• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    019 שוב פעם

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    137 פוסטים 27 כותבים 19.7k צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אמיר מורחק
      נערך לאחרונה על ידי

      אל תנסה מניסיון. אתה תנסה וכשיענו לך הוא יגיד לך רק דקה ויחזיר אותך חזרה להמתנה מיקומך בתור45 ....

      מתמחה במחשביםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מתמחה במחשביםמ מנותק
        מתמחה במחשבים @אמיר
        נערך לאחרונה על ידי

        @אמיר אמר ב019 שוב פעם:

        אל תנסה מניסיון. אתה תנסה וכשיענו לך הוא יגיד לך רק דקה ויחזיר אותך חזרה להמתנה מיקומך בתור45 ....

        מיקום 24 כרגע

        אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מעמד @אורח
          נערך לאחרונה על ידי

          @אמיר הסיפור שאתה מספר מעולם לא קרה לי איתם, ואני לקוח שלהם למעלה משנה !!!

          מתמחה במחשביםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מתמחה במחשביםמ מנותק
            מתמחה במחשבים @מעמד
            נערך לאחרונה על ידי מתמחה במחשבים

            @מעמד @אמיר
            סיכומו של העניין
            התקשרתי לשרות לקוחות מקום בתור 24 וירד כל הזמן
            עד שהשיחה התנתקה עקב בעיות קליטה שלי
            התקשרתי שוב לתמיכה טכנית מקום בתור 5 לאחר 7 דקות ענו סידרו העניין אצלם תוך 1.5 דקה ללא האשמת מנהלי נטפרי ודומיו

            ממליץ בכל פה

            ציינה שזה קורה עקב שדרוג מערכות לשיפור הקליטה של הלקוחות

            אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מעמד @מתמחה במחשבים
              נערך לאחרונה על ידי מעמד

              @מתמחה-במחשבים כמו שאני אמרתי ✔

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • A מנותק
                aiib @אורח
                נערך לאחרונה על ידי

                @אמיר גם לי זה מעולם לא קרה
                מתגבר אצלי ההנחה שיש להם משהו אישית נגדך

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  ari62
                  נערך לאחרונה על ידי

                  גם לי זה קרה 3 פעמים שבוע שעבר בסה"כ רציתי רענון רשת שלפעמים מחזיר לי את הדור 4. לוחץ על תמיכה טכנית אחרי 5 דקות עונים ואומרים בטעות הגעת לשרות לקוחות..אנחנו מעבירים לתמיכה..מקום 52...48..44..השיחה מתנתקת.חוזר אליהם ומבקש כבר בשירות לקוחות שאני רק רוצה רענון הם אומרים לי רק בתמיכה אפשר. אחרי הפעם השלישית היה נציג נחמד שעשה לי במקום רענון.

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @ari62
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ari62 מתברר לנו שמי שמתקשר 3 פעמים בשבוע אוטומטי נדחה למקום 40 ומי שלא נמצא בעשירייה הראשונה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Z מנותק
                      zeevgros @מתמחה במחשבים
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מתמחה-במחשבים
                      אני לא קיבלתי ממך שום מייל

                      מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                      מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                      052-7638681 zeevgros@gmail.com

                      מתמחה במחשביםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מתמחה במחשביםמ מנותק
                        מתמחה במחשבים @zeevgros
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @zeevgros כי שלחתי מייל תחת שם אחר, ושלחתי מייל שני שהעניין טופל

                        אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

                        Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Z מנותק
                          zeevgros @מתמחה במחשבים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מתמחה-במחשבים
                          נו...נו פשוט אתמול פתחתי את המייל מאוד מאוחר בליליה עקב החופש

                          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                          052-7638681 zeevgros@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • M מנותק
                            mdy
                            נערך לאחרונה על ידי

                            שוב אין דור 4 ב019 כבר יומיים!!!!!!!!!!!
                            מה קורה??????????

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • י מנותק
                              יעקב.ק @mdy
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @mdy אמר ב019 שוב פעם:

                              שוב אין דור 4 ב019 כבר יומיים!!!!!!!!!!!
                              מה קורה??????????

                              אם אני הייתי אומר זאת כמה התקפות הייתי מקבל.
                              נ.ב
                              גם על זה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • M מנותק
                                mdy
                                נערך לאחרונה על ידי

                                עכשיו אולי גיליתי "שיטה" של 019 "לעשות סדר" ביום שישי תדרכו אותי לבצע כמה שינויים (להתחבר ידנית לרשת) בנטסטיק ולאחר ריענון חזרה הקליטה. לא משהו אבל חזר.
                                ככה עד היום לא היה דור 4.
                                עכשיו שיניתי את ההגדרות שוב התחברתי ידנית לדור 4 LTE וחזר הדור 4.
                                יש מצב ש019 מנתבת בין המינויים כדי להוריד מהעומס???????!!!!!!!!

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • M מנותק
                                  mdy
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  שפעם אחת ולתמיד ידעו כולם.
                                  דווחו מי יותר טוב. מה החוויות שלכם ב019, KOSHER SIM ו-x2one
                                  מי הכי טוב? מבחינת מחיר די דומה למי שלא צריך יותר מ10 ג'יגה. מבחינת קליטה ושירות????

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • י מנותק
                                    יעקב.ק @mdy
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @mdy שטיבלך

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @יעקב.ק
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יעקב.ק "אמרתי 40 יום שטיבלך על 019 ונושעתי"
                                      אני לא תוקף אלא מנסה להבין את ההגיון שלך כי אני לא חושב שאתה ממציא/משקר ח"ו אבל ההתעקשות שלך לסבול ולהתלונן היא...
                                      שווה לך למרות הבעיות - תישאר, לא שווה לך - תעבור. אתה חושב שתעשה מהפכות ותשנה את העולם? נו...
                                      אני בסלולרי לדוגמה לוקח את התוכנית הכי זולה גם אם הקליטה לא משהו (מה שכן יש לי מכשיר טוב) וכששואלים אותי אני אומר שאכן הקליטה לא משהו ויש לפעמים ניתוקים אבל זה לא שווה לי תשלום פי 2-3.

                                      בכו"א שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפנה.

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • י מנותק
                                        יעקב.ק @אלי TZA
                                        נערך לאחרונה על ידי יעקב.ק

                                        @אלי-TZA אמר ב019 שוב פעם:

                                        @יעקב.ק "אמרתי 40 יום שטיבלך על 019 ונושעתי"
                                        אני לא תוקף אלא מנסה להבין את ההגיון שלך כי אני לא חושב שאתה ממציא/משקר ח"ו אבל ההתעקשות שלך לסבול ולהתלונן היא...
                                        שווה לך למרות הבעיות - תישאר, לא שווה לך - תעבור. אתה חושב שתעשה מהפכות ותשנה את העולם? נו...
                                        אני בסלולרי לדוגמה לוקח את התוכנית הכי זולה גם אם הקליטה לא משהו (מה שכן יש לי מכשיר טוב) וכששואלים אותי אני אומר שאכן הקליטה לא משהו ויש לפעמים ניתוקים אבל זה לא שווה לי תשלום פי 2-3.

                                        בכו"א שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפנה.

                                        אמרתי לכם...
                                        לגופו של (לא) לעניין
                                        אני משתמש דקות ספורות ביום ובקושי מגיע ל6 ג'גה חודשי

                                        חיבורח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • חיבורח מנותק
                                          חיבור @יעקב.ק
                                          נערך לאחרונה על ידי חיבור

                                          @יעקב.ק למה זה לא לגופו של עניין? אתה מצפה שכל פעם שתחזור על הטענות שיש לך על 019 כולם יבכו איתך יחד? זה נהפך כבר לרוטינה... אז יש כאלה שמתעלמים, ויש כאלה שעדיין חושבים עליך ומנסים לחשוב איך לעזור לך. ומה לעשות שעל פניו הפיתרון היחיד שיש עבורך זה לעבור חברה???
                                          בחרת שלא לעבור מסיבות שלך? - שא בתוצאות ותפסיק להתלונן.

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • יהושע ב.י מנותק
                                            יהושע ב.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            האם מישהו חשב אם זה קל לחברה הזאת להמשיך אתכם בצורה זו. נקודה למחשבה.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון