אינטרנט איטי
-
טופל ע"י אר-אל, וב"ה חזר לתקנו.
-
@shraga
דיברתי במשך שעה עם אר אל, הם באמת ניסו לעזור אך ללא הצלחה.
מה שמופיע על המסך שהוא ממתין לנטפרי:
וזה, מתגלגל ומגלגל ומתגלגל.... כ-4 דקות עד שהוא פותח חיפוש פשוט בגוגל.
-
@מטעמים איך RL יוכלו לעזור כשגם בספק של בזק הבעיה קיימת?...
כתבתי לך למעלה איך ומה יש לבדוק בשביל להגיע לבעיה -
@shraga
סליחה לא הובנתי.
בספק של בזק זה לא עובד בגלל שאני בנטפרי ויש לי וויפרי......חשבתי שתבין.... סליחה.
-
@מטעמים תנסה לחבר מחשב אחר, אולי הבעיה היא במחשב,
בקיצור אם אתה רוצה לפתור את הבעיה בשיטה של "ניסוי וטעיה"
זה הדרך -
@shraga חיברתי מחשב אחר...
גם לא עובד. -
@מטעמים
אז הבעיה לא במחשב, כעת תבדוק מול בזק עם ספק אחר, ותדע האם הבעיה בrl או לא -
אני שמח לבשר שספק RL פתר את הבעיה,
פשוט החליף לי כתובת איי.פי. וזה עובד...
[יש לי IP קבוע, אז לא כ"כ מהר רצים להחליפו]
@shraga אולי כדאי לעדכן את הפתרון בסל ההצעות שלך...בכל אופן, זה בעיה לא ברורה שנפלה בין הכסאות של נטפרי ואר-אל.
יש לציין שהם ממש השקיעו בתמיכה וניסו הרבה מאוד אופציות עד שעבד. תודה רבה. -
@מטעמים אולי בזק ואר אל?
-
@מטעמים אם RL פתרו לך את הבעיה, זו הייתה בעיה שלהם...
-
@shraga אמר באינטרנט איטי:
@מטעמים אם RL פתרו לך את הבעיה, זו הייתה בעיה שלהם...
זה לא משוואה נכונה. לפעמים הם יכולים לפתור בעיות של אחרים.
למשל אם נחסם האיפי ע"י אתר כלשהו והם החליפו אותו זה אומר שהבעיה באתר החוסם. והחלפת האיפי זה מעקף של הבעיה.במקרה הזה אני חושש שיש בעיות עם השרת של נטפרי. אני באמצע לבדוק את זה.
-
@magicode לא יאומן! כל הכבוד!
-
@magicode אני ממש מופתע מהאמינות שלך! ירבו כמותך!
@shraga ו-@aiib -אני רק הבאתי ציטוט של מה שנאמר לי.
לעצם הענין: בזק -ודאי לא היה בעיה.
כפי התמונה שהבאתי לעיל, (צילום מסך של אינטרנט תקוע) שורת המצב הצביעה על כך שהבעיה היא הסינון "ממתין ל-netfree.link"
זה אומר שמשהו לא תקין בתהליך האישור של נטפרי. אם כי אין שלילה לומר שזה הגיע מ-אר-אל.בנוסף, @magicode אולי זה יעזור גם לך, הייתי על הקו כ-3 שעות במצטבר עם טכנאי של אר-אל, ואמרתי לו שאני משתמש בתוכנת הניקוי "C קלינר". - הוא אמר שזו תוכנה ממש ממש איומה, ויכול להיות שהיא שיבשה את המערכת. היא מוחקת פרוטוקולים בתוך המחשב ויכולה גם לפגוע בממשק של הסינון. (ע"פ דבריו) [אני מקוה שהציטוט נכון]
אולי יש לבדוק זאת ברצינות הראויה - כי את התוכנה קיבלתי מהאתר המצוין של @zvizvi -http://softwares.center/ שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי... -
@מטעמים בנוגע לסיפא, אין מה להוסיף מעבר למילה "קשקוש", או שלא הבנת/ציטטת במדויק את הטכנאי או שהוא החליט לנסות להרשים אותך עם מילים גבוהות בלי פשר וקשר...
-
@shraga
הוא גם אמר, שנטפרי לא מודעים לנזקים שהתוכנה הזאת גורמת...
אז יכול להיות ששניכם צודקים... מבחינתך זה קשקוש... מבחינתו זה חוסר מודעות.(אני לא סגור לגבי המילה "פרוטוקולים" יכול להיות שהוא השתמש במילה אחרת. העיקרון אבל היה הטענות שלו על התוכנה)
-
@מטעמים אמר באינטרנט איטי:
שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי...
לא ידוע לי שזה קשור באיזה אופן לנטפרי.
-
@מטעמים אמר באינטרנט איטי:
אולי יש לבדוק זאת ברצינות הראויה - כי את התוכנה קיבלתי מהאתר המצוין של @zvizvi -http://softwares.center/ שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי...
אין קשר.
-
גם אני בשבוע האחרון בRL יש לי איטיות מחרידה, עוד לא הספקתי לטפל בזה, ברוב היום אני במשרד אחר מנוי על 019
-
@א100
לא נראה לי כ"כ בסדר לכתוב בפורום כזה דבר לפני שניסית לפתור את הבעיה.
העליתי את הפוסט שלי, כי היתה לי בעיה עם אבסורד מסוים. מצד אחד, בדיקת המהירות הצביעה על מהירות גבוהה, ומצד שני במציאות היא הייתה מאוד איטית.
העליתי על מנת לבקש פתרונות נוספים מחברים בפורום (שאכן מאוד ניסו לעזור), אבל מה התועלת בכך שנכריז סתם הכרזות שלא ניסינו לפתור אותם? -
@מטעמים יש מושג של מגמה