אינטרנט איטי
-
@משפחת-כהן האם תוכלו להעלות צילום מסך של מהירות האינטרנט שלכם? link כאן
@100 מחקתי וניסיתי דפדפן אחר. לא עזר. תודה בכל אופן -
דיברתם עם rl?
-
@Chocolate ניסיתי לדבר עם אר אל,...
מן הסתם אין להם מענה בשעות הלילה.. חבל מאוד שהם לא מודיעים את זה במשיבון שלהם.אתה עומד וממתין וממתין וממתין... ובסוף שולחים אותך לנציג הודעות של ביפר...
אנסה מחר בבוקר. מוזר שבבזק לא הציעו לי לדבר איתם.@משפחת-כהן האם תוכלו להעלות צילום מסך של מהירות האינטרנט שלכם? link כאן אני רוצה לוודא שאני מתמודד אתכם באותה בעיה...
-
@Chocolate אמר באינטרנט איטי:
דיברתם עם rl?
השארתי אתמול בערב הודעה במוקד, נקווה שיחזרו אלינו מיד בבוקר.
-
-
-
טופל ע"י אר-אל, וב"ה חזר לתקנו.
-
@shraga
דיברתי במשך שעה עם אר אל, הם באמת ניסו לעזור אך ללא הצלחה.
מה שמופיע על המסך שהוא ממתין לנטפרי:
וזה, מתגלגל ומגלגל ומתגלגל.... כ-4 דקות עד שהוא פותח חיפוש פשוט בגוגל.
-
@מטעמים איך RL יוכלו לעזור כשגם בספק של בזק הבעיה קיימת?...
כתבתי לך למעלה איך ומה יש לבדוק בשביל להגיע לבעיה -
@shraga
סליחה לא הובנתי.
בספק של בזק זה לא עובד בגלל שאני בנטפרי ויש לי וויפרי......חשבתי שתבין.... סליחה.
-
@מטעמים תנסה לחבר מחשב אחר, אולי הבעיה היא במחשב,
בקיצור אם אתה רוצה לפתור את הבעיה בשיטה של "ניסוי וטעיה"
זה הדרך -
@shraga חיברתי מחשב אחר...
גם לא עובד. -
@מטעמים
אז הבעיה לא במחשב, כעת תבדוק מול בזק עם ספק אחר, ותדע האם הבעיה בrl או לא -
אני שמח לבשר שספק RL פתר את הבעיה,
פשוט החליף לי כתובת איי.פי. וזה עובד...
[יש לי IP קבוע, אז לא כ"כ מהר רצים להחליפו]
@shraga אולי כדאי לעדכן את הפתרון בסל ההצעות שלך...בכל אופן, זה בעיה לא ברורה שנפלה בין הכסאות של נטפרי ואר-אל.
יש לציין שהם ממש השקיעו בתמיכה וניסו הרבה מאוד אופציות עד שעבד. תודה רבה. -
@מטעמים אולי בזק ואר אל?
-
@מטעמים אם RL פתרו לך את הבעיה, זו הייתה בעיה שלהם...
-
@shraga אמר באינטרנט איטי:
@מטעמים אם RL פתרו לך את הבעיה, זו הייתה בעיה שלהם...
זה לא משוואה נכונה. לפעמים הם יכולים לפתור בעיות של אחרים.
למשל אם נחסם האיפי ע"י אתר כלשהו והם החליפו אותו זה אומר שהבעיה באתר החוסם. והחלפת האיפי זה מעקף של הבעיה.במקרה הזה אני חושש שיש בעיות עם השרת של נטפרי. אני באמצע לבדוק את זה.
-
@magicode לא יאומן! כל הכבוד!
-
@magicode אני ממש מופתע מהאמינות שלך! ירבו כמותך!
@shraga ו-@aiib -אני רק הבאתי ציטוט של מה שנאמר לי.
לעצם הענין: בזק -ודאי לא היה בעיה.
כפי התמונה שהבאתי לעיל, (צילום מסך של אינטרנט תקוע) שורת המצב הצביעה על כך שהבעיה היא הסינון "ממתין ל-netfree.link"
זה אומר שמשהו לא תקין בתהליך האישור של נטפרי. אם כי אין שלילה לומר שזה הגיע מ-אר-אל.בנוסף, @magicode אולי זה יעזור גם לך, הייתי על הקו כ-3 שעות במצטבר עם טכנאי של אר-אל, ואמרתי לו שאני משתמש בתוכנת הניקוי "C קלינר". - הוא אמר שזו תוכנה ממש ממש איומה, ויכול להיות שהיא שיבשה את המערכת. היא מוחקת פרוטוקולים בתוך המחשב ויכולה גם לפגוע בממשק של הסינון. (ע"פ דבריו) [אני מקוה שהציטוט נכון]
אולי יש לבדוק זאת ברצינות הראויה - כי את התוכנה קיבלתי מהאתר המצוין של @zvizvi -http://softwares.center/ שכידוע יש איזה קשר בין אתר זה לנטפרי... -
@מטעמים בנוגע לסיפא, אין מה להוסיף מעבר למילה "קשקוש", או שלא הבנת/ציטטת במדויק את הטכנאי או שהוא החליט לנסות להרשים אותך עם מילים גבוהות בלי פשר וקשר...