האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?
-
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.מה עושים מי שנחסם לו
-
@0527683334 אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.מה עושים מי שנחסם לו
מישהו יכול להסביר את הבעיה ב-2 מילים ומה עלינו לעשות הלאה?
-
@גבריאל-פולארד הבעיה היא שX2One עושים בעיות, הפתרון הוא להחליף ספק.
-
אין כזה דבר
שהפתרון הוא החלפת ספק
החתימו אותנו על חוזה
מה משנה לי מי הבעיה אנו צריכים לקבל 500 GB
וכרגע האינטרנט לא עובד וכל דקה שאין אינטרנט אנו מפסידים הרבה כסף ולקוחות
נגיש תביעה נזיקין על זה
לצורך הגשת תביעה ייצוגית נא לשלוח לאישי שם וטלפון ומייל
כל אחד שנפגע שיסביר מה הצרכים שלו ומה היקף הנזק -
@גאולה-פרינט
הבעיה היא שאין חוזה... -
זה הסתדר לכולם ?
-
@סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
זה הסתדר לכולם ?
לפי הדממה שכאן...
יותר נראה שכולם נותקו. -
אני נותקתי ביום שישי,
וחזר במוצ"ש. -
לי עוד הפעם התנתק...
-
מה עושים???????????..
הם טוענים שזה בעיה של נטפרי -
אותו IP של אתמול, אתמול עבד עכשיו חסום
-
תכלס עכשיו לא עובד!!!!!!!!
מה עושים?
אולי מישהו יודע מה פתרון חילופי,
כשאני צורכת כ150 גיגה הורדה בחודש
אין לי בעיה להתחבר לחיבור קווי,
רק שקו הטלפון שלי הוא נטוויזן,תודה לכל המסייעים
-
@שמח-תשמח
אני הייתי בחיבור קווי של 019 עם טלפון של נט'וייז'ן בלי שום בעיה. תפני ל@957 . בהצלחה -
נראה לכאורה שהסתדר
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נראה לכאורה שהסתדר
עד להודעה חדשה, או סופי?
כי אנחנו כבר באמצע להתנייד -
עדיף לעבור. כך לטעמי.
-
אני כבר התחברתי מחדש 5 פעמים
והיום (13.01.19) ב- 12:15 זה חזר אבל ביקש התחברות מחדש לנטפרי
אני מאד מקוה שנטפרי מטפלים בבעיה שלא נחוייב על כל התחברות!! -
מי שהתרגל למהירות של תשתיות פלאפון (X2one)
כדאי לו מאד להישאר על התשתיות האלו ולא משנה דרך מי
כי מבחינת המהירות פלאפון הכי טובים -
לדעתי אנחנו לא נוכל לטפל בבעיה.
אנחנו הולכים להוציא הודעה. שבכל טעות של חיוב תפנו ל x2one שהם יחזירו את הכסף.
הם כל כך עירבבו את העסק. שקשה לדעת מי המשתמש האמיתי ומי לא. -
@magicode זה די מוזר לחשוב על כך שאין לכם שיניים מול חברות שמפרות את הדרישות שלכם.
אז בעצם על מי אנחנו סומכים?