• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אינטרנט איטי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    43 פוסטים 14 כותבים 3.4k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode @shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      @shraga אמר באינטרנט איטי:

      @מטעמים אם RL פתרו לך את הבעיה, זו הייתה בעיה שלהם...

      זה לא משוואה נכונה. לפעמים הם יכולים לפתור בעיות של אחרים.
      למשל אם נחסם האיפי ע"י אתר כלשהו והם החליפו אותו זה אומר שהבעיה באתר החוסם. והחלפת האיפי זה מעקף של הבעיה.

      במקרה הזה אני חושש שיש בעיות עם השרת של נטפרי. אני באמצע לבדוק את זה.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • A מנותק
        aiib @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode לא יאומן! כל הכבוד!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ מנותק
          מטעמים
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode אני ממש מופתע מהאמינות שלך! ירבו כמותך!

          @shraga ו-@aiib -אני רק הבאתי ציטוט של מה שנאמר לי.

          לעצם הענין: בזק -ודאי לא היה בעיה.
          כפי התמונה שהבאתי לעיל, (צילום מסך של אינטרנט תקוע) שורת המצב הצביעה על כך שהבעיה היא הסינון "ממתין ל-netfree.link"
          זה אומר שמשהו לא תקין בתהליך האישור של נטפרי. אם כי אין שלילה לומר שזה הגיע מ-אר-אל.

          בנוסף, @magicode אולי זה יעזור גם לך, הייתי על הקו כ-3 שעות במצטבר עם טכנאי של אר-אל, ואמרתי לו שאני משתמש בתוכנת הניקוי "C קלינר". - הוא אמר שזו תוכנה ממש ממש איומה, ויכול להיות שהיא שיבשה את המערכת. היא מוחקת פרוטוקולים בתוך המחשב ויכולה גם לפגוע בממשק של הסינון. (ע"פ דבריו) [אני מקוה שהציטוט נכון]
          אולי יש לבדוק זאת ברצינות הראויה - כי את התוכנה קיבלתי מהאתר המצוין של @zvizvi -http://softwares.center/ שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי...

          shragaS האברךה zvizviZ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • shragaS מנותק
            shraga @מטעמים
            נערך לאחרונה על ידי

            @מטעמים בנוגע לסיפא, אין מה להוסיף מעבר למילה "קשקוש", או שלא הבנת/ציטטת במדויק את הטכנאי או שהוא החליט לנסות להרשים אותך עם מילים גבוהות בלי פשר וקשר...

            קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • מ מנותק
              מטעמים
              נערך לאחרונה על ידי מטעמים

              @shraga
              הוא גם אמר, שנטפרי לא מודעים לנזקים שהתוכנה הזאת גורמת...😁
              אז יכול להיות ששניכם צודקים... מבחינתך זה קשקוש... מבחינתו זה חוסר מודעות.

              (אני לא סגור לגבי המילה "פרוטוקולים" יכול להיות שהוא השתמש במילה אחרת. העיקרון אבל היה הטענות שלו על התוכנה)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • האברךה מנותק
                האברך @מטעמים
                נערך לאחרונה על ידי

                @מטעמים אמר באינטרנט איטי:

                שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי...

                לא ידוע לי שזה קשור באיזה אופן לנטפרי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • zvizviZ מנותק
                  zvizvi @מטעמים
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מטעמים אמר באינטרנט איטי:

                  אולי יש לבדוק זאת ברצינות הראויה - כי את התוכנה קיבלתי מהאתר המצוין של @zvizvi -http://softwares.center/ שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי...

                  אין קשר.

                  https://zvizvi.xyz

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • א מנותק
                    א100
                    נערך לאחרונה על ידי

                    גם אני בשבוע האחרון בRL יש לי איטיות מחרידה, עוד לא הספקתי לטפל בזה, ברוב היום אני במשרד אחר מנוי על 019

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מטעמים @א100
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @א100
                      לא נראה לי כ"כ בסדר לכתוב בפורום כזה דבר לפני שניסית לפתור את הבעיה.
                      העליתי את הפוסט שלי, כי היתה לי בעיה עם אבסורד מסוים. מצד אחד, בדיקת המהירות הצביעה על מהירות גבוהה, ומצד שני במציאות היא הייתה מאוד איטית.
                      העליתי על מנת לבקש פתרונות נוספים מחברים בפורום (שאכן מאוד ניסו לעזור), אבל מה התועלת בכך שנכריז סתם הכרזות שלא ניסינו לפתור אותם?

                      A א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @מטעמים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מטעמים יש מושג של מגמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א מנותק
                          א100 @מטעמים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מטעמים
                          עקרונית אתה צודק, אבל יש לי קצת נסיון קשה אתם, ולכן באמת עזבתי אותם במשרד ל019 לפני כשנה וחצי.
                          תכל'ס אתה מגיע למהירות של כ75 או לא?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון