת.@האברך אמר בקישור חדש למכלול:
רק הביע ביקורת על שינוי מסוים שעשו בנטפרי.ממש לא מדויק, הוא קבל, טען והתלונן.
-
@גדול-קטן אמר בקישור חדש למכלול:
@האברך תוכל לציין איזו התקפה הייתה.
אני חושב שעניתי לענין ובצורה מכבדת.לאחר בדיקה חוזרת, נוכחתי לראות שאכן יחסית אתה הגבת בכבוד. אבל הנה כמה ציטוטים מידידינו הנכבד הרב @מעלה-ומוריד :
@מעלה-ומוריד אמר בקישור חדש למכלול:
אחרי שאנו רואים את ההתנהלות המדהימה בשלימותה של נטפרי, עם ההצבעות, והתגובות המידיות, וההיענות לכל גחמה של כל משתמש...
ולית מאן דפליג, מלבד @הכותב-למעלה, שמנהלי נטפרי הם אנשים נדירים יחידים מסוגם.
והשירות, והנוחות בנטפרי, בבלעדיות בשוק!אי אפשר, פשוט בלתי נסבל, לקרוא את הפוסט הזה.
כאן צריך דיסלייק..
@מעלה-ומוריד אמר בקישור חדש למכלול:
מיסטר @אליצור-יחיאל
הנושא הזה שווה מחיקהוגם מצד המנהלים היקרים היו כאן לשונות של התקפה.
אחרי הכל, לא מדובר כאן בנושא חמור כל כך, הרי עד לפני כמה ימים ויקיפדיה היתה פתוחה לגמריי. ולקוח שמתרעם על שינוי מדיניות כזו, ללא שום התרעה והצבעה, אני לא רואה בזה כל כך טעם לפגם. אולי הוא היה צריך לכתוב בלשון שאלה ולא בלשון של תלונה. אבל בסה"כ יש כאן טענה, שאולי היה כדאי לשאול את הלקוחות.
כמובן שאם הנושא כן חשוב מבחינה רוחנית, או אפילו אם לא, אבל המנהלים היקרים שליט"א סבורים שזו החלטה חשובה ואין לשנותה, הרי שאנו מבטלים דעתינו, וסמוכים ובטוחים על החלטתם. -
@האברך כל טענה שלא תהיה לא מצדיקה כאלו ביטויים.
יש צורה לכל דבר, הצורה שהוא כתב את הפוסט עוררה את רוגזם של כמה אנשים ובצדק, ובעיקר על זה יצא הקצף.@גדול-קטן אמר בקישור חדש למכלול:
אני מאוד מבין את הקושי שלך, אבל הצורה שהדברים נכתבו אינה הולמת. -
@האברך עדינותך עצמה תקיפה יותר מאשר תקיפות מושאי תלונתך.
אתה עצמך הודית במקצת, אבל עדיין אתה טוען על הקצת האחר. אני לא רואה פה אף התקפה. הכל תשובות בגובה הטון של הטוען (שעד עתה סבור שה"סוף סוף נעניתי" (אפילו שלושה ימים זה מהר) הוא בזכות העליהום פה).
גם אם יש לך הסכמה עם עצם הבעיה או זכות הטענה (גם לי יש), עדיין לא כל מי שענה הופך לתקיף שהודף ביקורת ללא שהגיע להבנת הבעיה הכאב והתסכול. -
@magicode
אם זה סתם מעניין אותך או מעניין אותך לא סתם אענה לך. העריכה בויקיפדיה היא שילוב של מימוש אידיאולוגיה בעניין המידע הנגיש להמונים, ושוליים של עבודה תורנית נרחבת יותר.
יש לי תחושה שיש לך ריאקציה שלילית מויקיפדיה ומהתואר ויקיפד. אני מניח שלא לחינם. אבל נסה לעקוב אחר עבודות של חבר'ה כמוני ואולי דעתך תשתנה. המטרה של כולנו -אשוב ואצהיר- היא שתהיה אינציקלופדית המונים תורנית איכותית ונחשבת.