הצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode
-
@yzahn אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
@חברה, בוא אני אסביר לכם משהו. אם רוצים להבין את דבריו של השני? (יש שלא מעוניינים), תמיד כדאי שתכירו אותו. אז נעשה קצת הכירות.
- אני לא אדם שהכסף בראש מעייניו. (כך הטבע שלי, זה לא צדקות).
-
@חכם אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
@yzahn אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
זה לא רק שאנשים חושבים כך, אני חושב שכך צריך להיות, שנטפרי משתמשת כצינור לתעבורה ומתערבת רק לצורך סינון.
ותסכים לשלם יותר בגלל זה ?
למה לשלם, לא איכפת לי שהם מתערבים בתעבורה. אני רק טוען שאם המוצר לא מתנהג לפי המצופה מהמוצר, ראוי שיידעו את המשתמשים. איכפת לי שעושים את זה מאחורי הגו כביכול.
-
@yzahn
ציטוט א' :זה לא רק שאנשים חושבים כך, אני חושב שכך צריך להיות, שנטפרי משתמשת כצינור לתעבורה ומתערבת רק לצורך סינון.
ציטוט ב':
למה לשלם, לא איכפת לי שהם מתערבים בתעבורה.
מה הוחלט ??
-
@yzahn אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
@נטפריס אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
כי אנשים חושבים שנטפרי רק מאפשרת גישה למידע והנה מתברר שהיא "מערבבת" בדרך.
זה לא רק שאנשים חושבים כך, אני חושב שכך צריך להיות, שנטפרי משתמשת כצינור לתעבורה ומתערבת רק לצורך סינון.
החושבים שלי לא בא לאפוקי מה בפועל אלא לומר שלכן צריך גילוי.
ואת דעתי כתבתי לעיל, ועל אף שאתה אוהב טיעונים הגיוניים לא אמרת מנא אמינא לה בספק אינטרנט עצמו שכך הוא, למשל במוכר לחבירו כלי צריך להודיעו שהוא עשה בו מלאכה שאין בה אף חיסרון כגון ששקל כנגדו דברים וכיוצ"ב. כי לי פשוט שלא צריך, ולך צריך להיות אסמכתא לדרך ארץ הזו שאתה דורש מאחרים. -
@נטפריס אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
למשל במוכר לחבירו כלי צריך להודיעו שהוא עשה בו מלאכה שאין בה אף חיסרון כגון ששקל כנגדו דברים וכיוצ"ב, כי לי פשוט שלא צריך,
גם לי פשוט, ואין הנידון דומה לראיה. שם זה היסטוריה שאין לה השלכות על היום. כאן מדובר על מספק שירות שעושה דברים שלא ביקשו מהם, זה פוגע באמינות אם אין הודעה מראש. הם אמורים לסנן ומשתמשים בכח שנותנים להם לדברים אחרים.
תעבורת אינטרנט זה דבר מאוד רגיש מבחינת פרטיות. אנחנו כביכול מפקידים את התעבורה הרגישה שלנו בידיהם של נטפרי, בהבנה שהם עושים עם זה בדיוק מה שהם מפרסמים שיעשו - דהיינו סינון. לא נעים לגלות שעושים עוד דברים חוץ מזה. אם היו מודיעים מראש בצורה ברורה היה נחסך האי נעימות.
הדבר מקבל יותר חשיבות עכשיו שיש שטוענים שיש באג וזה משליך ישירות עליהם. -
break;;;;;
-
-
@magicode ביקש להפסיק.
-
@האברך
בתיכנות break עוצר את הלולאה האין סופית.
הם לא גומרים לחזור על הטענות שוב ושוב. -
@magicode אבל עד שזה נהיה קצת בשפה תורנית, בדיוק עכשיו לעצור?
-
נימוס, ופגיעה באמינות, הם לא מושגים תורניים.
-
החושבים שלי לא בא לאפוקי מה בפועל אלא לומר שלכן צריך גילוי.
ואת דעתי כתבתי לעיל, ועל אף שאתה אוהב טיעונים הגיוניים לא אמרת מנא אמינא לה בספק אינטרנט עצמו שכך הוא, למשל במוכר לחבירו כלי צריך להודיעו שהוא עשה בו מלאכה שאין בה אף חיסרון כגון ששקל כנגדו דברים וכיוצ"ב. כי לי פשוט שלא צריך, ולך צריך להיות אסמכתא לדרך ארץ הזו שאתה דורש מאחרים. -
@yzahn
( while (yzahn < magicode)
; (;;;;printf (break -
@חכם סוף סוף מישהו כותב בשפה שאני מבין...
עריכה: Uncaught SyntaxError: Unexpected token break -
@yzahn אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
נימוס, ופגיעה באמינות, הם לא מושגים תורניים.
בקשר לנימוס, אם הם בכלל מה שקדם לתורה, כל שכן שתוכל למצוא מקור תורני.
אלא שזה בכלל מה שמאוחר לתורה, ואין לי מושג בשם מה אתה בא ומבקש מאחרים להיות ליברלים ואתה קורא למי שלא כזה חיית טרף.
חוקי הנימוס של העולם המערבי כוללים דברים מופרכים בדיוק כמו הדברים ההזויים שהיו עושים עובדי הגלולים הקדמונים.בקשר לאמינות, זו אכן לא נקודה לבנה ביחסי לקוח חברה, אבל יש לנטפרי מספיק נקודות לבנות כך שהיא יכלה להרשות לעצמה אחת אחרת.
בכל מקרה אתה בכלל לא נשמע כיועץ לאמינות חברה, אלא היה נשמע שזה חוב נימוסי. כאילו זה אינדיקציה לרמת היושרה. -
לדעתי הקטנה והשפלה הוויכוח כבר גולש למחוזות אישיים.
כל אחד כבר הביע את דעתו ונגמר. חבל לדוש בזה שוב ושוב.
במיוחד שכבר @magicode ראה את מה שכתוב וזכותו כעת לעשות מה שהוא חושב.
בואו נתמקד בדברים החשובים באמת לנטפרי ולא בויכוחים שלא נגמרים
מובן זו רק דעתי... -
@חכם אמר בהצעה: שיהיה אפשרות להגדיר שלא יופנה אלי אקספרס דרך magicode:
@yzahn
( while (yzahn < magicode)
; (;;;;printf (breakכבר אין לי כח לעשות שוב את הסימני שאלה... אז יהיה בעיניכם כאילו עשיתים...
-
לפי @yzahn אנחנו אמורים להקפיץ הודעה למשתמש בכניסה לאליאקפרסס ולהסביר לו כל מיני דברים שהוא לא מבין בהם בכלל.
דבר ראשון זה יותר עירבוב בגלישה. דבר שני יש חשש שזה יגרום עומס בתמיכה. מספיק שיהיה אחוז שלא יבין ויתקשר לשאול מה הפרוש.
בקיצור זה יהפוך את העסק ללא משתלם. כי יצא שכרו בהפסדו.
אני כן חושב שצריך לקרוא את תנאי השימוש הם חשובים. לא אמורים להתעלם מהם. ולכן מי שלא קורא את זה זה בעיה שלו.אני כן שוקל לעשות אופציה בהגדרות שלא יהיה את זה ומי שיגדיר את זה לא יקבל נקודות מתנה למשל.
-
@yzahn
כתבת גוגל "חיות טרף"?!
למה? כי הרוויחו ממך כסף בלי לקחת ממך כלום?!
די הגזמת!!!
אני מציע שנטפרי יתנו גם גילוי נאות בדיוק כמה המשכורת של כל עובד אצלם. זה שגוגל לא עושים את זה, כי הם חיות טרף.
באמת... לא חושב שהגזמת?!(בלי נדר אני לאשכול הלא הגיוני הזה כבר לא מתייחס. הרמה מאפיינת שיעמום טוטאלי)
-
@magicode אמר
אני כן שוקל לעשות אופציה בהגדרות שלא יהיה את זה ומי שיגדיר את זה לא יקבל נקודות מתנה למשל.
אתה לא חייב התנצלות לאף אחד.
ותיזהר... "לא לתת נקודות מתנה"?????!!!!!!!!
עוד יפתחו אשכול חדש על זה