• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות

    תהליך הצטרפות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מעמד @LH
      נערך לאחרונה על ידי

      @LH כשאני קיבלתי סים מהספק שלי וניסיתי לגלוש, מיד קפצה לי הודעה 'ברוכים הבאים לנטפרי
      בכדי להירשם לנטפרי יש לבצע מספר שלבים' ולא נתן לי לגלוש כלל !

      by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • by6199B מנותק
        by6199 @מעמד
        נערך לאחרונה על ידי

        @מעמד אמר בתהליך הצטרפות:

        @LH כשאני קיבלתי סים מהספק שלי וניסיתי לגלוש, מיד קפצה לי הודעה 'ברוכים הבאים לנטפרי
        בכדי להירשם לנטפרי יש לבצע מספר שלבים' ולא נתן לי לגלוש כלל !

        בדר"כ

        לי היה משהו מאוד מוזר עברתי דירה אז ניידתי תשתית לבזק עשיתי מעבר דירה וחזרתי ל019 המעבר בין בזק ל019 לא דרש שום הרשמה או משהו הכל עבד כמו לפני זה

        ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ליכטל מנותק
          ליכט @by6199
          נערך לאחרונה על ידי

          @by6199
          המעבר בין בזק ל-019 מתייחס רק לתשתית, המעבר הזה מתבצ בשרתי החברות ואתה לא אמור להרגיש א"ז כלל.
          שם המשתמש והסיסמא (של הספק) שקיבלת מ-019 נשאר מוגדר בראוטר כל הזמן ללא שינוי.

          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • by6199B מנותק
            by6199 @ליכט
            נערך לאחרונה על ידי

            @ליכט אמר בתהליך הצטרפות:

            @by6199
            המעבר בין בזק ל-019 מתייחס רק לתשתית, המעבר הזה מתבצ בשרתי החברות ואתה לא אמור להרגיש א"ז כלל.
            שם המשתמש והסיסמא (של הספק) שקיבלת מ-019 נשאר מוגדר בראוטר כל הזמן ללא שינוי.

            019 לא נותן ספק בלבד.

            שם המשתמש והסיסמה בראוטר התחלף כי המספר תשתית השתנה, לפחות לפי ההוראות של 019 שקיבלתי במייל ובל אופן לא נגעתי בהגדרות הראוטר

            ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ליכטל מנותק
              ליכט @by6199
              נערך לאחרונה על ידי

              @by6199
              019 לא נותן ספק בלבד מבחי' התשלום.
              ניתן להגדיר את השם משתמש שלהם גם ע"ג תשתית שאינו שלהם, מנסיון.

              החלפת מספר תשתית (בד"כ) לא אמורה לשנות את השם משתמש של הספק.

              by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • by6199B מנותק
                by6199 @ליכט
                נערך לאחרונה על ידי

                @ליכט אמר בתהליך הצטרפות:

                @by6199
                019 לא נותן ספק בלבד מבחי' התשלום.
                ניתן להגדיר את השם משתמש שלהם גם ע"ג תשתית שאינו שלהם, מנסיון.

                החלפת מספר תשתית (בד"כ) לא אמורה לשנות את השם משתמש של הספק.

                ברגע שמספר התשתית השתנה 019 מכיר בזה כלקוח חדש, קיבלתי מייל תודה על ההצטרפות עם הוראות מה לרשום בראוטר.

                שם המשתמש הוא U029999999 עם המספר החדש תכל'ס לא עשיתי כלום וכלום לא השתנה.

                לדבריך אני בעצם יכול להתנייד לבזק לשלם רק על תשתית וספק לא יהיה מוגדר לי בכלל ב019 כי אין כזה מוצר רק ספק אני בכלל לא יהיה לקוח, ובכל אופן בהיות ובראוטר מוגדר ספק שלהם זה יעבוד.
                קשה לי להאמין שיש כזו פירצה אבל אולי @957 אמור לדעת יותר טוב כנראה

                ליכטל 9579 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ליכטל מנותק
                  ליכט @by6199
                  נערך לאחרונה על ידי ליכט

                  @by6199
                  לא הבנת אותי נכון.
                  ברגע שאתה משלם ל-019 על תשתית וספק, אתה יכול להגדיר את הספק גם במקום בו מוגדר תשתית שאינו שלהם.
                  (ככה זה אצל כולם, לא רק ב-019).

                  by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • by6199B מנותק
                    by6199 @ליכט
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ליכט בתכלס כרגע מוגדר אצלי בראוטר שם משתמש שקיבלתי על מנוי שלכבר לא פעיל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 9579 מנותק
                      957 @by6199
                      נערך לאחרונה על ידי 957

                      @by6199
                      בכדי להשתמש באינטרנט יש צורך גם בתשתית וגם בספק
                      במקרה של העתקת כתובת אמנם קוד הקו משתנה אך שם המשתמש והסיסמה לא אמורים להשתנות,
                      יתכן שאצלך היה אירוע נקודתי שהצריך שינוי,

                      @LH
                      בעת ההצטרפות לספקים ציינו להם שהנכם מעוניינים בחבילת נטפרי
                      הקו כבר מסונן אוטומטית בעת ההתקנה
                      בשימוש הראשון יש צורך בהרשמה לצורך זיהוי הלקוח בנטפרי , אך הקו מסונן עוד קודם ההרשמה,

                      שנה טובה

                      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                      לפרטים במייל 000@955.co.il

                      by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • by6199B מנותק
                        by6199 @957
                        נערך לאחרונה על ידי by6199

                        @957 אמר בתהליך הצטרפות:

                        @by6199
                        בכדי להשתמש באינטרנט יש צורך גם בתשתית וגם בספק
                        במקרה של העתקת כתובת אמנם קוד הקו משתנה אך שם המשתמש והסיסמה לא אמורים להשתנות,
                        יתכן שאצלך היה אירוע סוים שהצריך שינוי,

                        @LH
                        בעת ההצטרפות לספקים ציינו להם שהנכם מעוניינים בחבילת נטפרי
                        הקו כבר מסונן אוטומטית בעת ההתקנה
                        בשימוש הראשון יש צורך בהרשמה לצורך זיהוי הלקוח בנטפרי , אך הקו מסונן עוד קודם ההרשמה,

                        שנה טובה

                        אתה מדבר על כללים אני מדבר על מציאות

                        זה השם משתמש החדש עם הסיסמה שכלל לא מוגדר בראוטר
                        שם משתמש u02*******@w019
                        סיסמה a0**0

                        זה השם משתמש הישן שלכאורה לא פעיל אני גם לא מחוייב עליו רק על השני והוא עובד.
                        שם משתמש u02******@w019
                        סיסמה a0**0

                        9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 9579 מנותק
                          957 @by6199
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @by6199
                          אני מדבר על עשרות העברות שפגשתי ולא על כללים
                          בהעברה שם המשתמש נשאר אותו שם משתמש ולכן הוא ממשיך לעבוד למרות שמספר הקו משתנה ולמרות שהשם משתמש מכיל את מספר הקו הישן
                          לגבי המייל החדש שקיבלת
                          או שהוא טעות והוא נשלח אליך בגלל שמספר הקו השתנה אך המשתמש שנשלח במייל לא פעיל, או שאתה משלם על 2 משתמשים,

                          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                          לפרטים במייל 000@955.co.il

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • by6199B מנותק
                            by6199
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אחרי בדיקה של @957 התברר שאני אכן משמש בשם משתמש שלכאורה לא קיים, כבר כי אני משלם על משהו אחר היום, עם זאת ייתכן ועשו משהו ידני

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון