תהליך הצטרפות
-
@LH כשאני קיבלתי סים מהספק שלי וניסיתי לגלוש, מיד קפצה לי הודעה 'ברוכים הבאים לנטפרי
בכדי להירשם לנטפרי יש לבצע מספר שלבים' ולא נתן לי לגלוש כלל ! -
@מעמד אמר בתהליך הצטרפות:
@LH כשאני קיבלתי סים מהספק שלי וניסיתי לגלוש, מיד קפצה לי הודעה 'ברוכים הבאים לנטפרי
בכדי להירשם לנטפרי יש לבצע מספר שלבים' ולא נתן לי לגלוש כלל !בדר"כ
לי היה משהו מאוד מוזר עברתי דירה אז ניידתי תשתית לבזק עשיתי מעבר דירה וחזרתי ל019 המעבר בין בזק ל019 לא דרש שום הרשמה או משהו הכל עבד כמו לפני זה
-
@by6199
המעבר בין בזק ל-019 מתייחס רק לתשתית, המעבר הזה מתבצ בשרתי החברות ואתה לא אמור להרגיש א"ז כלל.
שם המשתמש והסיסמא (של הספק) שקיבלת מ-019 נשאר מוגדר בראוטר כל הזמן ללא שינוי. -
@ליכט אמר בתהליך הצטרפות:
@by6199
המעבר בין בזק ל-019 מתייחס רק לתשתית, המעבר הזה מתבצ בשרתי החברות ואתה לא אמור להרגיש א"ז כלל.
שם המשתמש והסיסמא (של הספק) שקיבלת מ-019 נשאר מוגדר בראוטר כל הזמן ללא שינוי.019 לא נותן ספק בלבד.
שם המשתמש והסיסמה בראוטר התחלף כי המספר תשתית השתנה, לפחות לפי ההוראות של 019 שקיבלתי במייל ובל אופן לא נגעתי בהגדרות הראוטר
-
@by6199
019 לא נותן ספק בלבד מבחי' התשלום.
ניתן להגדיר את השם משתמש שלהם גם ע"ג תשתית שאינו שלהם, מנסיון.החלפת מספר תשתית (בד"כ) לא אמורה לשנות את השם משתמש של הספק.
-
@ליכט אמר בתהליך הצטרפות:
@by6199
019 לא נותן ספק בלבד מבחי' התשלום.
ניתן להגדיר את השם משתמש שלהם גם ע"ג תשתית שאינו שלהם, מנסיון.החלפת מספר תשתית (בד"כ) לא אמורה לשנות את השם משתמש של הספק.
ברגע שמספר התשתית השתנה 019 מכיר בזה כלקוח חדש, קיבלתי מייל תודה על ההצטרפות עם הוראות מה לרשום בראוטר.
שם המשתמש הוא U029999999 עם המספר החדש תכל'ס לא עשיתי כלום וכלום לא השתנה.
לדבריך אני בעצם יכול להתנייד לבזק לשלם רק על תשתית וספק לא יהיה מוגדר לי בכלל ב019 כי אין כזה מוצר רק ספק אני בכלל לא יהיה לקוח, ובכל אופן בהיות ובראוטר מוגדר ספק שלהם זה יעבוד.
קשה לי להאמין שיש כזו פירצה אבל אולי @957 אמור לדעת יותר טוב כנראה -
@by6199
לא הבנת אותי נכון.
ברגע שאתה משלם ל-019 על תשתית וספק, אתה יכול להגדיר את הספק גם במקום בו מוגדר תשתית שאינו שלהם.
(ככה זה אצל כולם, לא רק ב-019). -
@ליכט בתכלס כרגע מוגדר אצלי בראוטר שם משתמש שקיבלתי על מנוי שלכבר לא פעיל
-
@by6199
בכדי להשתמש באינטרנט יש צורך גם בתשתית וגם בספק
במקרה של העתקת כתובת אמנם קוד הקו משתנה אך שם המשתמש והסיסמה לא אמורים להשתנות,
יתכן שאצלך היה אירוע נקודתי שהצריך שינוי,@LH
בעת ההצטרפות לספקים ציינו להם שהנכם מעוניינים בחבילת נטפרי
הקו כבר מסונן אוטומטית בעת ההתקנה
בשימוש הראשון יש צורך בהרשמה לצורך זיהוי הלקוח בנטפרי , אך הקו מסונן עוד קודם ההרשמה,שנה טובה
-
@957 אמר בתהליך הצטרפות:
@by6199
בכדי להשתמש באינטרנט יש צורך גם בתשתית וגם בספק
במקרה של העתקת כתובת אמנם קוד הקו משתנה אך שם המשתמש והסיסמה לא אמורים להשתנות,
יתכן שאצלך היה אירוע סוים שהצריך שינוי,@LH
בעת ההצטרפות לספקים ציינו להם שהנכם מעוניינים בחבילת נטפרי
הקו כבר מסונן אוטומטית בעת ההתקנה
בשימוש הראשון יש צורך בהרשמה לצורך זיהוי הלקוח בנטפרי , אך הקו מסונן עוד קודם ההרשמה,שנה טובה
אתה מדבר על כללים אני מדבר על מציאות
זה השם משתמש החדש עם הסיסמה שכלל לא מוגדר בראוטר
שם משתמש u02*******@w019
סיסמה a0**0זה השם משתמש הישן שלכאורה לא פעיל אני גם לא מחוייב עליו רק על השני והוא עובד.
שם משתמש u02******@w019
סיסמה a0**0 -
@by6199
אני מדבר על עשרות העברות שפגשתי ולא על כללים
בהעברה שם המשתמש נשאר אותו שם משתמש ולכן הוא ממשיך לעבוד למרות שמספר הקו משתנה ולמרות שהשם משתמש מכיל את מספר הקו הישן
לגבי המייל החדש שקיבלת
או שהוא טעות והוא נשלח אליך בגלל שמספר הקו השתנה אך המשתמש שנשלח במייל לא פעיל, או שאתה משלם על 2 משתמשים, -
אחרי בדיקה של @957 התברר שאני אכן משמש בשם משתמש שלכאורה לא קיים, כבר כי אני משלם על משהו אחר היום, עם זאת ייתכן ועשו משהו ידני