• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    ירידת מהירות באינטרנט בזמן שיחת טלפון

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    8 פוסטים 4 כותבים 632 צפיות
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חסידישער
      נערך לאחרונה על ידי

      יש לי אינטרנט של 019 וקו טלפון ביתי שעובר דרך נתב שיחות של פרטנר וכל פעם שיש שיחת טלפון מהירות הגלישה באינטרנט צונחת. האם מישהו נתקל בבעיה כזו? מה הפתרון? האם יש חברות שבהם אין את הבעיה הזו?
      תודה רבה.

      62626 ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Shalom12S מנותק
        Shalom12
        נערך לאחרונה על ידי

        מה רוחב הפס שיש לך?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 62626 מנותק
          6262 @חסידישער
          נערך לאחרונה על ידי

          @חסידישער אמר בירידת מהירות באינטרנט בזמן שיחת טלפון:

          יש לי אינטרנט של 019 וקו טלפון ביתי שעובר דרך נתב שיחות של פרטנר וכל פעם שיש שיחת טלפון מהירות הגלישה באינטרנט צונחת. האם מישהו נתקל בבעיה כזו? מה הפתרון? האם יש חברות שבהם אין את הבעיה הזו?
          תודה רבה.

          אם מדובר על חיבור קוי אני משתמש באותו מוצר מהירות 15 ללא כל איטיות.
          בפשטות זה ענין של הגדרות תעבורה בראוטר תדבר עם התמיכה הטכנית של פרטנר לא כולם שם מספיק מתמחים בקטע של בעיות איטיות תתעקש להגיע למנהל או משהו כזה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ליכטל מנותק
            ליכט @חסידישער
            נערך לאחרונה על ידי

            @חסידישער
            זה לא קשור לנטפרי...
            בכל אופן, גם לי יש טלפון של פרטנר, ובזמנו גם היתה לי אותו בעיה, ואחרי שיחות שהועברו ממומחה אחד לשני, סוף סוף הגעתי לזה שהגדיר לי איזושהי הגדרה בראוטר שלי - שלהם, ואז זה הסתדר.
            רשמתי בזמנו את המילה שאמר לי שזה מה שהגדיר (בלי להבין): qos
            זה משהו שרק הם יכולים להגדיר, תפנה אליהם ותתעקש שיגדירו לך א"ז.

            62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 62626 מנותק
              6262 @ליכט
              נערך לאחרונה על ידי

              @ליכט אמר בירידת מהירות באינטרנט בזמן שיחת טלפון:

              @חסידישער
              זה לא קשור לנטפרי...
              בכל אופן, גם לי יש טלפון של פרטנר, ובזמנו גם היתה לי אותו בעיה, ואחרי שיחות שהועברו ממומחה אחד לשני, סוף סוף הגעתי לזה שהגדיר לי איזושהי הגדרה בראוטר שלי - שלהם, ואז זה הסתדר.
              רשמתי בזמנו את המילה שאמר לי שזה מה שהגדיר (בלי להבין): qos
              זה משהו שרק הם יכולים להגדיר, תפנה אליהם ותתעקש שיגדירו לך א"ז.

              בדיוק!!!
              זה בתרגום לפי הבנתי ענין של הסדרי תעבורה בראוטר כמה רוחב פס יתפוס כל דבר

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Shalom12S מנותק
                Shalom12
                נערך לאחרונה על ידי

                נכון מה שנכתב, אבל לפי הבעיה כנראה שהוא מקבל רוחב פס קטן מידי.

                QoS נותן עדיפות באם בשיחת טלפון רוחב הפס שלו נגמר ומורגש אטיות באינטרנט, כנראה רוחב הפס קטן מאוד, באם האופציה לא היתה מופעלת לא היה מצליח לדבר בעת גלישה/הורדה.

                ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ליכטל מנותק
                  ליכט @Shalom12
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @Shalom12
                  כשהיה אצלי, אז בשעת שיחה בטלפון, המהירות צנחה מ-40 ל-1.5 - 2 מגה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ח מנותק
                    חסידישער
                    נערך לאחרונה על ידי

                    תודה רבה
                    פניתי לפרטנר, אמרו לי שזה לא קשור אליהם ואז אמרתי להם שהם צריכים לסדר את ה Qos והנציג לא ידע איך מטפלים בזה והתייעץ עם 'מומחה' ואז השתלטו לי מרחוק על המחשב וסדרו את זה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון