• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    019 - מחשב מסלול מחדש

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    46 פוסטים 8 כותבים 4.5k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יעקב.ק @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib אמר ב019 - מחשב מסלול מחדש:

      @מרוצה אני עם כמה קווים של 019 והשירות שם מצויןן!!! מענה אנושי מהיר יותר משאר החברות!!
      נ.ב אין לי אחוזים בחברה

      מר אמר חדא ומר אמר חדא ולא פליגי?

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        aiib @יעקב.ק
        נערך לאחרונה על ידי

        @יעקב.ק ממש פליגי!!
        כל המתלוננים גולשים בנייד ובמקרה באיזור שלהם אין קליטה טובה ולכן הם מרגישים לא טוב עם הגלישה ופתאום זה נהפך גם לשירות לקוי...
        אני התקשרתי כמה וכמה פעמים וכל פעם השירות היה מצויין

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מרוצה
          נערך לאחרונה על ידי

          @יעקב-ק @aiib
          אני אשמח אם לא תסיטו את האשכול לכיון אחר שכבר יש ממנו הרבה.
          השיח סביב 019 הם דברים ידועים ואינם צריכים ראיה
          אני באתי באשכול זה לבקש סיוע ומידע על חברות אחרות.
          תודה

          יעקב ישראלי י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • יעקב ישראלי מנותק
            יעקב ישראל @מרוצה
            נערך לאחרונה על ידי

            @מרוצה X2ONE עובד חלק אבל שירות לא מי יודע מה
            אבל לא כ"כ צריך לדבר איתם הרבה

            אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
            ya218022@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • יעקב ישראלי מנותק
              יעקב ישראל @מרוצה
              נערך לאחרונה על ידי

              @מרוצה אני לא יודע עם זה מתאים ל ZTE MF90

              אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
              ya218022@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • חיםח מנותק
                חים
                נערך לאחרונה על ידי חים

                הייתי גם אני ב 019 ואני מכיר בדיוק את מה שתיארת, כמוך ועוד רבים גם אני עברתי אותו,
                עד שעברתי ל X2ONE, בהתחלה היה קצת בעיות מהירות (עקב אי רישום נכון של ה-APN) ומאז כמעט חצי שנה שיש לי אינטרנט במהירות שיא ו - 0 בעיות, ממליץ מאוד,

                עיין כאן http://forum.netfree.link/topic/3589/מבצע-חבילה-של-500-ג-גה-במחיר-של-65-ש-ח-לחודש-המחיר-כולל-הסינון-לנטפרי/318

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • י מנותק
                  יעקב.ק @מרוצה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מרוצה אני חושב שהייתי הראשון שהתלונן על כך שהשירות שלהם חובבני ממש שטיבלאך

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @יעקב.ק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יעקב.ק סלח לי על מה שאומר כעת,
                    תדע לך שאתה ודומים לך יורים לעצמם ברגלים, הפורום הזה חשוף לעין כל ויכול לגרום נזק ממשי לנטפרי וממילא לך ולכולנו. מילא אם כולם היו מסכימים על מה שאתה אומר אבל אני ורבים כמוני לא סוברים כמוך ולדעתי השירות שלהם מהיר ומקצועי לי לדוגמא הייתה תקלה שבזק ונטוויזון ו019 היו מעורבים בה ורק 019 הצליחו לעלות על הבעיה.
                    בקיצור אני לא מסכים איתך ורבים כמוני לא מסכימים ואתה רק גורם נזק, אם יש בעיות תפנה למנהלי נטפרי ואל תקים כאן בפורום קמפיין לעין כל. וד"ל
                    ובבקשה אל תקח זאת אישי. גם בגלל שלכולנו יש מטרה אחת וגם בגלל שמיענתי זאת אליך כי אתה היית אחרון בשרשור...

                    י יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      יעקב.ק @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי יעקב.ק

                      @aiib ובכן אינני חושב שזה יגרום נזק לנטפרי הפוך,
                      אני בטוח שאנשי 019 רואים מה שחושבים הלקוחות ותפקידם לפתור בעיות.
                      אני אישית הקלטתי כמה שיחות שהיו לי עם 019 בו הם מפילים את האשמה על נטפרי שלא בצדק.
                      אנחנו כח קנייה גדול ואל תתן שיזלזלו בנו.
                      ואם למישהו כואב אל תסתום לו את הפה.
                      תבין אותו יש שאלה אבל יש גם שואל.
                      אני חיכיתי המון פעמים על הקו של 019 וברגע שהגיע תורי הם ניתקו.

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @יעקב.ק
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יעקב.ק המקרה שלך קרה לי גם בסלקום כמה פעמים וזה אחרי המתנה של יותר משעה ב019 לפחות זה קורה אחרי כמה דקות...

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • י מנותק
                          יעקב.ק @aiib
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @aiib אני מסכים ש019 היא לא החברה היחידה...:
                          אגב החוק החדש של זמן ההמתנה אמור לחייב אותם לא?:cop_tone1:

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מרוצה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @יעקב-ק @aiib אני מודה לכם מאוד מאוד..... תודה רבה לכם..........., למרות בקשתי לעיל 😞

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • A מנותק
                              aiib @יעקב.ק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יעקב.ק כן, אבל זה עוד כמה חודשים טובים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מרוצה @מרוצה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מרוצה אמר ב019 - מחשב מסלול מחדש:

                                אני גולש בנטסטיק עם 019

                                בעקבות תקלות חוזרות ונשנות
                                שירות לקוחות ירוד
                                המתנה של שעות ארוכות על הקו במצטבר
                                לא חוזרים גם אם מקישים על האפשרות הזאת במקום להמתין על הקו

                                אני מחשב מסלול מחדש

                                ואחרי קרוב לשנתיים של שירות לא מקצועי אני מחפש לי בית אחר.
                                אשמח להמלצות.

                                כמו"כ אבקש לדעת אם יש חברות שלא יתאימו לי על נטסטיק ZTE MF90?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • יעקב ישראלי מנותק
                                  יעקב ישראל @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib אני לא מסכים איתך
                                  מי שרוצה להצטרף יפתח את הפורום ויראה שכדאי לו לקחת הכל חוץ מ019 סלולר
                                  מה הנזק שיש לנטפרי ?

                                  אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                                  ya218022@gmail.com

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @יעקב ישראל
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @יעקב-ישראל דבר ראשון גלשתם ל019 כולל ולא רק לסלולר
                                    דבר שני 019 היא עם מחירם טובים [האמת היא שבסלולר אני לא מעודכן] ואנשים אוהבים מחירים זולים ומחשבנים זאת לפי מעבר ואם את החברה הזולה כולם מקללים אז לעבור לנטפרי זה כבר לא זול

                                    יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • יעקב ישראלי מנותק
                                      יעקב ישראל @aiib
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @aiib דיברו פה ונראה לי תמיד רק על סלולר

                                      אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                                      ya218022@gmail.com

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @יעקב ישראל
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יעקב-ישראל כשמדברים על שירות א"א לחלק בין סלולר לבין קווי כי השירות הוא מאותה חברה.
                                        אגב אם אתה מדבר רק על סלולר באמת שאין לך תביעה על 019 אלא על המיקום שאתה נמצא שאין בו קליטה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • frize37F מנותק
                                          frize37
                                          נערך לאחרונה על ידי frize37

                                          קראתי במהירות ההודעות כאן. רק שני עובדות אני יכול לספר בכדי שיבינו מה קורה
                                          א. לפני חצי שנה קיבלתי טלפון מיהודי שברצונו סים. רק הזכרתי לו 019, והוא התחיל לומר לי בצעקות שאני יעביר לראשי נטפרי ש019 לא עובד בעיר שהוא גר כלל וכלל ושלא יציע לאנשים משם את החברה הזאת.
                                          ב. אני בעצמי גר היום באותו מקום שהוא דיבר, כנראה רחוק ממנו, ואני משתמש היום עם נטסטיק (עד כמעט חודש היה לי חיבור נייח) והחיבור עם 019 הוא יותר ממצויןן, חיבור יציב ומהיר, כמעט בכל בדיקה נותן באוזר 20 מגה. ובסים של x2one בקושי יש קליטה דור4, רק במקומות מסויימים בבית, והגלישה היא ממש איטית.
                                          כוונתי בזה לומר דרך אחד פשוט: תלוי מאוד איפה בידיוק אתם ממוקמים. א'א להכליל ולומר שחברה פלונית לא שווה כלום ולא עובד.
                                          כמובן שיש תקלות בכל חברה, וא''א לדון אותם באותו זמן (אלא א''כ התדירות היא כ''כ גבוהה............ )
                                          כללו של דבר, מי שרוצה להתחבר עם נטסטיק שיבדוק קודם כל איזה קליטה הכי טובה בבית!! (וזה השאלה ראשונה שאני שואל את הלקוחות.....)

                                          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                          לפרטים נוספים לחץ כאן

                                          מ A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • מ מנותק
                                            מרוצה @frize37
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @frize37 עקרונית אתה צודק
                                            אבל אני מדבר על יום ככה יום ככה, ועל כל יום לא טוב יש להם תירוצים כמו שידרוגים וכו'

                                            frize37F A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון