• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מה זה נקודות בנטפרי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    17 פוסטים 9 כותבים 4.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • hadarvidalH מנותק
      hadarvidal @גמילות חסדים
      נערך לאחרונה על ידי

      @גמילות-חסדים
      תנסה להיכנס ותבין לבד
      אם שאלת לא ניסית.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • האברךה מנותק
        האברך @גמילות חסדים
        נערך לאחרונה על ידי

        @גמילות-חסדים אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

        בטוח כולם יודעים...האם יכול מישהו לפרט?

        מערכת הפניות של נטפרי
        For English click here

        עמוד ראשי > מערכת הפניות של נטפרי

        מערכת הפניות היא דרך יצירת הקשר המועדפת על צוות נטפרי. כל בעיה שהיא - תוכנה שלא עובדת, אתר שעדיין לא נבדק או סרטון שדורש בדיקה; כל דבר שדורש את תשומת הלב מצוות נטפרי - מערכת הפניות היא המקום. במאמר זה יוסבר איך משתמשים במערכת הפניות.

        גישה למערכת הפניות:
        הגישה למערכת הפניות היא דרך האזור האישי שלכם בדף הבית של נטפרי, תחת "הפניות שלי".
        שם תמצאו את "רשימת הפניות" - שהם הפניות ששלחתם, ואת "שלח פניה חדשה".
        אפשר להגיע למערכת הפניות גם ע"י לחיצה על 'לאיזור האישי' או 'שלח פניה' בכרטסת של נטפרי.

        נקודות:
        נקודות זה הדרך שבה אתם משלמים על התמיכה שאתם מקבלים.

        בכל תחילת חודש לועזי נטפרי מעניקה לפי שיקול דעתה כמות נקודות מתנה לכל חיבור שהיה פעיל בשבועיים קודם הענקת הנקודות, הנקודות תקפות כ-30 יום ממועד הנפקתם. נכון להיום נטפרי מעניקה 16 נקודות לחיבור, (ראה על הוספת נקודות).
        תהליך חלוקת נקודות חדשות למנויים מתבצע באופן ידני בסביבות היום ה1 לחודש הלועזי.

        פניות לבדיקת אתר או וידאו וכן שינוי הגדרות הסינון (הוספת אתר/תגית) לחשבון המשוייך לקהילה, וכן בקשת הורדה על ידי גוי של אינטרנט, פתיחת אפליקציות וכדומה חובה לשלוח עם נקודה אחת לפחות. פניה שתישלח ללא נקודות-לא תטופל!! (ראה אודות פניות ללא צורך בנקודה).
        בנוסף הנקודות משמשות לקביעת סדר העדיפות של מערכת נטפרי בטיפול בפניות, דהיינו, פניות שיצורפו להן 3 נקודות ימוקמו בראש התור, אחריהן פניות עם 2 נקודות, ולאחריהן פניות עם נקודה אחת, ולאחריהן פניות ללא נקודות כלל. כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב-3 נקודות.

        נקודות

        זמן הטיפול בפניה רגילה (פתיחת אתר, וידאו) לוקח בדרך כלל בין כמה דקות עד שעה לפניות עם שתיים-שלושה נקודות, ובנקודה אחת בדרך כלל כמה שעות (כמובן שמשך הזמן הזה נכון רק למשך היום לפי שעון ישראל) אך אין התחייבות מצד נטפרי לטיפול בפרק הזמן המשוער הכתוב כאן.
        הטיפול בפניות מורכבות עלול לקחת זמן רב יותר, ניתן לראות האם הפניה מורכבת יותר על ידי בדיקה כיצד הפניה מוגדרת על ידי נטפרי (כגון 'בעיה סבוכה' 'טיפול מקצועי' 'גוי של אינטרנט' וכיו"ב.

        אתרים:
        בכל אתר שלא נבדק מופיע קישור "שלח בקשה לבדיקה", בלחיצה על הקישור, תועברו למערכת הפניות כדי לשלוח את האתר לבדיקה, ואז אפשר לשלוח את הבקשה עם נקודות לפי הדחיפות ולפרט מעט על תוכן האתר.
        רוב האתרים שמאושרים ע"י צוות נטפרי יעברו סינון תמונות אנושי, סינון קבצי pdf, וסינון מלל על ידי רובוט אוטומטי. ישנם מעט אתרים שאמורים להיות כשרים לגמרי ולכן לא יצטרכו לעבור סינון נוסף.
        בכל מקרה שנתקלתם במשהו שלא אמור להופיע/תקלה בסינון מומלץ לדווח על כך דרך הכרטסת של נטפרי בצד ימין. פניה מסוג זה מקבלת באופן אוטומטי 5 נקודות (לא על חשבון הנקודות שלכם) ומטופלת במהירות האפשרית (בדרך כלל תוך מספר דקות).

        וידאו:
        בכל וידאו שעדיין לא נבדק יופיע כפתור "שלח את הוידאו לבדיקה". בלחיצה על הכפתור, תועברו למערכת הפניות כדי לשלוח את הוידאו לבדיקה (קרא עוד על שליחת וידאו לבדיקה).
        שלח וידאו לבדיקה

        פניות ללא צורך בנקודה:
        ישנן פניות שבהן אין צורך בנקודה:

        אם נתקלתם בבעיה בעת התקנת/עדכון תוכנה.
        אם נתקלתם בדף שנחסם בטעות ע"י הרובוט האוטומטי.
        פניה לגבי פתיחת קישור מתוך אתר שכבר נפתח בעבר.
        פניה בכל נושא אחר (מלבד בדיקת אתר/וידאו).
        פניות כאלו תוכלו לשלוח ללא נקודות, והן יטופלו בהקדם האפשרי.

        הוספת נקודות:

        קניית נקודות
        אם נגמרו לכם הנקודות וברצונכם לשלוח פניות המצריכות נקודות, ביכלתכם לרכוש נקודות נוספות.
        לרכישת נקודות היכנסו לאיזור האישי בקישור זה: http://netfree.link/user/#/user/buy-credits ובחרו את החבילה המתאימה לכם.

        נקודות מחיר
        5 10 ש"ח
        10 17 ש"ח
        20 30 ש"ח
        30 37 ש"ח
        50 50 ש"ח
        הנקודות תקפות ל-40 יום מיום קנייתם
        התשלום עבור הנקודות יתבצע ע"י אמצעי התשלום שהגדרתם בחשבונכם
        ניתן לבצע קניה רק פעם אחת ביום

        הקלטת תעבורת אינטרנט:
        ישנם מקרים בהם ישנו אתר פתוח אך חלק מהאתר משתמש בכתובת אחרת שחסומה, מה שגורם לאתר לתפקד בצורה משובשת. ישנם מקרים בהם תמונות האתר יושבות על כתובת אינטרנט אחרת ולכן הן לא נשלחות לבדיקה למרות שהאתר שמכיל אותן מוגדר כפתוח.
        כמו כן ישנן תוכנות שמשתמשות בכתובות אינטרנט שלא נבדקו עדיין.
        המשותף לכל מקרים הללו שכתובת האינטרנט המבוקשת אינה חשופה למשתמש, דבר שיוצר קושי בשליחת הכתובת לבדיקה.

        כדי לפתור בעיה זו יש להשתמש בכלי הקלטת תעבורת אינטרנט כפי שמוסבר בדף התמודדות עם תקלות.

        על מנת להקל על מערכת הפניות, נטפרי ממליצים לצרף הקלטת תעבורה מראש בכל פניה שיש צד שההקלטה תתבקש.

        קישורים חיצוניים
        forum.netfree.link/post/9940

        INFOROOMI ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • INFOROOMI מנותק
          INFOROOM @האברך
          נערך לאחרונה על ידי

          @האברך הקישור לאנגלית לא עובד

          האברךה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • האברךה מנותק
            האברך @INFOROOM
            נערך לאחרונה על ידי האברך

            @INFOROOM אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

            @האברך הקישור לאנגלית לא עובד

            העתקתי את הטקסט והדבקתי מהקישור שהפנה אליו @ליכט . לכן כאן זה לא הודבק כקישור אלא כטקסט.
            http://netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • משרדימ מנותק
              משרדי @ליכט
              נערך לאחרונה על ידי משרדי

              @ליכט אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

              @גמילות-חסדים
              https://netfree.link/wiki/מערכת_הפניות_של_נטפרי#.D7.A0.D7.A7.D7.95.D7.93.D7.95.D7.AA:

              תוכל להסביר איך אתה יוצר קישור לשורה מסוימת של הדף?

              ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • yzahnY מנותק
                yzahn
                נערך לאחרונה על ידי

                הלינק מורכב מ:

                1. הכתובת של הדף
                2. מוסיפים '#'
                3. ואז מכניסים הערך של הid של האלמנט שאליו אתה רוצה לקשר, אפשר לקבל את הid ע"י צפייה במקור של הדף.

                0_1541505093953_Untitled.png

                יש תוספת בכרום שנקרא Generate Links for Headers אבל זה לא עובד בדף זה כי הוא עובד רק באלמנטים מסוג h1' h2 וכו'

                אשמח לדעת אם יש דרך יותר קל לעשות את זה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • ג מנותק
                  גמילות חסדים @האברך
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @האברך אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

                  @גמילות-חסדים אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

                  בטוח כולם יודעים...האם יכול מישהו לפרט?

                  מערכת הפניות של נטפרי
                  For English click here

                  עמוד ראשי > מערכת הפניות של נטפרי

                  מערכת הפניות היא דרך יצירת הקשר המועדפת על צוות נטפרי. כל בעיה שהיא - תוכנה שלא עובדת, אתר שעדיין לא נבדק או סרטון שדורש בדיקה; כל דבר שדורש את תשומת הלב מצוות נטפרי - מערכת הפניות היא המקום. במאמר זה יוסבר איך משתמשים במערכת הפניות.

                  גישה למערכת הפניות:
                  הגישה למערכת הפניות היא דרך האזור האישי שלכם בדף הבית של נטפרי, תחת "הפניות שלי".
                  שם תמצאו את "רשימת הפניות" - שהם הפניות ששלחתם, ואת "שלח פניה חדשה".
                  אפשר להגיע למערכת הפניות גם ע"י לחיצה על 'לאיזור האישי' או 'שלח פניה' בכרטסת של נטפרי.

                  נקודות:
                  נקודות זה הדרך שבה אתם משלמים על התמיכה שאתם מקבלים.

                  בכל תחילת חודש לועזי נטפרי מעניקה לפי שיקול דעתה כמות נקודות מתנה לכל חיבור שהיה פעיל בשבועיים קודם הענקת הנקודות, הנקודות תקפות כ-30 יום ממועד הנפקתם. נכון להיום נטפרי מעניקה 16 נקודות לחיבור, (ראה על הוספת נקודות).
                  תהליך חלוקת נקודות חדשות למנויים מתבצע באופן ידני בסביבות היום ה1 לחודש הלועזי.

                  פניות לבדיקת אתר או וידאו וכן שינוי הגדרות הסינון (הוספת אתר/תגית) לחשבון המשוייך לקהילה, וכן בקשת הורדה על ידי גוי של אינטרנט, פתיחת אפליקציות וכדומה חובה לשלוח עם נקודה אחת לפחות. פניה שתישלח ללא נקודות-לא תטופל!! (ראה אודות פניות ללא צורך בנקודה).
                  בנוסף הנקודות משמשות לקביעת סדר העדיפות של מערכת נטפרי בטיפול בפניות, דהיינו, פניות שיצורפו להן 3 נקודות ימוקמו בראש התור, אחריהן פניות עם 2 נקודות, ולאחריהן פניות עם נקודה אחת, ולאחריהן פניות ללא נקודות כלל. כך שבמידה והפניה דחופה מומלץ לדרג ב-3 נקודות.

                  נקודות

                  זמן הטיפול בפניה רגילה (פתיחת אתר, וידאו) לוקח בדרך כלל בין כמה דקות עד שעה לפניות עם שתיים-שלושה נקודות, ובנקודה אחת בדרך כלל כמה שעות (כמובן שמשך הזמן הזה נכון רק למשך היום לפי שעון ישראל) אך אין התחייבות מצד נטפרי לטיפול בפרק הזמן המשוער הכתוב כאן.
                  הטיפול בפניות מורכבות עלול לקחת זמן רב יותר, ניתן לראות האם הפניה מורכבת יותר על ידי בדיקה כיצד הפניה מוגדרת על ידי נטפרי (כגון 'בעיה סבוכה' 'טיפול מקצועי' 'גוי של אינטרנט' וכיו"ב.

                  אתרים:
                  בכל אתר שלא נבדק מופיע קישור "שלח בקשה לבדיקה", בלחיצה על הקישור, תועברו למערכת הפניות כדי לשלוח את האתר לבדיקה, ואז אפשר לשלוח את הבקשה עם נקודות לפי הדחיפות ולפרט מעט על תוכן האתר.
                  רוב האתרים שמאושרים ע"י צוות נטפרי יעברו סינון תמונות אנושי, סינון קבצי pdf, וסינון מלל על ידי רובוט אוטומטי. ישנם מעט אתרים שאמורים להיות כשרים לגמרי ולכן לא יצטרכו לעבור סינון נוסף.
                  בכל מקרה שנתקלתם במשהו שלא אמור להופיע/תקלה בסינון מומלץ לדווח על כך דרך הכרטסת של נטפרי בצד ימין. פניה מסוג זה מקבלת באופן אוטומטי 5 נקודות (לא על חשבון הנקודות שלכם) ומטופלת במהירות האפשרית (בדרך כלל תוך מספר דקות).

                  וידאו:
                  בכל וידאו שעדיין לא נבדק יופיע כפתור "שלח את הוידאו לבדיקה". בלחיצה על הכפתור, תועברו למערכת הפניות כדי לשלוח את הוידאו לבדיקה (קרא עוד על שליחת וידאו לבדיקה).
                  שלח וידאו לבדיקה

                  פניות ללא צורך בנקודה:
                  ישנן פניות שבהן אין צורך בנקודה:

                  אם נתקלתם בבעיה בעת התקנת/עדכון תוכנה.
                  אם נתקלתם בדף שנחסם בטעות ע"י הרובוט האוטומטי.
                  פניה לגבי פתיחת קישור מתוך אתר שכבר נפתח בעבר.
                  פניה בכל נושא אחר (מלבד בדיקת אתר/וידאו).
                  פניות כאלו תוכלו לשלוח ללא נקודות, והן יטופלו בהקדם האפשרי.

                  הוספת נקודות:

                  קניית נקודות
                  אם נגמרו לכם הנקודות וברצונכם לשלוח פניות המצריכות נקודות, ביכלתכם לרכוש נקודות נוספות.
                  לרכישת נקודות היכנסו לאיזור האישי בקישור זה: http://netfree.link/user/#/user/buy-credits ובחרו את החבילה המתאימה לכם.

                  נקודות מחיר
                  5 10 ש"ח
                  10 17 ש"ח
                  20 30 ש"ח
                  30 37 ש"ח
                  50 50 ש"ח
                  הנקודות תקפות ל-40 יום מיום קנייתם
                  התשלום עבור הנקודות יתבצע ע"י אמצעי התשלום שהגדרתם בחשבונכם
                  ניתן לבצע קניה רק פעם אחת ביום

                  הקלטת תעבורת אינטרנט:
                  ישנם מקרים בהם ישנו אתר פתוח אך חלק מהאתר משתמש בכתובת אחרת שחסומה, מה שגורם לאתר לתפקד בצורה משובשת. ישנם מקרים בהם תמונות האתר יושבות על כתובת אינטרנט אחרת ולכן הן לא נשלחות לבדיקה למרות שהאתר שמכיל אותן מוגדר כפתוח.
                  כמו כן ישנן תוכנות שמשתמשות בכתובות אינטרנט שלא נבדקו עדיין.
                  המשותף לכל מקרים הללו שכתובת האינטרנט המבוקשת אינה חשופה למשתמש, דבר שיוצר קושי בשליחת הכתובת לבדיקה.

                  כדי לפתור בעיה זו יש להשתמש בכלי הקלטת תעבורת אינטרנט כפי שמוסבר בדף התמודדות עם תקלות.

                  על מנת להקל על מערכת הפניות, נטפרי ממליצים לצרף הקלטת תעבורה מראש בכל פניה שיש צד שההקלטה תתבקש.

                  קישורים חיצוניים
                  forum.netfree.link/post/9940

                  תודה רבה על כל ההשקעה!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ליכטל מנותק
                    ליכט @משרדי
                    נערך לאחרונה על ידי ליכט

                    @משרדי
                    בויקי המקורי (הניתן לעריכה): http://wiki.netfree.link/index.php/מערכת_הפניות_של_נטפרי
                    יש תוכן ענינים המרכז את כל כותרות המשנה.

                    לחיצה על אחת הכותרות בתוך תוכן הענינים מעביר אותך אוטומטית לקישור המדויק (וכפי שהרחיב @yzahn).

                    אם ברצונך לקבל את הקישור בתצוגת הקריאה, תוכל להעתיק לאחמ"כ את החלק האחרון של הקישור הנ"ל משורת הכתובת, ולהדביק א"ז לשורת הכתובת בתצוגת הקריאה.

                    אשמח גם אני לדעת אם יש דרך יותר קלה להגיע לזה בתצוגת הקריאה.

                    מ yzahnY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • מ מנותק
                      מעמד @ליכט
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ליכט אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

                      אם ברצונך לקבל את הקישור בתצוגת הקריאה, תוכל להעתיק לאחמ"כ את החלק האחרון של הקישור הנ"ל משורת הכתובת, ולהדביק א"ז לשורת הכתובת בתצוגת הקריאה.

                      ניסיתי ולא עבד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • yzahnY מנותק
                        yzahn @ליכט
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ליכט אמר במה זה נקודות בנטפרי?:

                        אשמח גם אני לדעת אם יש דרך יותר קלה להגיע לזה בתצוגת הקריאה.

                        מצאתי בחנות התוספים של כרום Show Anchors וDisplay #Anchors. כשמפעילים אותם הם מציגים קישור ע"י כל אלמנט שיש לו id וניתן להעתיק את הקישור.

                        ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • ליכטל מנותק
                          ליכט @yzahn
                          נערך לאחרונה על ידי ליכט

                          @yzahn
                          הראשון חסום בנטפרי.
                          השני עובד מעולה.
                          תודה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון